Przetargi.pl
Ochrona mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 43100 Tychy, ul. Budowlanych
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 227-70-06, 3271491 , fax. 322 277 008
  • Data zamieszczenia: 2017-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Budowlanych 59
    43100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 227-70-06, 3271491, fax. 322 277 008
    REGON: 16634400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach. Dane obiektów podlegających ochronie: Obiekt nr 1 – parking wielopoziomowy 4-kondygnacyjny podziemny położony przy ul. Dąbrowskiego o powierzchni 10 837,62 m2. Obiekt nr 2 – parking wielopoziomowy 4-kondygnacyjny naziemny położony przy ul. Andersa/Asnyka o powierzchni 11 255,84 m2. Przedmiot usługi w trakcie trwania umowy realizowany będzie całodobowo przez 7 dni w tygodniu przez jednego pracownika ochrony na każdym z obiektów. Ochrona obiektu wykonywana będzie siłami Wykonawcy w oparciu o: - zakres obowiązków pracownika ochrony, - instrukcje dostarczone przez Zamawiającego regulujące zasady pracy na obiektach. Do obowiązków Wykonawcy należy m. in.: 1. Obsługa klienta polegająca na: • informowaniu klientów parkingów o zasadach korzystania z nich, • pomocy przy obsłudze systemu biletowego, • przyjmowaniu reklamacji składanych przez klientów parkingów, • przyjmowaniu informacji od klientów parkingów o konieczności wystawienia faktury oraz informowaniu Zamawiającego o potrzebie wystawienia faktury dla klienta parkingu na podstawie paragonu; przekazywanie paragonów z danymi klienta do księgowości MZUIM, • na zlecenie zamawiającego wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia weryfikacji osób parkujących pod kątem zgodności z regulaminem parkingu. 2. Obsługa kas biletowych polegająca na: • monitorowaniu stanu technicznego kas (obserwowanie komunikatów w systemie oraz na urządzeniu) oraz przekazywaniu raportu Zamawiającemu. 3. Dozór obiektów parkingowych wraz z przyległym terenem zagospodarowania i wyposażeniem: 3.1. Kontrola wszystkich pomieszczeń w obiekcie oraz przynależnych, minimum co 6 godzin, w tym: • ocena wizualna urządzeń i instalacji oraz widocznych elementów obiektu (wycieki, rozszczelnienia i inne uszkodzenia), • kontrola systemów i urządzeń pod kątem, pojawienia się komunikatów o awarii lub alarmu (centrala hydroforowa, centrala w pompowni p.poż, centrala systemu p.poż, UPS centralny, bateria oświetlenia awaryjnego, system wentylacji bytowej, szafy teletechniczne), • zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości lub podejrzenia nieprawidłowego działania całego sprzętu wyposażenia obiektu, • kontrola pomieszczeń sanitarnych oraz wind pod względem czystości oraz poprawności funkcjonowania, • kontrola klatek schodowych pod względem czystości, • kontrola miejsc parkingowych pod względem czystości (plamy z oleju itp.) – wykrywanie pojazdów zanieczyszczających parking, zarówno klienckich jak i służb technicznych oraz obsługi. Podejmowanie interwencji w przypadku, zanieczyszczenia parkingu przez klientów (plamy z oleju i innych rozlanych płynów, pozostawione nieczystości, itp.). 3.2. Ścisła współpraca z Zamawiającym, w tym bieżące informowanie o dewastacjach, kradzieżach, zalaniach, pożarze i innych zdarzeniach. 3.3. Zapewnienie bezpieczeństwa mienia przed: kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i uszkodzeniem, szkodami wynikłymi z awarii technicznych. W warunkach zagrożenia powiadomienie odpowiednich służb – Policja, Straż Miejska, Straż Pożarna oraz podjęcie działań zmierzających do likwidacji źródła zagrożenia. 3.4. Powiadamianie Policji i Straży Pożarnej o zaistniałych zdarzeniach przeciwko porządkowi publicznemu i ppoż. Podejmowanie interwencji w przypadku niszczenia mienia i niedopuszczenie do działania niszczącego. Na wezwanie pracownika ochrony fizycznej pełniącego służbę, podjęcie interwencji przez grupę interwencyjną w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez wykonawcę. 3.5. Ujęcie sprawców kolizji oraz innych uszkodzeń (w tym dewastacji mienia, niszczenia elewacji itp.), wezwanie Policji, sporządzenie protokołu szkody oraz uzyskania oświadczenia sprawcy zdarzenia o poniesieniu odpowiedzialności za szkodę. 3.6. Zgłoszenie wyznaczonym osobom o zaistniałych sytuacjach wymagających zabezpieczenia materiału z monitoringu. 