Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 35-036 Rzeszów, ul. Dąbrowskiego 30
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8582192 , fax. 017 8582193
- Data zamieszczenia: 2013-01-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Dąbrowskiego 30 30
35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8582192, fax. 017 8582193
REGON: 69031697000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa serwisowa sprzętu przeciwpożarowego dla jednostek Policji woj. podkarpackiego, nr postępowania: ZP/2/2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług z zakresu ochrony przeciwpożarowej zgodnie z ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej ( Dz. U. nr 178, poz. 1380 z 2009 r. ), art. 4, ust. 1 pkt 2 i 3 oraz Rozporządzenia MSWiA z dnia 07 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz. U. nr 109, poz. 719 ) w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie oraz podległych jej organizacyjnie jednostkach województwa podkarpackiego. Wykaz obiektów, rodzaje instalacji, ilość części składowych instalacji, oraz sprzętu gaśniczego, został określony w Załączniku nr 1, dla zadania 1 i 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 752511104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną