Przetargi.pl
Obsługa urządzeń piętrzących i konserwacja wybranych rzek na terenie działania WZMiUW w Opolu Oddział w Kluczborku

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-061 Opole, ul. Katowicka 55
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4425742 , fax. 077 4425726
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu
    ul. Katowicka 55 55
    45-061 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4425742, fax. 077 4425726
    REGON: 00010051700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa urządzeń piętrzących i konserwacja wybranych rzek na terenie działania WZMiUW w Opolu Oddział w Kluczborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Obsługa zbiornika Biskupice - Brzózki rzeka Pratwa, gm. Byczyna, 2. Obsługa urządzeń piętrzących na terenie gmin: Byczyna, Kluczbork oraz konserwacja Kanału Miejskiego i rzeki Stobrawy L=2 870 mb, 3. Obsługa urządzeń piętrzących na terenie gminy Kluczbork oraz konserwacja rzeki Stara Stobrawa L = 1 026 mb, 4. Obsługa urządzeń piętrzących gm. Namysłów oraz konserwacja rzeki Widawa + rozlewisko , L= 2 220mb, 5. Obsługa jazu w km 0+320 na rzece Młynówka Namysłowska, konserwacja rzeki Młynówki Namysłowskiej , L=2 500 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452440009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej ustawą, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów : 1/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ aktualnych zaświadczeń właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego o terminowej realizacji zobowiązań podatkowych lub zwolnień, odroczeń wystawione w miejscu poprzedzającym wyznaczony termin składania ofert. Zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, - w celu potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów : - wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót o podobnym profilu do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom o podobnym profilu stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz roku i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzając, że roboty te zostały wykonane należycie; - wykonawcy realizujący roboty konserwacyjne w Oddz. Kluczbork przez ostatnie 5 lat są zwolnieni ze składania referencji. - uprawnienia budowlane w specjalności melioracyjnej, hydrotechnicznej lub konstrukcyjno - budowlanej osoby, która będzie pełniła nadzór po stronie wykonawcy nad wykonywanymi robotami konserwacyjnymi (nie wymagany wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa).Osoba powinna wykazać się dwuletnim doświadczeniem na stanowisku: kierownika, majstra przy realizacji robót, jak przedmiot zamówienia. Prosimy o dołączenie życiorysu zawodowego. Spełnia warunki dodatkowe. Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem co najmniej jednego zadania rocznie o zbliżonym zakresie, podobnym profilu i koszcie w ciągu ostatnich pięciu lat

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach