Przetargi.pl
Ochrona obiektów i mienia na bazie Powiatowego Zarządu Dróg przy ul. 1 Maja 3 w Raciborzu w roku 2019

Powiatowy Zarząd Dróg w Raciborzu ogłasza przetarg

  • Adres: 47400 Racibórz, ul. 1 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 140 020
  • Data zamieszczenia: 2018-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Raciborzu
    ul. 1 Maja 3
    47400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 324 140 020
    REGON: 27628715700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiatraciborski.pl/pzdr/dane_powiatowy_zarzad_drog_w_raciborzu.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektów i mienia na bazie Powiatowego Zarządu Dróg przy ul. 1 Maja 3 w Raciborzu w roku 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a)Całodobowa, jednostanowiskowa i jednoosobowa ochrona obiektów i mienia Zamawiającego położonych w Raciborzu przy ul. 1 Maja 3, we wszystkie dni w tygodniu, ochrona całodobowa wraz z zabezpieczeniem terenu oraz obiektów przed kradzieżą, rabunkiem i zniszczeniem. Zakres i miejsce ochrony: teren ogrodzony; obiekty na terenie Powiatowego Zarządu Dróg w Raciborzu wraz z wydzielonym parkingiem strzeżonym dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu raciborskiego oraz wszelkimi pojazdami usuniętymi z drogi (adres j.w.). b) Ewidencjonowanie wyjazdów i wjazdów pojazdów i sprzętu, wejść i wyjść osób na teren obiektu. c) Prowadzenie kontroli ruchu osobowego i kołowego z równoczesną kontrolą towarów wynoszonych i wywożonych. d)W razie konieczności zapewnienie interwencji przez Grupę Interwencyjną Wykonawcy – czas dojazdu ww. grupy – max. 15 min. e)W ramach ochrony stałej Wykonawca dokonuje dwukrotnego (w godz. 15.00-7.00) podjazdu grupy interwencyjnej na teren nieruchomości z dokonaniem wpisu do księgi służby. f) Pracownicy ochrony pełnią służbę w umundurowaniu z emblematem OCHRONA, posiadają identyfikatory oraz winni być wyposażeni w latarki, radiotelefony łączności radiowej oraz urządzenia antynapadowe. g) Pracownicy ochrony prowadzą następujące dokumentacje: - ewidencje ruchu samochodów i innych pojazdów, - zestawienie kontrolne wywożonych/wwożonych towarów i ładunków, h) Wykonawca odpowiada materialnie za ochraniany majątek w przypadku włamania, kradzieży oraz celowego zniszczenia. Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający zapewnia oględziny obiektów podlegających ochronie. i) Prowadzenie dokumentacji i zapisów służby – jak to szczegółowo określono w regulaminie ochrony mienia (załącznik nr 1 do umowy). j) Prowadzenie elektronicznego zapisu danych ze stacji monitorowania w zakresie obchodów oraz zdarzeń na ochranianych obiektach, wraz z udostępnieniem tych danych na żądanie Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 2) Kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach