Urząd Skarbowy w Piotrkowie Trybunalskim ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Wronia 65
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 645 01 00 , fax. 044 649 90 36
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Piotrkowie Trybunalskim
ul. Wronia 65 65
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 044 645 01 00, fax. 044 649 90 36
REGON: 59000899300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona fizyczna osób i mienia oraz utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku Urzędu Skarbowego w Piotrkowie Tryb - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: 1. Usługa ochrony fizycznej osób i mienia przez pracowników ochrony wyposażonych w łączność bezprzewodową oraz środki przymusu bezpośredniego. Posterunek dwuzmianowy, jednoosobowy, całodobowy (portiernia przy wejściu głównym do budynku): - godz. 6.00 - 18.00 - jeden licencjonowany i umundurowany pracownik ochrony, - godz. 18.00 - 6.00 - jeden licencjonowany i umundurowany pracownik ochrony. Główne zadania: - nadzór i obserwacja osób wchodzących i wychodzących z budynku Urzędu, - kontrola wynoszonych i wnoszonych przedmiotów, - podejmowanie interwencji w stosunku do osób stwarzających zagrożenie, - niedopuszczenie do bezprawnego zawładnięcia obiektem lub jego częścią, - wydawanie kluczy upoważnionym pracownikom, - współdziałanie z innymi instytucjami powołanymi do zabezpieczenia porządku. 2. Utrzymanie czystości wewnątrz budynku (parter, I, II, III, IV, V piętro budynku) o łącznej powierzchni użytkowej 3.908,38 m2 z zastosowaniem profesjonalnego sprzętu technicznego, materiałów i środków o nieniszczącym działaniu na czyszczone elelmenty i wystrój pomieszczeń. Szczegółowy zakres zadań określa SIWZ. 3. Utrzymanie czystości na zewnątrz budynku wraz z parkingami, tj. - zamiatanie, - odśnieżanie, - posypywanie piaskiem, - sianie trawy, - podlewanie zieleni, - koszenie trawy. Powierzchnia do sprzątania obejmuje: trawniki - 3.633,69m2, chodnik przy ul. Wroniej - 828,03m2, plac nieruchomości - 3.132,50m2 (tj. parking przed, obok oraz za budynkiem) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: - dysponowali co najmniej 4 pracownikami ochrony fizycznej z licencją co najmniej pierwszego stopnia oraz byli aktualnie przeszkoleni z zakresu bhp i p.poż. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty o których mowa w pkt. III.2. (Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych w przepisach art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f) zawiera błędy w obliczeniu ceny; g) wykonawca w terminie 3 dni do dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych; h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) Wykonawca składa: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika Nr 1 do oferty, b) koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z art. 15 ustawy z 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz. U. z 2005 Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz pracowników ochrony fizycznej przewidzianych przez Wykonawcę do ochrony osób i mienia wraz z informacją na temat posiadanych licencji (wg załącznika nr 2 do oferty) wraz z kserokopiami aktualnych licencji pracowników ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia oraz kserokopiami aktualnych zaświadczeń z przeszkoleń z zakresu bhp i p.poż. 2. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uspiotrkowtryb.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług ochroniarskich dla potrzeb Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi w okresie od 01.10.2016r. do 30.09.2019r.
Dodano: 2016-07-20 - ZP/4/2016 - ochrona fizyczna
Dodano: 2016-06-21 - Zakup usług ochrony mienia wraz ze sprzątaniem i utrzymaniem czystości w obiektach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Skierniewicach przy ul. Batorego 64C
Dodano: 2016-06-09 - Usługa ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługa obsługi portierni w budynku Sądu Apelacyjnego i Sądu Okręgowego w Łodzi, ul. Narutowicza 64
Dodano: 2016-06-06 - Świadczenie usług ochrony obiektu Urzędu Statystycznego w Łodzi
Dodano: 2016-06-03 - ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH: Prokuratury Okręgowej i Prokuratury Rejonowej w Piotrkowie Trybunalskim, Al. 3 Maja 13/15, 97-300 Piotrków Trybunalski, Prokuratury Rejonowej w Bełchatowie, ul. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów, Prokuratury Rejonowej w Opocznie, ul. Biernackiego 20, 26-300 Opoczno, Prokuratury Rejonowej w Radomsku, ul. 1000-Lecia 3, 97-500 Radomsko wraz z okresowym patrolowaniem terenu wokół budynku, Prokuratury Rejonowej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mościckiego 9, 97-200 Tomaszów Mazowiecki.
Dodano: 2016-06-01 - Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Sieradzu oraz Prokuratury Rejonowej w Wieluniu
Dodano: 2016-05-30 - Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Okręgowego w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach, Łęczycy i Rawie Mazowieckiej
Dodano: 2016-05-25 - Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi tj. Łódź, Plac Wolności 14 i Sierpów gm. Ozorków
Dodano: 2016-05-25 - Usługa ochrony szpitala
Dodano: 2016-05-24