Miasto Tarnobrzeg ogłasza przetarg
- Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Tadeusza Kościuszki 32
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Tarnobrzeg
ul. Tadeusza Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
REGON: 830409092 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tarnobrzeg.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa systemu monitoringu miejskiego miasta Tarnobrzega w pomieszczeniu Centrum Obsługi Monitoringu (COM) umiejscowionego w pomieszczeniu przy ul. 1 Maja 2 w budynku KMP w Tarnobrzegu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający zleca obsługę monitoringu miejskiego w okresie 12 miesięcy od 1 czerwca 2023 r. w niżej wymienionym zakresie: 1. Obsługa systemu monitoringu miejskiego miasta Tarnobrzega w pomieszczeniu Centrum Obsługi Monitoringu (COM) umiejscowionego w pomieszczeniu przy ul. 1 Maja 2 w budynku Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrzegu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312310-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej4).1. potencjał technicznyZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4).2. potencjał zawodowy4).2. potencjał zawodowyZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby:Wykaz min. 5 pracowników z licencją ochrony fizycznej I stopnia oraz ukończonym kursem ochrony imprez masowych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-28
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Fizyczny dozór mienia Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w roku 2024r. - 6 zadń
Dodano: 2023-12-06 - Całodobowa ochrona mienia oraz nadzór nad pracą kotłowni gazowej w sezonie grzewczym budynku Starostwa Powiatowego w Przemyślu oraz całodobowa ochrona mienia w budynku „Oficyna” przy Placu Dominikańskim 3A w Przemyślu oraz kompleksowe utrzymanie czystości budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Plac Dominikański 3 i budynku „Oficyna” przy Placu Dominikańskim 3A w Przemyślu oraz kompleksowe utrzymanie czystości terenów zewnętrznych przy budynkach.
Dodano: 2021-01-28 - Fizyczny dozór mienia Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w roku 2020 – 6 zadań
Dodano: 2019-12-09 - „Ochrona osób i mienia w budynku Starostwa Powiatowego, Plac Dominikański 3 w Przemyślu, kompleksowe utrzymanie czystości budynku i terenów zewnętrznych, okresowe przeglądy, nadzór nad pracą kotłowni gazowej oraz ochrona osób i mienia i kompleksowe utrzymanie czystości budynku Oficyny przy Plac Dominikański 3A w Przemyślu”
Dodano: 2018-12-07 - Fizyczny dozór mienia Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w roku 2019 – 5 zadań
Dodano: 2018-11-27 - Ochrona Osiedla Studenckiego PRz tj. domów studenckich: Alchemik, Akapit, Ikar, Nestor Pingwin, Promień, parkingi i tereny przyległe do wymienionych budynków.
Dodano: 2018-07-23 - Fizyczny dozór mienia Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w roku 2018- 5 zadań
Dodano: 2017-10-13 - Ochrona Osiedla Studenckiego PRz tj. domów studenckich: Alchemik, Promień, Akapit, Pingwin, Ikar, Nestor, parkingi i tereny przyległe do wymienionych budynków.
Dodano: 2017-08-30 - „Ochrona osób i mienia w budynku Powiatu Przemyskiego, Plac Dominikański 3 w Przemyślu, kompleksowe utrzymanie czystości budynku oraz terenów zewnętrznych, okresowe przeglądy i nadzór nad pracą kotłowni gazowej”
Dodano: 2016-12-01 - 1. Zadanie Nr 1, 2 , 3 i 5 - Fizyczny dozór mienia Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w roku 2017 2. Zadanie Nr 4 - Fizyczny dozór osób i mienia Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w roku 2017.
Dodano: 2016-11-29