Przetargi.pl
Obsługa świadczeń z Funduszu Pracy i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz prowadzenie rachunków rozliczeniowych Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Żwirki i Wigury 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 49-849-03 , fax. 056 49-849-03
  • Data zamieszczenia: 2016-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Żwirki i Wigury 3 3
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 49-849-03, fax. 056 49-849-03
    REGON: 87123989600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-brodnica.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa świadczeń z Funduszu Pracy i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz prowadzenie rachunków rozliczeniowych Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia wg klasyfikacji CPV: 66110000-4 usługi bankowe. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej Zamawiającego. Obsługa bankowa obejmować będzie: -Otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego dotyczącego Funduszu Pracy oraz rachunków pomocniczych dotyczących Funduszu Pracy i Europejskiego Funduszu Społecznego z możliwością otwierania dodatkowych rachunków pomocniczych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie. -Naliczenie odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach Zamawiającego następuje na ostatni dzień operacyjny miesiąca poprzedzającego bieżący okres odsetkowy. Wysokość aktualnie obowiązującego oprocentowania podawana będzie do wiadomości Zamawiającego na wyciągach bankowych posiadanych rachunków. -Prowadzenie punktu kasowego w Brodnicy, woj. kujawsko-pomorskie, w tym gotówkową wypłatę świadczeń dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych klientów Zamawiającego, wg harmonogramu określonego przez Zamawiającego, na podstawie dostarczanych Wykonawcy, list wypłat. Kasa będzie czynna w dni robocze co najmniej w godz.: od 9:00 do 16:00. Przyjmowanie, w siedzibie banku/ jego oddziale bądź filii w każdy dzień roboczy od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, co najmniej w godzinach od 09.00 do 15.00, wpłat od Zamawiającego i dokonywanie wypłat gotówkowych Zamawiającemu. Realizację poleceń przelewu, weryfikowanych według nazwy klienta i numeru rachunku. Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej Zamawiającego, w ramach którego umożliwiona/e będzie, m.in.: - realizacja przelewów, - sprawdzanie stanu rachunków (sald), - uzyskiwanie informacji o wszystkich transakcjach bankowych wykonywanych w dniu bieżącym i całej historii transakcji na wszystkich rachunkach bankowych Zamawiającego (w tym wyciągi bankowe). W ramach elektronicznego systemu obsługi bankowej Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do: - instalacji systemu (jeśli jest wymagane), - umożliwienia dostępu do rachunków Zamawiającego za pomocą urządzeń elektronicznych, tj. komputera i linii telekomunikacyjnych, w tym Internetu w celu dokonywania transakcji oraz pozyskiwania informacji z tychże rachunków, - serwisu systemu bankowości elektronicznej, - bezpłatnego przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu (jeśli taką potrzebę Zamawiający zgłosi Wykonawcy). Szkolenie pracowników Zamawiającego powinno się odbyć w siedzibie Zamawiającego. - bezpłatnego świadczenia usług konsultacyjno-doradczych w sprawach związanych z obsługą bankową. Lokalizacja siedziby banku/ jego oddziału bądź filii musi znajdować się w obrębie osiedla Stare Miasto w Brodnicy. W skład osiedla Stare Miasto w Brodnicy wchodzą ulice/aleje: Aleja Jana Mełnickiego, Aleja Leśna, Al. Wędkarzy, Bazarowa, Czwartaków, Duży Rynek, Dworcowa, Erazma Glicznera, Farna, Gajdy, Gen. Józefa Hallera, Groblowa, Grunwaldzka, Jatki, Kamionka, Kilińskiego, Kopernika, Kościelna, Kościuszki, 700-lecia, 3 Maja, Mały Rynek, Mazurska, Mickiewicza, Mostowa, Nad Drwęcą, Ogrodowa, Piwna, Plac im. Papieża Jana Pawła II, Pl. 3 Maja, Pocztowa, Przedzamcze, Przesmyk, Przykop, Stary Plac Szkolny, Strzelecka, Średnia, Świerkowa, św. Jakuba, Tylna, Wodna, Zamkowa, Zduńska, Żwirki i Wigury. Lokalizacja siedziby banku/ jego oddziału bądź filii, w którym/ej będzie odbywać się wypłata gotówkowa świadczeń dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych klientów PUP preferowana jest również w obrębie osiedla Stare Miasto w Brodnicy. Wykonawca będzie świadczył usługi bankowe w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, w tym: a)ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 128 z późn. zm.), b)inne akty prawne związane z realizacją usług będących przedmiotem zamówienia oraz c)niniejszą SIWZ i załącznikami do niej. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów o których mowa w pkt 4.6 niniejszej SIWZ, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego. Wynagrodzenie oraz koszty podwykonawcy (podwykonawców) w całości pokrywa Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-brodnica.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach