Przetargi.pl
Ochrona fizyczna osób i mienia w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87800 Włocławek, ul. 3 Maja
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 316 080 , fax. 542 314 352
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku
    ul. 3 Maja 17
    87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 316 080, fax. 542 314 352
    REGON: 91126695100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna osób i mienia w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest: Ochrona fizyczna osób i mienia w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku przy ul. 3-go Maja 17, ul. Mechaników 3, ul. Obrońców Wisły 1920 roku 21/25. Obiekty przy ul. Obrońców Wisły 1920 r. 21/25 we Włocławku: Wymagany jest jeden posterunek (zmiana dzienna i nocna) całodobowo, przez 7 dni w tygodniu. Obiekty przy ul. 3 Maja 17 we Włocławku: Wymagany jest jeden posterunek mieszczący się w budynku Rektoratu (zmiana dzienna i nocna) całodobowo, przez 7 dni w tygodniu. Ponadto pracownik ochrony na tym posterunku ma obowiązek w dni powszednie między godziną 18.00 a 6.00 rano zrobić 2 obchody sprawdzające oraz minimum 4 obchody na dobę w dni wolne (sprawdzenie wszelkich zamknięć, zabezpieczeń i plomb, sprawdzenie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien) w budynku Przedszkola Akademickiego. Obiekt przy ul. Mechaników 3 we Włocławku: Wymagany jest jeden posterunek (zmiana dzienna i nocna) całodobowo, przez 7 dni w tygodniu oraz w okresie od 1 października 2018 r. do 30 czerwca 2019 r. jeden posterunek dzienny sprawdzający budynek od 800 do 2000 przez 7 dni w tygodniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 5 300,00 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta zł 00/100). 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić do dnia 29.06.2018 r. do godz. 1030 (środki na koncie Zamawiającego) przelewem na konto Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku w BOŚ O/Włocławek numer 49 1540 1069 2106 8720 6079 0015 z dopiskiem „WADIUM – przetarg na: Ochronę fizyczną osób i mienia w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku”. 2. Oryginał dowodu wpłacenia wadium należy dołączyć do oferty. 4. Kopię wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy dostarczyć do dnia 29.06.2018 r. do godz. 1030 do Kancelarii Uczelni – I piętro - pok. 16 (oryginał należy dołączyć do oferty). 5. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń winno obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego zgodnie z art. 46 ust. 4 a i 5 Ustawy. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. z 2017 poz. 2213 ze zm.). Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte we wstępnym oświadczeniu informacyjnym, a następnie potwierdzonych w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ z załączonym szczegółowym wykazem na poszczególne obiekty; 2) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 1, 2, 3, 4; 3) wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ 4) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów; 5) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 6) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach