Przetargi.pl
Obsługa szaletów miejskich (zamówienie podzielone na 5 części)

Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3409100, , fax. 943 409 196
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Połczyńska 24
    75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3409100, , fax. 943 409 196
    REGON: 15394000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zbm.koszalin.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa szaletów miejskich (zamówienie podzielone na 5 części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Obsługa szaletów miejskich zlokalizowanych przy: ul. Młyńskiej, ul. Połtawskiej, ul. Armii Krajowej (przejście podziemne), Rynku Staromiejskim 14, ul. Księdza Biskupa Czesława Domina w Koszalinie Kody CPV: 90600000-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 50800000-3 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, z których każdy adres stanowi odrębną część zamówienia i obejmuje: - część nr 1: obsługę szaletu miejskiego położonego przy ul. Młyńskiej w Koszalinie, - część nr 2: obsługę szaletu miejskiego położonego przy ul. Połtawskiej w Koszalinie, - część nr 3: obsługę szaletu miejskiego położonego przy Alei Armii Krajowej w Koszalinie (przejście podziemne), - część nr 4: obsługę szaletu miejskiego położonego przy Rynku Staromiejskim 14 - część nr 5: obsługę szaletu miejskiego położonego przy ul. Księdza Biskupa Czesława Domina w Koszalinie, 2.1. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na dowolnie wybraną część lub części zamówienia. 2.2. Niedopuszczalne jest złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty w danej części zamówienia. 2.3. Zamawiający dokona odrębnej oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej w każdej części. 2.4. Dana część zamówienia jest niepodzielna i wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania wszystkich elementów składowych danej części zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty. 2.5. Wykonawca składając ofertę częściową wypełnia jedynie tę część zamówienia, na którą składa ofertę. 2.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2.7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 3. Zakres zamówienia obejmuje: obsługę 5 szaletów miejskich w okresie trwania umowy tj. : 1) w okresie wiosenno – letnim tj. od dnia 1 kwietnia do 31 października: - od poniedziałku do piątku od godziny 09:00 do godziny 18:00; - w soboty, niedziele i święta od godziny 10:00 do godziny 18:00; 2) w okresie jesienno – zimowym tj. od dnia 1 listopada do 31 marca: - od poniedziałku do piątku od godziny 10:00 do godziny 18:00; - w soboty, niedziele i święta od godziny 10:00 do godziny 16:00; 3) zapewnienia do obsługi min. 1 osoby na każdy szalet (dotyczy to również szaletu przy ul. Połtawskiej z uwagi na częste dewastacje klamki i wrzutni monet), 4) wyposażenia go w środki i sprzęt do utrzymania czystości oraz papier toaletowy i ręczniki papierowe, niezbędne do wykonania Przedmiotu Umowy, 5) wykonywanie we własnym zakresie i na własny koszt konserwacji, bieżących napraw i remontów, usuwanie awarii i graffiti do kwoty 400,00 złotych brutto za każdy przypadek (na każdym szalecie); 6) Zamawiający zastrzega, że w przypadku zaistnienia okoliczności, czyniących obsługę szaletu bezprzedmiotową i nieuzasadnioną ekonomicznie Zamawiający ma prawo wyłączyć z obsługi szalet na każdym etapie umowy, bez prawa ubiegania się przez Wykonawcę zapłaty od Zamawiającego za wyłączony szalet za okres wyłączenia szaletu z obsługi; 7) najpóźniej w dniu podpisania Umowy wykonawca dostarczy zamawiającemu listę osób, które będą wykonywały Przedmiot umowy wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzanymi, na żądanie zamawiającego, właściwymi dokumentami np. deklaracją ZUS DRA lub umową o pracę; 8) każda zmiana osoby wykonującej Przedmiot Umowy, będzie wiązała się ze zgłoszeniem Zamawiającemu tego faktu, na co najmniej 3 dni przed planowaną zmianą, pisemnie lub w formie elektronicznej. Szczegółowy zakres usług został określony w projekcie umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 4. Rozliczenie z wykonawcą następować będzie na podstawie comiesięcznych faktur. Wykonawca doręczy zamawiającemu faktury VAT do 5 dnia każdego miesiąca, za miesiąc poprzedni. Płatności dokonywane będą w terminie 21 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany rachunek Wykonawcy. 5. Termin realizacji zamówienia: - część nr 1: ul. Młyńska w terminach 01.02.2021 r. – 31.07.2022 r. - część nr 2: ul. Połtawska w terminach 01.02.2021 r. – 31.07.2022 r. - część nr 3; ul. Armii Krajowej w terminach 01.02.2021 r. – 31.07.2022 r. - część nr 4: Rynek Staromiejski 14 w terminach 01.02.2021 r. – 31.07.2022 r. - część nr 5 ul. Ks. Bp Czesława Domina w terminach 01.05.2021r. – 30.09.2021 r., 01.05.2022 r. – 31.07.2022 r. Uwaga! Otwarcie szaletu przy ul. ks. bp. Czesława Domina planuje się okres 8 miesięcy trwania umowy, jednakże zamawiający zastrzega sobie prawo uruchomienia szaletu poza wyznaczonymi terminami, maksymalnie łącznie o 2 miesiące. Do wyceny usługi należy przyjąć maksymalny czas otwarcia szaletu tj. 10 miesięcy. 6. Wzór umowy, dla każdej z części, stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ i jest integralną częścią dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 7. Podwykonawstwo. 1) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, 2) wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców, 3) zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, 4) jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, 5) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - na część nr 1: 900 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) - na część nr 2: 900 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) - na część nr 3: 900 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) - na część nr 4: 900 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) - na część nr 5: 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2020 r., poz. 299). Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku 34 1020 2791 0000 7102 0099 9714 w Banku PKO BP S.A. I OC/Koszalin, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu DP.261.23.2020.AC na Obsługę szaletów miejskich, część nr …...(należy wskazać nr części, której wadium dotyczy)”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie z napisem „Dowód wniesienia wadium”, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4A i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dowód wniesienia/wpłacenia wadium. Pełnomocnictwa - jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS. Oświadczenie o grupie kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach