Przetargi.pl
Ocena stanu technicznego i bezpieczeństwa urządzeń wodnych administrowanych przez DZMiUW Oddział w Legnicy: -wał przeciwpowodziowy rz. Kaczawy: P-4, P-5, P-6, P-7, P-8, L-4, L-5, L-7, L-8

Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Macieja Rataja 32
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 86 270 07
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy
    ul. Macieja Rataja 32 32
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 86 270 07
    REGON: 93296478800052
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ocena stanu technicznego i bezpieczeństwa urządzeń wodnych administrowanych przez DZMiUW Oddział w Legnicy: -wał przeciwpowodziowy rz. Kaczawy: P-4, P-5, P-6, P-7, P-8, L-4, L-5, L-7, L-8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa urządzeń wodnych administrowanych przez DZMiUW Oddział w Legnicy: -wał przeciwpowodziowy rz. Kaczawy: P-3, P-4, P-5, P-6, P-7, P-8, L-4, L-7, L-8. Zakres zamówienia 1. Rozpoznanie terenowe, analiza istniejących dokumentacji. 2. Podstawowe dane techniczne obiektu, inwentaryzacja budowli i urządzeń wałowych wraz z opisem ich stanu technicznego, dokumentacja fotograficzna. 3. Pomiary geodezyjne a) plan orientacyjny ocenianego odcinka obwałowań w skali 1:25 000, b) mapa topograficzna w skali 1:10 000 i zasadnicza [sytuacyjno - wysokościowa] w skali ujednoliconej dla całego opracowania i dostosowanej do długości badanego odcinka obwałowania w układzie wstęgowym (po przeskalowaniu map 1:500 na 1:1000 lub 1:1000 na 1:2000 lub odwrotnie) z zaznaczeniem lokalizacji wykonanych i archiwalnych punktów badawczych, przekrojów geotechnicznychx oraz innych istotnych danych, np.: miejsc obserwowanych zjawisk filtracyjnych, miejsc penetracji zwierząt [nory lisie / borsucze, buchtowiska, zapadliska ...]; c) profil podłużny obwałowań w skali dostosowanej do skali mapy zasadniczej, z zaznaczonymi poziomami wód miarodajnych i kontrolnych, poziomami ostrzegawczym i alarmowym oraz wynikami rozpoznania geotechnicznego, z naniesionymi miejscami(odcinkami) zagrożeń /pkt. 6/, budowlami zlokalizowanymi w wale /PW i przejazdy wraz z pomierzonymi parametrami technicznymi/, z uwzględnieniem wykonania profili obwałowań zmodernizowanych w minionym okresie dla których dokumentacja powykonawcza została przekazana do ośrodka dokumentacji geodezyjnej [wał cz. L-5, L-6, mur przy ul. Stacyjnej v-v wału P-5]. d) poprzeczne przekroje charakterystyczne i geotechniczne wału i terenu przyległego w skali 1:100 na100 [dolinowe geodezyjne, obejmujące wały lewo- i prawobrzeżne wraz z przyległym terenem]. 4. Określenie klasy obwałowań oraz przepływów miarodajnych i kontrolnych oraz odpowiadającym im stanom. 5. Badania geotechniczne właściwe min. 3 przekroje na 1km (liczba otworów w przekroju min. 5): badania w miejscach widocznych zewnętrznie osłabień, uszkodzeń i obniżeń wału, badania korpusu i podłoża pod wałem, badania terenu międzywala i zawala, obliczenia stateczności oraz analiza filtracji dla obwałowań. 6. Lokalizacja szczególnych miejsc aktualnych lub potencjalnych zagrożeń. Określenie rodzaju zagrożeń, oraz prognozę bezpiecznej eksploatacji wałów w okresie wezbrań. Wyznaczenie odcinków obwałowań wymagających zabezpieczenia, przebudowy bądź modernizacji. 7. Ocena stanu technicznego i bezpieczeństwa wałów i wnioski końcowe [w tym np. dotyczące zdjęcia z ewidencji]. Ustalenie kierunków rozwiązań technicznych oraz opracowanie wniosków dotyczących wyboru właściwego sposobu modernizacji lub przebudowy, określenie jej pilności, ocena estetyki obiektu i sposoby jej ewentualnej poprawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742330001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 500,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Spełniają warunki dodatkowe; 5) Dysponują przynajmniej 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, która jako projektant wykonała co najmniej jedną dokumentację projektową branży hydrotechnicznej lub wodnomelioracyjnej, przewidzianą przy realizacji zamówienia do funkcji głównego projektanta zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 ze zm.) art.20, ust. 1, posiadającą podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmującą projektowanie i sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, specjalizacja budowle hydrotechniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych. Dla części geotechnicznej oferent zapewni udział osoby z uprawnieniami geologiczno-inżynierskimi. 6) Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - co najmniej 1 dokumentacji dotyczącej budowy /oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa/ wałów przeciwpowodziowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. b) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) , stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ; c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji organu podatkowego. e) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z którego będzie wynikał fakt wykonania co najmniej jednej dokumentacji projektowej dotyczącej budowy /oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa/ wałów przeciw-powodziowych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. f) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Przedłożony wykaz musi potwierdzać, że przynajmniej 1 osoba przewidziana przy realizacji niniejszego zamówienia do funkcji głównego projektanta wykonała dokumentację projektową branży hydrotechnicznej /oceny stanu technicznego i bezpie-czeństwa/ wałów przeciwpowodziowych. g) Dokumenty potwierdzające, że osoba przewidziana przy realizacji niniejszego zamówienia do funkcji głównego projektanta posiada podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmującą projektowanie i sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, specjalizacja budowle hydrotechniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych oraz posiada zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. h) Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. i) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. j) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach