Przetargi.pl
Ochrona fizyczna mienia, kontrolowania ruchu osobowego i towarowego oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmu włamania, napadu, włamania i napadu (...)

Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 88-150 Kruszwica, Goplańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy Sp. z o.o.
    Goplańska
    88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 090093448
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pk-kruszwica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o., której właścicielem w 100% jest Gmina Kruszwica

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna mienia, kontrolowania ruchu osobowego i towarowego oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmu włamania, napadu, włamania i napadu (...)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia:WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃKod CPV:79710000-4 – usługi ochroniarskie79715000-9 – usługi patrolowania79711000-1 – usługi nadzoru przy użyciu alarmu1. Przedmiotem zamówienia jest:1) ochrona fizyczna mienia oraz kontrolowanie ruchu osobowego i towarowego na terenie i obiektach należących do Zamawiającego znajdujących się w Kruszwicy przy ul. Goplańskiej 2 zwany dalej „ochrona fizyczna mienia”;2) monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmu włamania, napadu, włamania i napadu na terenie i obiektach znajdujących się w: a) Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji (ul. Zamkowa 13 w Kruszwicy),b) Zakład Energetyki Cieplnej (ul. Wiejska 47 w Kruszwicy),3) monitoring systemu alarmowego (system kamer z detekcją ruchu i komunikacją głosową)a) Stacja Uzdatnia Wody (Chełmce),b) Stacja Uzdatniania Wody (Piecki),zwany dalej „lokalnym systemem alarmowym”.2. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia zgodnie z poniższym zakresem:1) usługa ochrony mienia oraz kontrolowania ruchu osobowego i towarowego będzie wykonywana przez Wykonawcę codziennie przy ul. Goplańskiej 2 w Kruszwicy i w terenie, zgodnie z planem sytuacyjnym obiektu i terenu przedstawionym w załączniku nr 1, w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku) od godziny 15:00 do godziny 07:00, przy czym w dni wolne od pracy oraz święta 24 godziny na dobę;2) „lokalny system alarmowy” będzie wykonywany przez Wykonawcę codziennie w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji przy ul. Zamkowej 13 w Kruszwicy oraz w Zakładzie Energetyki Cieplnej, przy ul. Wiejskiej 47 w Kruszwicy, Stacji Uzdatniania Wody w Chełmcach i Stacji Uzdatniania Wody w Pieckach w cyklu 24 godziny na dobę.3) wykonywania przedmiotu Umowy z należytą starannością, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawnymi;4) przestrzegania przepisów bhp i ppoż., o ochronie danych osobowych, informacji niejawnych oraz zachowania tajemnicy służbowej uzyskanych podczas wykonywania przedmiotu Umowy;5) wykonywania przez swoich pracowników doraźnych poleceń związanych z realizacją przedmiotu Umowy wydawanych przez osobę reprezentującą Zamawiającego;6) wykonywania przedmiotu Umowy wyłącznie przez osoby będące jego pracownikami;7) przekazania Zamawiającemu imiennego wykazu pracowników w terminie 5 dni przed podjęciem wykonywania przedmiotu Umowy i informowania o jego zmianach w terminie 3 dni roboczych przed wprowadzeniem takiej zmiany;3. Przedmiot Umowy „ochrona fizyczna mienia” obejmuje ponadto, następujący zakres czynności i obowiązków, tj.:1) obejmując ochronę należy sprawdzić w jakim stanie znajduje się obiekt, sprzęt oraz wyposażenie;2) należy prowadzić „Książkę ochrony” i wpisywać do niej rozpoczęcie i zakończenie pracy, odnotować ewentualne uwagi dotyczące obiektu i zaszłych zdarzeń a także odnotowywać przekazywanie kolejnej osobie ochrony;3) należy informować niezwłocznie Zamawiającego o wszelkich spostrzeżeniach podczas ochrony obiektu mających wpływ na jego bezpieczeństwo telefonicznie lub osobiście: Panią Ewelinę Szkudlarek oraz podjęcie osobistej interwencji, a w razie potrzeby straty pożarnej, policji;4) należy dokonywać obchodu obiektu przy przyjęciu i przed zdaniem ochrony oraz w razie potrzeby jednak nie rzadziej niż co 60 minut. Przy przejmowaniu zmiany należy sprawdzić kompletność kluczy i pilotów do obiektu.5) należy prowadzić bieżące monitorowanie prowadzonych obchodów przez pracownika ochrony za pomocą odczytów znaczników, a w przypadku nieprawidłowości podjąć czynności wyjaśniające oraz powiadomić Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do zakupu wraz z montażem systemu do monitorowania lokalizacji pracownika.6) należy kontrolować miejsca niebezpieczne z punktu widzenia zagrożenia pożarowego oraz sprawdzać w czasie obchodu obiektów stan przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;7) wpuszczać na teren obiektu po godzinach pracy tylko osoby upoważnione wymienione w pisemnej informacji przez Zamawiającego;8) odnotowywać w „Książce ochrony” nazwiska upoważnionych osób wchodzących do obiektu w dni wolne od pracy;9) zwracać uwagę na odpowiednie zamykanie bram, pomieszczeń biurowych i innych;10) zwracać uwagę na właściwe oświetlenie obiektu, a o wszelkich usterkach informować Zamawiającego, a także zwracać uwagę na wszelkiego rodzaju nieprawidłowości, jak np. pozostawione pakunki, palenie papierosów, awantury, niszczenie mienia, itp.;11) zwracać uwagę na osoby przebywające w pobliżu obiektu mogące stanowić potencjalne zagrożenie dla obiektu usiłujące nielegalnie wynieść z obiektu różne przedmioty lub podejrzane o popełnienie przestępstwa (kradzież, włamanie, itp.);12) ująć osoby, które drogą nielegalną usiłują wejść lub wyjść z dozorowanego obiektu;13) utrzymywać czystość w pomieszczeniu portierni;14) dbać o czystość na terenie obiektu tj. usuwać zauważone na terenie obiektu śmieci, w razie konieczności odśnieżyć przejścia;15) na bieżąco współpracować z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego;16) posiadać przeszkolenie przeciwpożarowe oraz znać obowiązujące przepisy przeciwpożarowe;17) znać lokalizację punktów przeciwpożarowych, ujęć wody, środków alarmowania oraz znać sposoby alarmowania i wzywania straży pożarnej;18) posiadać umiejętność posługiwania się sprzętem przeciwpożarowym oraz znać sposoby gaszenia pożaru w zarodku przy pomocy podręcznych środków gaśniczych.4. Przedmiot Umowy „lokalny system alarmowy” obejmuje, następujący zakres czynności i obowiązków, Wykonawcy:1) całodobowe monitorowanie sygnału lokalnego systemu alarmowego;2) wysyłanie grupy interwencyjnej niezwłocznie po odebraniu sygnału alarmowego przez stację monitorowania czas dojazdu do obiektu 20 minut w celu:a) sprawdzenia zasadności sygnału alarmowego,b) zapobieżeniu powstania szkody lub zmniejszenia jej rozmiarów,c) zabezpieczenia obiektu w przypadku powstania szkody i zawiadomienia Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej, a nadto zawiadomienie odpowiednich służb;3) ewentualne ujęcie sprawców zdarzenia;4) rejestrowanie sygnału przyjętego z lokalnego systemu alarmowego;5) rejestrowanie informacji przekazywanych Zamawiającemu;6) udostępnianie nieodpłatnie Zamawiającemu wyciągu z odpowiednich rejestrów na pisemne żądanie Zamawiającego, jeżeli wystąpi z nim przed upływem 3 tygodni od chwili zdarzenia;7) oznakowanie monitorowanych obiektów w sposób widoczny tablicami i naklejkami Wykonawcy.8) Wykonawca zobowiązuje się do zakupu, montażu i uruchomienia central alarmowych i nadajników GSM oraz 4 sztuk pilotów antynapadowych dla Zamawiającego;9) Wykonawca zobowiązuje się do zakupu rejestratorów do kamer, zabezpieczenia sygnału internetowego oraz nadajników do systemu alarmowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy ZamawiającegoBS Kruszwica 98 8151 0001 0000 0273 2000 0012z podaniem tytułu: Wadium- / Ochrona fizyczna mienia, kontrolowania ruchu osobowego i towarowego oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmu włamania, napadu, włamania i napadu na terenie i obiektach należących do Przedsiębiorstwa Komunalnego w Kruszwicy sp. z o.o./2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium.6. Jeśli wadium wniesiono w formie innej niż w pieniądzu, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, poprzez dołączenie do oferty za pośrednictwem Platformy do upływu terminu składania ofert.7. Zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (niewynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 98 ust. 6 Ustawy i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) wadium musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie;2) z treści gwarancji lub poręczenia powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) wadium powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści gwarancji lub poręczenia powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem gwarancji lub poręczenia jest: Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy sp. z o. o., ul. Goplańska 2, 88-150 Kruszwica7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy zostanie odrzucona.Szczegółowe informacje dot. wadium zostały zawarte w SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. 2021, poz. 1995) na wykonywanie usługi w zakresie ochrony osób i mienia.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.4) zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia może ubiegać sięWykonawca, który wykaże, że:a) Doświadczenie zawodowe:o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej dwie usługi polegające na ochronie fizycznej osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda.b) Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują dysponował następującym potencjałem kadrowym:- minimum pięcioma osobami (pracownikami), posiadającymi minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu usług ochrony w obiektach użyteczności publicznej;- jedną osobą posiadającą minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w wykonaniu usług ochrony w obiektach użyteczności publicznej oraz posiadającą aktualną legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunek z pkt 2) zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunki z pkt 4) mogą być spełnione łącznie przez składających wspólną ofertę.W przypadku zdobytego doświadczenia zawodowego w ramach konsorcjum, Wykonawca będzie zobowiązany wskazać zakres i wartość jego realnego wkładu w realizację zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach