SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ-INSTYTUT LOTNICTWA ogłasza przetarg
- Adres: 02-256 Warszawa, Aleja Krakowska 110/114
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ-INSTYTUT LOTNICTWA
Aleja Krakowska 110/114
02-256 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 387193275 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ilot.lukasiewicz.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa serwisowa bezprzerwowych źródeł zasilania UPS na terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Lotnictwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa bezprzerwowych źródeł zasilania UPS na terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Lotnictwa w Warszawie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określa załącznik nr 1 do SWZ. Uwaga! Przed złożeniem oferty, Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu zapoznania się z jego specyfiką i zakresem. W tym celu należy wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie wizji lokalnej (wniosek należy złożyć na adres mailowy wskazany w rozdziale XIII ust. 1 SWZ). 3. Miejsce realizacji: siedziba Zamawiającego w Warszawie przy al. Krakowskiej 110/114. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium wynosi: 10 000,00 PLN.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.3. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały określone w rozdziale XVII SWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada zdolność techniczną lub zawodową niezbędną do wykonania zamówienia tj.:1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na konserwacji i/lub usuwaniu awarii UPS, w tym przynajmniej 1 (jedna) usługa polegająca na konserwacji i/lub usuwaniu awarii UPS o mocy powyżej 250 kVA, o wartości łącznej nie mniejszej niż 250 000,00 PLN brutto;2) dysponuje co najmniej 2 (dwiema) osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowych urządzeń i instalacji elektroenergetycznych do 1 kV.Osoby, o których mowa w pkt 2) muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 01.07.2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022 r. poz. 1392 z późn. zm.). W odniesieniu do obywateli państw członkowskich zastosowanie ma ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 poz. 334 z późn. zm.).Każda z ww. osób musi posługiwać się językiem polskim w mowie i piśmie w sposób umożliwiający swobodną komunikację.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-21
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Świadczenie drobnych, codziennych usług konserwacyjnych na terenie budynku przy al. J. Ch. Szucha 25 w Warszawie”
Dodano: 2024-04-11 - Świadczenie obsługi technicznej w zakresie bieżącej konserwacji i napraw awaryjnych 35 lokali położonych na terenie m. st. Warszawy
Dodano: 2024-04-09 - Obsługa techniczna wind zlokalizowanych w budynkach internatowych w Oddziale Terenowym Zachodniopomorskim
Dodano: 2024-03-28 - Wykonywanie usług kontroli, konserwacji, napraw i utrzymania urządzeń zabawowych, wyposażenia i ogrodzeń urządzonych terenów rekreacyjnych, w tym placów zabaw i siłowni plenerowych
Dodano: 2024-03-12 - OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON i XEROX dla potrzeb ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
Dodano: 2024-02-29 - Konserwacja budynków komunalnych zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w branży sanitarnej
Dodano: 2024-02-12 - USŁUGA SERWISU SERWEROWNI DLA UKSW W WARSZAWIE
Dodano: 2024-02-12 - Świadczenie obsługi technicznej w zakresie bieżącej konserwacji i napraw awaryjnych przeglądów technicznych obiektów zamawiającego w Warszawie.
Dodano: 2024-01-30 - Wykonywanie usług kontroli, konserwacji, napraw i utrzymania urządzeń zabawowych, wyposażenia i ogrodzeń urządzonych terenów rekreacyjnych, w tym placów zabaw i siłowni plenerowych
Dodano: 2024-01-26 - OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON i XEROX dla potrzeb ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
Dodano: 2024-01-22