Przetargi.pl
Ocena i wskazanie optymalnego sposobu zagospodarowania nieruchomości Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, zlokalizowanych w Warszawie wraz z wykonaniem inwentaryzacji budowlanej

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5720366 , fax. 022 5720377
  • Data zamieszczenia: 2013-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    ul. Żwirki i Wigury 61 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5720366, fax. 022 5720377
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ocena i wskazanie optymalnego sposobu zagospodarowania nieruchomości Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, zlokalizowanych w Warszawie wraz z wykonaniem inwentaryzacji budowlanej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie wielowariantowej analizy najkorzystniejszego zagospodarowania nw. nieruchomości Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego aktualnie wykorzystywanych przez Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny, zlokalizowany w Warszawie: 1.1 nieruchomość przy ul. Marszałkowskiej 24/26, obejmująca następujące obiekty o powierzchni użytkowej: a) budynek szpitala - 6.351 m2 b) budynek szpitala - 330 m2 c) budynek murowany - 80 m2 d) budynek gospodarczy - 6 m2 e) budynek gospodarczy - 4 m2 f) budynek gospodarczy - 53 m2 g) budynek centralnej tlenowni - 95 m2 h) budynek stacji trafo - 29 m2 i) budynek administracyjno-gospodarczy - 620 m2 j) budynek gospodarczy - 40 m2 k) kotłownia - 40 m2 l) budynek gospodarczy - 38 m2 1.2 ul. Litewska 14, budynek szpitala o powierzchni użytkowej - 2.202 m2 : 1.3 ul. Litewska 16, budynek szpitala o powierzchni użytkowej - 2.230 m2 1.4 ul. Działdowska 1 - obejmująca następujące obiekty o powierzchnia użytkowej: a) budynek szpitala - 7.530 m2 b) budynek gospodarczy - 35 m2 oraz wykonanie inwentaryzacji budowlanej dla ww. obiektów. 2. Zamawiający zastrzega że powierzchnie użytkowe wskazane jw. stanowią dane szacunkowe. 3. Przedmiot zamówienia wykonany będzie w dwóch etapach, zakończonych przyjęciem przez Zamawiającego pisemnego protokołu sporządzonego przez Wykonawcę: 3.1 Etap 1: Wykonanie inwentaryzacji budowlanej budynków zlokalizowanych na terenie nieruchomości wymienionych w pkt. 1 jw. - zawierającej co najmniej: a) Wykaz pomieszczeń (numer, powierzchnia pomieszczenia, przeznaczenie, gniazdka elektryczne, gniazda gazów medycznych i technicznych, typ podłogi, wykończenie ścian, umywalki, toalety, otwory okienne z określeniem ich liczby i powierzchni, otwory drzwiowe z określeniem ich liczby i wymiarów); b) rzuty kondygnacji; c) podstawowe przekroje; d) dokumentacja zdjęciowa; e) zagospodarowanie terenu - opis; f) opis budynków - w tym ocena stanu technicznego elewacji i dachów oraz określenie podstawowych parametrów budynków, instalacji wewnętrznych i przyłączy; g)część opisowa i tabelaryczna z zestawieniem pomieszczeń i powierzchni. Rzuty, przekroje, zagospodarowanie terenu, zestawienie pomieszczeń i powierzchni - wykonane będą w wersji papierowej (3 egz.) i cyfrowej (EXEL, CAD, PDF). 3.2 Etap 2: Wykonanie wielowariantowej analizy najkorzystniejszego zagospodarowania nieruchomości wymienionych w pkt. 1, pod kątem ich przeznaczenia, w ramach następujących wariantów: a) lecznictwo zamknięte (szpitale, w tym jednodniowe), b) lecznictwo otwarte (ambulatoria), c) usługi stomatologiczne, d) działalność dydaktyczna (sale wykładowe, seminaryjne i ćwiczeniowe, wyposażone w urządzenia i symulatory medyczne), e) dom studenta, f) inna działalność - z przedstawieniem studium wykonalności każdego z analizowanych wariantów uwzględniających zapisy miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego. 3.3 Wielowariantowa analiza najkorzystniejszego zagospodarowania nieruchomości jw. zawierać będzie co najmniej: 1. analizę tytułu własności, z uwzględnieniem możliwości rozporządzania tymi obiektami, 2. analizę miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 3. analizę wartości obiektu w porównaniu do lokalnego rynku nieruchomości o podobnej funkcjonalności, 4. analizę wariantów wymienionych w pkt. 3.2 pod kątem najkorzystniejszego zagospodarowania nieruchomości, 5. analizę SWOT wariantów wymienionych w pkt. od a) do f), 6. wnioski i rekomendacje, 7. podsumowanie. 3.4 Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania podziału nieruchomości w celu ich wykorzystania dla zapewnienia różnych funkcji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,- zł (pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert i dowód wniesienia wadium (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) załączyć do oferty; 3. Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wnieść na konto Zamawiającego nr 83 1240 6247 1111 0000 4974 5823 w Banku Pekao S.A. Oddział w Warszawie. 5. Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu tj. w jednej z form, o których mowa ust. 3, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą). 6. Warunki zwrotu i utraty wadium określone są w art. 46 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach