Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-002 Kraków, ul. Kanonicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 421 68 48 wew. 624 , fax. 12 421 68 48 wew. 624
- Data zamieszczenia: 2019-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
ul. Kanonicza 25
31-002 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 421 68 48 wew. 624, fax. 12 421 68 48 wew. 624
REGON: 38719130000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.upjp2.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia kościelna na prawach uczelni publicznej posiadająca osobowość prawną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest obsługa przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie oraz gości i zleceniobiorców, obejmując w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych. 2. Przedmiot zamówienia może być finansowany lub współfinansowany w szczególności ze środków Unii Europejskiej lub innych środków, pozyskanych w ramach projektów lub umów bądź programów zewnętrznych albo grantów itp., zarówno obecnie realizowanych przez Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, jak również realizowanych w przyszłości. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym między innymi sposób jego realizacji i wymagania z tym związane, zostały opisane poniżej w niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi integralną część niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63510000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyszukiwanie, rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych na trasach zagranicznych dla pracowników, doktorantów i studentów Politechniki Krakowskiej podróżujących służbowo.
Dodano: 2023-07-05 - Prowadzenie obsługi zwiedzających na galeriach widokowych „Sokolica” i „Trzy Korony” w latach 2023-2027.
Dodano: 2023-03-08 - Wyszukiwanie, rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych na trasach zagranicznych dla pracowników, doktorantów i studentów Politechniki Krakowskiej
Dodano: 2021-03-29 - Organizacja delegacji pracowników Kraków Nowa Huta Przyszłości S.A.
Dodano: 2021-02-18 - Organizacja delegacji pracowników Kraków Nowa Huta Przyszłości S.A.
Dodano: 2020-12-21 - Prowadzenie obsługi zwiedzających na terenie uroczyska zamek Czorsztyn
Dodano: 2020-10-30 - Usługa dostarczenia biletów lotniczych do Paryża dla 2 osób z WIMiP - KC-zp.272-111/20
Dodano: 2020-02-26 - Prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej Sokolicy i Trzech Koron
Dodano: 2019-12-20 - Usługa zakupu i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych, autobusowych, rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych w kraju i zagranicą oraz rejestracja on-line pracowników na konferencje/kongresy w kraju i zagranicą, w ramach projektów, które są lub mogą być finansowane lub współfinansowane ze środków zewnętrznych
Dodano: 2019-12-11 - Organizacja delegacji pracowników Kraków Nowa Huta Przyszłości S.A., w związku z realizacją projektu "Krakow Metropolitan Area for Business".
Dodano: 2019-08-09