Przetargi.pl
Obsługa serwisowa (utrzymanie w ciągłym ruchu poprzez przeglądy serwisowe i naprawy) aparatury i urządzeń Centralnej Sterylizatorni w Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku

Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40 , fax. 58 761 46 29, 58 768 48 29
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Nowe Ogrody 1-6
    80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40, fax. 58 761 46 29, 58 768 48 29
    REGON: 22196438500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa serwisowa (utrzymanie w ciągłym ruchu poprzez przeglądy serwisowe i naprawy) aparatury i urządzeń Centralnej Sterylizatorni w Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowej obsłudze serwisowej (utrzymania w ciągłym ruchu) aparatury (urządzeń) Centralnej Sterylizatorni będących na wyposażeniu Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.1 wykonanie obowiązkowych okresowych przeglądów technicznych, w skład których wchodzi wymiana części, BIEŻĄCYCH materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów wymaganych przez producenta do wykonania przeglądu; 1.2 konserwacje; 1.3 badania bezpieczeństwa elektrycznego; 1.4 kalibracje; 1.5 aktualizacje oprogramowania systemu T- DOC (upgrade) do najnowszej wersji W TRAKCIE TRWANIA UMOWY oraz szkolenie personelu z obsługi (o ile nastąpiły istotne zmiany w module administratora lub module stanowisk). 1.6 montaż i demontaż aparatów i urządzeń ; 1.7 wystawianie orzeczeń technicznych; 1.8 wszelkie naprawy urządzeń wraz z dostawą w ramach ryczałtu części i elementów niezbędnych do tych napraw. 1.9 dokonywanie raz do roku walidacji urządzeń zgodnie z wytycznymi w załączniku nr 2 do OPZ Szczegółowy wykaz aparatury podlegającej obsłudze serwisowej określa załącznik nr 1 do OPZ/ Umowy. 2. Czas przystąpienia do naprawy, o którym mowa w § 6 ust. 1 projektu umowy to maksymalnie 2 dni robocze. 3. Przedmiot zamówienia znajduje się w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 1-6. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ zraz z załącznikami do niego, oraz projekt umowy wraz z załącznikami do niego, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ 5. Wszelkie przeglądy i naprawy muszą być realizowane zgodnie z instrukcjami producenta urządzeń, z użyciem oryginalnych części, a osoby wykonujące te czynności muszą posiadać certyfikaty producenta urządzeń uprawniające te osoby do realizacji zakresu umowy. 6. Nazwa przedmiotu wg Wspólnego Słownika Zamówień: 50421000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm) nieprzerwanie przez cały okres obowiązywania Umowy osoby/osób wykonujących czynności związane z usługą. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał autoryzację producenta pozwalającą na serwis i naprawę urządzeń objętych niniejszym przedmiotem zamówienia lub dysponował osobami posiadającymi certyfikat producenta upoważniający do wykonywania czynności serwisowych i naprawczych ww. urządzeń oraz aby te osoby realizowały przedmiot niniejszego zamówienia. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca korzystał jedynie z oryginalnych części zamiennych do urządzeń objętych niniejszym przedmiotem zamówienia. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania wymogów ujętych w pkt. 7 - 9 na każdym etapie realizacji niniejszego zamówienia poprzez żądanie dokumentów lub oświadczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza minimalnego warunku w tym zakresie,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach