Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 56-400 Oleśnica, Zamkowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 707 04 92, , fax. 71 723 73 42
- Data zamieszczenia: 2019-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy
Zamkowa 4
56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
tel. 71 707 04 92, , fax. 71 723 73 42
REGON: 93225574400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckiw-olesnica.ohp.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa recepcji z usługami ochrony osób i mienia w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi, polegającej na obsłudze recepcji wraz z ochroną fizyczną osób i mienia na terenie Zamku Książęcego przy ul. Zamkowej 4 oraz monitoring systemu alarmowego w budynku gospodarczym na ul. Wałowej 10. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) całodobowe prowadzenie recepcji, w tym obsługa połączeń telefonicznych, kasy fiskalnej, terminala płatniczego, komputera i innych urządzeń biurowych; b) przyjmowanie gości hotelowych, w tym wpisywanie ich do książki meldunkowej, udzielanie informacji dotyczących pobytu w hotelu i przyjmowanie płatności gotówkowych lub kartą płatniczą; c) dokonywanie i sprawdzanie w komputerowym systemie rezerwacji pokoi hotelowych, ustalanie z gośćmi terminu pobytu; d) obsługiwanie poczty mailowej; e) prowadzenie gospodarki kluczami: wydawanie i przyjmowanie kluczy od osób upoważnionych oraz prowadzenie rejestru wydawanych kluczy; f) prowadzenie ewidencji gości wchodzących na teren obiektu w godzinach urzędowania; g) sprzedaż pamiątek i biletów na zwiedzanie Zamku; h) przyjmowanie poczty, przesyłek kurierskich, paczek po godzinach pracy sekretariatu; i) zapewnienie bezpieczeństwa osobom i mieniu znajdującym się na ochranianym terenie; j) kontrolowanie ruchu samochodowego na terenie obiektu, w tym otwieranie szlabanu dla uprawnionych samochodów oraz otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej do Zamku; k) starannym otwieraniu i zamykaniu obiektu, w tym sprawdzaniu czy na terenie obiektu po godzinach zamknięcia nie przebywają osoby nieupoważnione; l) sprawdzanie po zakończeniu pracy wszystkich pomieszczeń oraz zabezpieczeń technicznych, tj. zamki, okna, oświetlenie; m) zwracanie uwagi na podejrzane torby, paczki pozostawione na strzeżonym terenie; n) zabezpieczanie terenu i obiektów przed kradzieżą, pożarem lub dewastacją mienia w czasie pełnienia służby przez wszystkie dni tygodnia w czasie trwania umowy, przy udziale jednego pracownika na zmianie; o) podejmowanie działań mających na celu uniemożliwienie wstępu oraz przebywania na terenie nieruchomości osób nietrzeźwych lub znajdujących się pod wpływem środków odurzających, psychotropowych lub innych, podobnie działających substancji, a także stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa innych osób lub mienia; p) obsługiwanie systemów przeciwpożarowego i oddymiania; r) prowadzenie stałego monitoringu systemu alarmowego w budynku przy ul. Wałowej 10 (obiekt zostanie objęty jedynie systemem alarmowym); s) dbanie o porządek i estetykę pomieszczenia recepcji; t) prowadzenie książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia, w tym przypadki wezwania grupy interwencyjnej, związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego; u) niezwłoczne powiadamianie wyznaczonych pracowników Zamawiającego oraz właściwych służb publicznych w przypadku zaistnienia jakichkolwiek zdarzeń wymagających ich interwencji, a szczególnie w przypadku stwierdzenia powstania szkód w mieniu Zamawiającego, w) współpracę i koordynowanie wspólnych działań podejmowanych z innymi służbami i instytucjami np. Policją, Strażą Pożarną, służbami medycznymi, z) przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz innych wewnętrznych przepisów obowiązujących u Zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. w zakresie obsługi recepcji oraz bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej Zamku. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wsparcie grupy interwencyjnej, wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego i przyjeżdżającej na każde wezwanie pracownika ochrony. Czas reakcji grupy interwencyjnej na sygnał z systemu alarmowego ma wynosić do 5 min. w nocy i do 15 min. w dzień. Zamawiający dopuszcza powierzenie czynności działań grupy interwencyjnej podwykonawcom. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem wykonywania zamówienia, imienną listę osób obsługujących recepcję i realizujących zadania ochrony fizycznej oraz informowania Zamawiającego o każdorazowej zmianie personalnej przed przystąpieniem do pracy nowego pracownika. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wykonywania zamówienia przez pracowników Wykonawcy w zakresie ochrony. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), w tym wykonujących w szczególności czynności wymienione w pkt 3.3 SIWZ (punkt 2. w ogłoszeniu). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79992000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez MSWiA, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 2142).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG OBSŁUGI SZATNI W BUDYNKACH COLLEGIUM WITELONA UCZELNIA PAŃSTWOWA W OKRESIE OD 01 PAŹDZIERNIKA 2023 R. DO 30 WRZEŚNIA 2024 R.
Dodano: 2023-07-28 - Obsługa recepcji z usługami ochrony osób i mienia w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy
Dodano: 2023-01-13 - Obsługa recepcji z usługami ochrony osób i mienia w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy
Dodano: 2023-01-04 - Obsługa recepcji z usługami ochrony osób i mienia w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy
Dodano: 2021-03-16 - Obsługa recepcji z usługami ochrony osób i mienia w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy
Dodano: 2020-02-05 - Obsługa recepcji z usługami ochrony osób i mienia w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy
Dodano: 2018-02-02