Miasto Katowice ogłasza przetarg
- Adres: 40098 Katowice, ul. Młyńska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48 32 2593302 , fax. 48 327 054 949
- Data zamieszczenia: 2019-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
ul. Młyńska 4
40098 Katowice, woj. śląskie
tel. +48 32 2593302, fax. 48 327 054 949 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2019 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Opis przedmiotu zamówienia: Obsługa Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2019 r. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 2) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: Obsługi Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach (zwanego dalej RCIT) w zakresie: a.udzielania informacji wszystkim odwiedzającym punkt w zakresie walorów turystycznych, bazy noclegowej, kulturalnej i sportowej dzielnic Miasta i regionu, b.sprzedaży materiałów promocyjno-informacyjnych (albumów, folderów, map itp.) dotyczących Katowic i regionu wszystkim zainteresowanym (sprzedaż winna być skoordynowana ze sprzedażą prowadzoną przez Górnośląski Oddział PTTK w Katowicach, który mieści się w tym samym lokalu przy Rynku 13), c.sprzedaży gadżetów z Katowic, certyfikowanych/zatwierdzanych przez Wydział Promocji UM Katowice d.sprzedaży internetowej gadżetów z Katowic w ramach osobnej strony internetowej, która winna być prowadzona w 3 językach (polski, angielski, niemiecki), e.dystrybucji bezpłatnych miejskich materiałów promocyjnych (czasopism, folderów, mapek, broszur itp.) f.zbierania informacji dotyczących aktualnego stanu bazy turystycznej, usług, kultury, sportu itd. w Katowicach, g.nawiązania i utrzymywania współpracy i kontaktów ze szkołami wyższymi kształcącymi w dziedzinie turystyki h.przygotowywania informacji o wydarzeniach na urządzenia multimedialne i.podlewania roślin znajdujących się w RCIT j.przeprowadzania kwartalnie inwentaryzacji i kontroli jakości materiałów promocyjnych oraz określanie zapotrzebowania na poszczególne materiały promocyjne k.wsparcia logistycznego dodatkowych wydarzeń w RCIT i koordynacji kalendarza wydarzeń, które odbywać się będą co najmniej dwa razy w miesiącu l.dodatkowo w przypadku dużych wydarzeń miejskich o charakterze gospodarczo – kulturalno – sportowym (niezależnie od działania RCIT przy Rynku 13), należy zorganizować mobilne Regionalne Centrum Informacji Turystycznej (zwane dalej mobilnym RCIT), w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Maksymalna ilość wydarzeń miejskich, dla których konieczne będzie zorganizowanie mobilnego Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej Zamawiający określa w ilości 10 wydarzeń, które odbywać się będą w Strefie Kultury i innych wskazanych tego typu miejscach. W 2018 roku stanowisko mobilne zostało zorganizowane m.in. na następujących imprezach: 1. Targi turystyczne GLOBALNIE 2. Intel Extreme Masters 3. Europejski Kongres Gospodarczy 4. Konferencja Impact mobility rEVolution'18 5. Aleja Gwiazd Siatkówki 6. Kongres Wyzwań Zdrowotnych – Health Challenges Congress 7. Tour de Pologne 8. 24. Sesja Konferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w Sprawie Zmian Klimatu COP24. 3) Wymogi organizacyjno-wykonawcze: a) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykonania obsługi CIT przez co najmniej: •dwie osoby posługujące się dwoma językami obcymi w tym obowiązkowo biegle językiem angielskim oraz drugim językiem (niemieckim, francuskim, hiszpańskim, rosyjskim, czeskim) co najmniej na poziomie komunikatywnym, które uczestniczyły w szkoleniach w zakresie turystyki organizowanych przez regionalne organizacje turystyczne oraz posiadające min. półroczne doświadczenie w obsłudze informacji turystycznej. •dwie osoby o kwalifikacjach, doświadczeniu i znajomości języków j.w. dla obsady stanowisk mobilnych oraz zastępstwa w przypadku nieobecności osób j.w. •jedną osobę posiadającą certyfikat 1 stopnia kursu nauczycielskiego języka migowego •jedną osobę posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie turystyki b) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osób j.w. pracujących w trybie zmianowym: - w miesiącach od podpisania umowy do końca marca: od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00, w soboty w godz. od 9.00 do 17.00, w niedziele w godz. od 9.00 do 13.00. - w miesiącach od początku kwietnia do końca września: od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 19.00, w soboty w godz. od 9.00 do 17.00, w niedziele w godz. od 9.00 do 17.00. - w miesiącach od początku października do końca grudnia: od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00, w soboty w godz. od 9.00 do 17.00, w niedziele w godz. od 9.00 do 13.00 z tym, że: Wykonawca winien zapewnić obsługę RCIT jn: •od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 lub 19.00 (zgodnie z zapisem pkt.3b), w soboty w godz. od 9.00 do 17.00 (zgodnie z zapisem pkt.3b), w niedziele w godz. od 9.00 do 13.00 lub 17.00 (zgodnie z zapisem pkt.3b). •od poniedziałku do piątku jedna osoba w godz. od 9.00 do 17.00, druga osoba w godz. od 11.00 do 19.00 lub od 9.00 do 17.00 (zgodnie z zapisem pkt.3b), •od poniedziałku do piątku jedna osoba posiadająca certyfikat 1 stopnia języka migowego w godz. od 9.00 do 13.00 •w soboty jedna osoba w godz. od godz. 9.00 do 17.00, druga osoba w godz. od 9.00 do 13.00 (zgodnie z zapisem pkt.3b) •w niedzielę jedna osoba w godz. od 9.00 do 13.00 lub 17.00 (zgodnie z zapisem pkt.3b) c) W trakcie trwania ważnych wydarzeń gospodarczo – kulturalno - sportowych odbywających się na terenie Katowic wykonawca winien zapewnić obsługę RCIT w uzgodnieniu z Wydziałem Promocji lecz nie dłużej niż do godziny 22:00. Ilość godzin pracy osób pracujących/zatrudnionych na stanowiskach mobilnych podczas jednego dnia każdego z odbywających się wydarzeń nie będzie przekraczała 10 godzin. 4) Wymogi techniczne wykonywania umowy: a.Osoby wykonujące zamówienie powinny znać Katowice i umieć biegle poruszać się po stronach internetowych w celu pomocy w zakresie obsługi turystycznej osób odwiedzających Katowice i województwo śląskie np.: przy wyszukiwaniu odpowiednich miejsc, lub atrakcji itp. b.Wszystkie osoby w trakcie wykonywania usługi powinny być ubrane w takie same stroje zgodne z wymaganiami standardu obsługi klienta (tzn. koszula lub koszulka z elementami graficznymi Miasta i Śląskiej Organizacji Turystycznej), c.Wykonawca zobowiązany będzie do należytego dbania o mienie znajdujące się w Regionalnym Centrum Informacji Turystycznej oraz wypełnienie standardów Śląskiego Systemu Informacji Turystycznej (ŚSIT) dla obiektu oznaczonego 4 gwiazdkami i jego dalszego rozwoju zgodnie z wytycznymi Śląskiej Organizacji Turystycznej. d.Dodatkowo Wykonawca powinien zapewnić osobom wykonującym zamówienie odpowiednie narzędzia do pracy w tym co najmniej dwa komputery wraz z drukarkami, jeden laptop (do pracy na mobilnym stanowisku RCIT), jeden skaner oraz materiały piśmiennicze i przedmioty niezbędne przy wykonywaniu usługi e.Realizacja usługi winna odbywać się w koordynacji i uzgodnieniu z Wydziałem Promocji Urzędu Miasta Katowice. f.Wykonawca nie może prowadzić swojej dotychczasowej działalności gospodarczej w ramach Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej, przy wykorzystaniu zatrudnionych pracowników, sprzętu oraz wyposażenia stanowiącego własność Miasta. 1.Wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą pełniły funkcję koordynatorów działań związanych z obsługą Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach. Wykonawca przed podpisaniem umowy z Zamawiającym winien przedłożyć Zamawiającemu do wglądu umowy o pracę zawarte z koordynatorami działań związanych z obsługą Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego winien przedstawić aktualne umowy o pracę zawarte z koordynatorami działań związanych z obsługą Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach. W przypadku, gdy Wykonawca będzie uchylał się od okazania Zamawiającemu aktualnych umów o pracę zawartych z koordynatorami działań związanych z obsługą Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach Zamawiający potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia należność za obsługę RCIT za dni, w których koordynatorzy nie byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Uwaga! Ilość miesięcy wskazana w załączniku nr 1 (oferta) do specyfikacji jest wielkością orientacyjną, przyjętą dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usług w zakresie w jakim stosowane będzie prawo opcji. 6) Szczegółowy zakres prac określa: a.projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63513000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór operatora zarządzającego Punktem Informacji Turystycznej w Raciborzu.
Dodano: 2021-04-02 - Wybór operatora zarządzającego Punktem Informacji Turystycznej w Raciborzu.
Dodano: 2020-12-15 - Obsługa Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach w 2020 r.
Dodano: 2019-11-28 - Obsługa Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2018r.
Dodano: 2018-02-07