3.7. Prowadzenie ewidencji osób i firm, które pojawiają się na obiektach w celu: obsługi, konserwacji i serwisu obiektu. Wpis powinien zawierać: datę, godzinę, nazwę firmy, imię i nazwisko, oraz numer telefonu do osób, chcących dokonać jakichkolwiek czynności na danym obiekcie. 3.8. Podczas przybycia służb technicznych w celach: obsługi, konserwacji i serwisu obiektu, przed dokonaniem jakichkolwiek czynności przez dane służby, należy skontaktować się z wyznaczonymi osobami z ramienia Zleceniodawcy celem potwierdzenia wizyty która powinna być wcześniej zaplanowana. 3.9. Raportowanie do Zamawiającego drogą elektroniczną informacji o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na obiektach, minimum jeden raz na koniec każdej zmiany czyli co 12 godzin, natomiast w okresie pn.-pt. w godz. 7-15, dodatkowo drogą telefoniczną na wskazany numer telefonu, lub wyznaczonych do tego osób. 3.10. W sytuacjach wyjątkowych [tj. awarie, imprezy itp.] Wykonawca po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającego jest zobowiązany w ciągu 30 minut do zabezpieczenia obiektu przez dodatkowych pracowników ochrony. 4. Dbałość o czystość: • sprzątanie pomieszczeń [własnymi środkami czystości], zajmowanych przez pracowników ochrony, wraz z przyległymi im toaletami (utrzymanie czystości w pomieszczeniu socjalnym wraz z przyległym pomieszczeniem sanitarnym) każdorazowo na koniec każdej zmiany (co 12 godzin). 5. Zapewnienie pracownikom ochrony podczas pełnienia służby na obiektach jednolitego ubioru oraz identyfikatorów osobistych i wyposażenia niezbędnego do prawidłowego wykonywania przydzielonych im zadań. Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę łączności radiowej na obiektach, służącej do bezpośredniej łączności z siedzibą wykonawcy oraz wymagana jest łączność telefoniczna Zamawiającego z pracownikiem ochrony w obiekcie. 6. Znajomość i podstawowa umiejętność obsługi: • nawigacji parkingowej, • systemu biletowego - obsługa za pomocą komputera, obsługa mechaniczna, uzupełnianie biletów parkingowych pomiędzy terminalami (wymiana), umiejętność odczytu informacji z biletu parkingowego, zmiana taryfy w razie błędu (źle wybrana opcja we wpłatomacie prze klienta), • systemu monitoringu - umiejętność biegłego i logicznego poruszania się w systemie monitoringu, dobra znajomość rozmieszczenia kamer na obiektach, umiejętność ustawienia kamer obrotowych, • centrali systemu ppoż. typ POLON-ALFA POLON 6000. Zamawiający w dniu podpisania umowy z Wykonawcą przeprowadzi szkolenie z ww. zakresu wszystkich pracowników ochrony [wskazanych w Ofercie wykonawcy]. Zamawiający upoważniony jest w trakcie trwania umowy do weryfikacji posiadanych przez pracowników ochrony umiejętności i znajomości ww. systemów. Zamawiający może żądać zmiany pracownika ochrony nie posiadającego znajomości i podstawowej umiejętności obsługi ww. systemów lub niewypełniającego według Zamawiającego należycie obowiązków. Zamawiający może żądać zmiany w miesięcznym grafiku godzin pracy pracowników ochrony. 7. Pracownikom ochrony zabrania się m.in.: wnoszenia, przechowywania jakichkolwiek przedmiotów, rzeczy, mebli do dozorowanych obiektów (w przypadku stwierdzenia naruszenia zakazu koszt wywozu przedmiotów pokrywać będzie Wykonawca), spania, opuszczania posterunku bez otrzymania zmiany, przyjmowania wizyt, przebywania na terenie dozorowanego obiektu poza wyznaczonymi godzinami pracy, samowolnego oddalania się z miejsca pełnionej służby, wnoszenia i spożywania alkoholu podczas służby, instalowania na komputerze Zamawiającego programów, oraz używania komputerów do celów innych niż wyznaczone przez zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do posługiwania się wyłącznie sprzętem wyznaczonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający uprawniony jest do kontroli realizacji zadań objętych Umową. Zamawiający ma prawo zwracać uwagę kontrolowanym pracownikom ochrony na stwierdzone nieprawidłowości w czasie pełnionej służby oraz żądać od nich usunięcia stwierdzonych niedociągnięć i nieprawidłowości. Z czynności kontrolnych przeprowadzonych przez Zamawiającego spisywany będzie protokół, a o negatywnych wynikach kontroli Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie. 10. Zamawiający okresowo przeprowadzi kontrolę stanu biletów parkingowych na obiektach, wszelkie niezgodności w ilości biletów wydanych, a parkującymi samochodami, muszą zostać wyjaśnione przez wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach