Przetargi.pl
Obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie Stargardu Szczecińskiego w latach 2015-2016

Gmina Miasto Stargard Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5784881 , fax. 091 5784889
  • Data zamieszczenia: 2014-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard Szczeciński
    ul. Stefana Czarnieckiego 17 17
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5784881, fax. 091 5784889
    REGON: 00059191700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie Stargardu Szczecińskiego w latach 2015-2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa przedmiotu zamówienia: obsługa remontowa i eksploatacyjna dróg gminnych na terenie Stargardu Szczecińskiego w latach 2015-2016. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) wykonywanie remontów cząstkowych i usług eksploatacyjnych na drogach będących w zarządzie Gminy-Miasta Stargard Szczeciński (w tym również dróg nie posiadających statutu dróg publicznych) od 1 stycznia 2015r. do 31 grudnia 2016 r. w zakresie robót i czynności opisanych w załączniku nr 3 niniejszej siwz, 2) świadczenie zamówienia również na innych drogach, które Zamawiający przejmie w zarządzenie po terminie wszczęcia niniejszego postępowania do końca okresu realizacji umowy 3) wykonywanie innych robót remontowo-eksploatacyjnych, nie wymienionych w załączniku nr 3, które są niezbędne dla utrzymania dróg w należytym stanie techniczno-funkcjonalnym, 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecania w ramach zawartej umowy, w uzgodnieniu z Wykonawcą, wykonywania prac remontowych, niezbędne dla utrzymania dróg w należytym stanie techniczno-funkcjonalnym, wykraczających poza remonty cząstkowe. 3. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: a) łączna długość dróg gminnych podlegających eksploatacji - ~85 km b) orientacyjna wielkość planowanych nakładów przeznaczonych na realizację zamówienia w 2015-2016 r. - ~ 2,5 mln zł brutto (wielkość ta może ulec zmianie w zależności od faktycznych potrzeb remontowo-utrzymaniowych oraz możliwości finansowych Zamawiającego), 4. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zakres robót cząstkowych opisuje załącznik nr 3. Do wykonywanych robót zastosowanie mają specyfikacje techniczne dotyczące wykonania i odbioru robót dla robót drogowych opracowane przez GDDKiA. 2) Szczegółowy wykaz dróg gminnych podlegających zamówienia dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Stargardzie Szczecińskim (http://www.stargard.pl/files/101/195/ulice-spis.pdf ) 3) Remonty cząstkowe obejmują usuwanie lokalnych uszkodzeń powstałych w czasie eksploatacji nawierzchni i oznakowania. 4) Eksploatacja pasów zieleni będących w granicach pasa drogowego, oczyszczanie terenu i utrzymanie zimowe nawierzchni drogowych nie jest przedmiotem niniejszego postępowania. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wielkości przewidywanych ilości poszczególnych robót i usług określonych w załączniku Nr 3 stosownie do aktualnych potrzeb i posiadanych środków finansowych. 5. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonywanie robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska, bhp. 2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawna i materialną w stosunku do osób trzecich za skutki zdarzeń wywołanych wykonanymi robotami jak również za jakość użytych materiałów i produktów. 3) W zakres zamówienia wchodzi również bieżąca kontrola stanu technicznego oznakowania drogowego oraz nawierzchni ulic, chodników i zjazdów realizowana przez przeglądy cykliczne co najmniej dwa razy w tygodniu. 4) W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, uszkodzenie należy zabezpieczyć, oznakować i przystąpić do ich usunięcia , a o fakcie niezwłocznie poinformować inspektora. Pozostałe uszkodzenia należy zgłaszać najpóźniej następnego dnia po wykonanym przeglądzie z propozycją sposobu i terminu wykonania naprawy. W sytuacji robót zanikowych Wykonawca sporządza dokumentację fotograficzną uszkodzeń przed przystąpieniem do ich naprawy 5) Wykonawca winien zapewniać możliwość zabezpieczenia miejsca zagrażające bezpieczeństwu ruchu drogowego lub pieszego, po godz. 15 oraz w soboty, niedziele oraz dni wolne od pracy). Przystąpienie do czynności zabezpieczających winno następować niezwłocznie po telefonicznym zgłoszeniu na wskazany przez wykonawcę numer kontaktowy. 6) Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności prowadzonej na rzecz zamawiającego. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie w zakresie działalności prowadzonej na rzecz zamawiającego w momencie rozpoczęcia realizacji zamówienia tj. od 1 stycznia 2015 r. 7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu numer kontaktowego telefonu komórkowego pod którym zobowiązuje się przyjmować całodobowo zgłoszenia o zaistniałych zdarzeniach awaryjnych, mających istotny wpływ na bezpieczeństwo ruchu, których wykonanie jest pilnie wymagane. 8) Wykonawca nie ponosi jedynie odpowiedzialności za utratę lub zniszczenie mienia w wyniku aktów wandalizmu lub skutków nieprzewidywalnych zdarzeń (np. wypadki, skrajne warunki pogodowe itp.). 9) Wykonawca jest zobowiązany przedkładać Zamawiającemu dwa razy w miesiącu raporty o stanie dróg. Raport powinien zawierać m.in. nazwę ulicy, opis uszkodzenia, sposób i termin ich naprawy oraz informację o zauważonych w wyniku przeglądów potencjalnych zagrożeniach mogących mieć wpływ na właściwy stan dróg . 10) Wykonawca jest obowiązany prowadzić księgę obmiarów robót eksploatacyjnych, która stanowić będzie razem z kosztorysem powykonawczym załącznik do protokołu odbioru robót. 11) Wykonawca winien posiadać rezerwę znaków do wykorzystania w sytuacjach awaryjnych. Znak A-7 szt. 2; Znak D-1 szt. 1; Znak D-6 szt. 2; Znak B-1 szt. 2; Znak B-2 szt. 1; Znak U-3c szt.1; Znak U-3d szt. 1; Znak U-51 szt. 1; 12) Inne obowiązki wynikające z treści umowy (załącznik nr 6) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl (www.stargard.pl / Miasto / Bieżące informacje / Zamówienia publiczne (BIP) lub bip.um.stargard.pl / Urząd Miejski / Zamówienia publiczne).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 30 000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji - czas przystąpienia do usuwania zgłoszonych napraw awaryjnych od momentu zgłoszenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.stargard.pl/index.php?id=zampub&zp=list
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach