Przetargi.pl
Obsługa ruchu turystycznego w Rąbce

Gospodarstwo Pomocnicze przy Słowińskim Parku Narodowym ogłasza przetarg

  • Adres: 76-214 Smołdzino, ul. Bohaterów Warszawy 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8117204 , fax. 059 8117509
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gospodarstwo Pomocnicze przy Słowińskim Parku Narodowym
    ul. Bohaterów Warszawy 1A 1A
    76-214 Smołdzino, woj. pomorskie
    tel. 059 8117204, fax. 059 8117509
    REGON: 00012447500024
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slowinskipn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze Państwowej Jednostki Budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa ruchu turystycznego w Rąbce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa ruchu turystycznego na Rąbce polegająca na: a) sprzedaży biletów wstępu do Parku, b) obsłudze Filii Muzeum Przyrodniczego w Rąbce (sprzedaż i kontrola biletów wstępu do muzeum, utrzymanie czystości w pomieszczeniach muzeum), c) obsłudze sanitariatów znajdujących się przy filii muzeum(utrzymanie czystości w pomieszczeniach sanitariatów i wokół nich, dokonywanie bieżących napraw) d) sprzedaży materiałów i wydawnictw Słowińskiego Parku narodowego wydanych Wykonawcy przez Zamawiającego na podstawie dokumentu magazynowego, e) pobieraniu opłat w ramach oferowanej przez Park oferty edukacyjnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 (słownie: jeden tysiąc zł 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z przetargu na podstawie art. 24 p.z.p. 2) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 p.z.p. w szczególności: 3) wnieśli wadium w wysokości 1.000,00 (słownie: jeden tysiąc zł 00/100) 4) spełniają warunki wynikające z SIWZ. 2.Wyżej wymienione warunki są warunkami formalnymi do spełnienia, ich brak będzie skutkował odrzuceniem oferty. Ocenie podlegać będzie złożenie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ oraz spełnienie warunków opisanych przez Zamawiającego w SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia warunki określone w: a) ust.1. pkt 2,3 SIWZ muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) ust.1. pkt 1,4 SIWZ muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy. Wykonawca powierzający części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie (wg załącznika nr 4 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5.W przypadku powierzenia części prac podwykonawcy bierze na siebie pełną odpowiedzialność za czynności podjęte przez podwykonawcę. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji wraz z załącznikami w postaci: a)oświadczenia w trybie art. 24 i art. 22 ust.1 p.z.p. - załącznik nr 2 do SIWZ, b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)dowód wniesienia wadium. 2.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokumenty, o których mowa w ust.1 a, b SIWZ. Kopie ww. dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę którego dotyczą. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy. 4.W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Powinna ona zawierać w szczególności: a) określenie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, określenie celu i przedmiotu umowy regulującej współpracę Wykonawców, b) wskazanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, c)określenie zakresu realizacji przedmiotu zamówienia przez poszczególnych Wykonawców, d)wskazanie solidarnej odpowiedzialności Wykonawców. 5.W przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej wszelkie zmiany w umowie regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagają zgody Zamawiającego 6. Dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a w przypadku pełnomocnictwa jego uwierzytelniony odpis lub pełnomocnictwo w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slowinskipn.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach