Przetargi.pl
Ochrona obiektów/lokali administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Grudziądzka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48566577555 , fax. +48566577504
  • Data zamieszczenia: 2018-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grudziądzka 159B
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48566577555, fax. +48566577504
    REGON: 870001402
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektów/lokali administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 750 000 EURO. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: a) Ochrona obiektów administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu, w ilości do 10 obiektów, w formie monitorowania sygnałów z istniejących systemów alarmowych, zgodnie z wymogami stawianymi przez ustawę z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia, przepisy wykonawcze oraz niniejszą umowę, wraz z ich konserwacją. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest: - wyposażyć na czas trwania umowy istniejące centrale alarmowe (posiadające system napadowy) w nadajniki przesyłające sygnał z akumulatorowym podtrzymaniem napięcia na stanowisko monitorowania. Nadajniki muszą powiadamiać w formie informacji tekstowych (tzw. SMS), na maksymalnie dwa wskazane numery Zamawiającego, o wywołaniu alarmu czy zaniku/powrotu zasilania z prefiksem adresowym lokalizacji alarmu i sprawdzeniem stanu uzbrojenia. - umożliwić rozbrojenie oraz uzbrojenie systemu z poziomu wiadomości tekstowych tzw. SMS z maksymalnie 5 numerów wskazanych przez zamawiającego. - dokonać w uzgodnieniu z Zamawiającym, konfiguracji istniejących systemów alarmowych. b) Ochrona obiektów/lokali wskazanych przez Zamawiającego w formie monitorowania sygnałów z zainstalowanych przez wykonawcę przenośnych systemów alarmowych, zgodnie z wymogami stawianymi przez ustawę z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia, przepisy wykonawcze oraz umowę, wraz z ich konserwacją. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć obiekty/lokale w przenośne systemy alarmowe. Zamawiający zapewni źródło energii elektrycznej z sieci – wewnętrznej instalacji elektrycznej w danym obiekcie w postaci złącza (kostki elektrycznej, gniazda elektrycznego). Zainstalowane przenośne systemy alarmowe winny być wyposażone w sygnalizator akustyczny oraz akumulator (zastępcze źródło zasilania) umożliwiający ich nieprzerwaną i niezakłóconą pracę przez 48 godzin, od momentu zaniku (braku) zasilania. System musi być podłączony do źródła zasilania poprzez kostkę eklektyczną lub wtyk do gniazda eklektycznego. Systemy muszą być wyposażone w minimum 2 czujki dualne alarmowe z maksymalnymi odległościami do centrali 100m oraz pilota do zdalnego uzbrajania, rozbrajania systemu. Zamawiający zastrzega sobie, że w ramach usługi może zażądać zainstalowania do 20-ciu systemów dozoru z 5 czujnikami dualnymi z maksymalnymi odległościami od czujnika 100m, bez zmiany ustalonego ryczałtu miesięcznego za obiekt. System musi umożliwiać powiadamianie na maksymalnie dwa wskazane numery Zamawiającego informacji tekst tzw. SMS o wywołaniu alarmu czy zaniku/powrotu zasilania z prefiksem adresowym lokalizacji alarmu. System musi umożliwić rozbrojenie i uzbrojenie systemu z poziomu wiadomości tekst tzw. SMS z maksymalnie 2 numerów wskazanych przez zamawiającego. Zamontowane w obiektach/lokalach urządzenia techniczne umożliwiające monitoring pozostaną własnością Wykonawcy i zostaną zdemontowane po zaprzestaniu ochrony obiektu/lokalu przy ich użyciu. Maksymalna ilość obiektów/lokali objętych usługą: 300. Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania mniejszej ilości obiektów/lokali. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu wskazania przez Zamawiającego mniejszej ilości obiektów/lokali. Maksymalny czas dojazdu zmotoryzowanego patrolu interwencyjnego dopuszczony przez zamawiającego: 10 minut. Adresy obiektów/lokali objętych usługą ochrony oraz ich ilość będą wskazywane i ustalane przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy. Obiekty/lokale będą zlokalizowane w obrębie administracyjnych granic miasta Torunia. Liczba obiektów/lokali oraz ich adresy mogą ulegać korektom w zależności od zmian następujących w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez Zamawiającego, a także aktualnych decyzji Zamawiającego w zakresie polityki ochrony administrowanego mienia. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę czynności związanych z monitorowaniem i odbieraniem sygnałów pochodzących z podłączonych systemów alarmowych, w tym monitorowania sprawności transmisji sygnałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony i mienia, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2017r., poz. 2213), w formach zgodnych z przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy – wzór formularza określa załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenia oraz inne dokumenty wymienione w punkcie 5 SIWZ składane w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 3) Oświadczenie wykonawcy wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców; 4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 5) Pełnomocnictwo upoważniające osobę/osoby podpisujące ofertę/oświadczenia lub poświadczające kopie dokumentów za zgodność z oryginałem, do reprezentowania wykonawcy, jeżeli upoważnienie tych osób nie wynika z dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach