Przetargi.pl
Obsługa prawna wybranych wydziałów Urzędu Miejskiego w Gliwicach w latach 2014-2015.

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2013-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa prawna wybranych wydziałów Urzędu Miejskiego w Gliwicach w latach 2014-2015.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I: Obsługa prawna wydziałów BOI, ED, GE, KM, KP, IN, SIP, SO i ZD 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miejskiego, Rady Miejskiej w Gliwicach oraz rad osiedlowych w zakresie zadań realizowanych przez następujące komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego w Gliwicach: a) Biuro Obsługi Interesantów - (BOI), b) Wydział Edukacji - (ED), c) Wydział Geodezji i Kartografii - (GE), d) Wydział Komunikacji - (KM), e) Wydział Kultury i Promocji Miasta - (KP), f) Wydział Informatyki - (IN), g) Samodzielny Referat Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej - (SIP), h) Wydział Spraw Obywatelskich - (SO), i) Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych - (ZD), j) Wydział Zamówień Publicznych - (ZA) w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych przekazanych do realizacji przez komórki organizacyjne wymienione w punktach od a) do i). 2. Szczegółowy zakres merytoryczny obsługi prawnej odpowiada zakresowi zadań komórek organizacyjnych, o których mowa w pkt 1, zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego przyjętym zarządzeniem nr PM-2737/12 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 29 czerwca 2012 r. z późn. zm. 3. W ramach kompleksowej obsługi prawnej Wydziałów wskazanych w pkt. 1 Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi: a) doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, b) pełnienia zastępstwa prawnego i procesowego przed urzędami i sądami, c) pełnienia zastępstwa przed Krajową Izbą Odwoławczą. 4. Umowa nie obejmuje swoim zakresem prowadzenia sprawy sądowej z powództwa Gminy Gliwice przeciwko Narodowemu Funduszowi Zdrowia Śląski Oddział Wojewódzki w Katowicach o zapłatę, toczącej się przed Sądem Okręgowym w Katowicach, sygn. akt II C 282/10 5. Zamawiający zastrzega, że obsługa w zakresie udzielania konsultacji musi być prowadzona przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, mające łącznie doświadczenie określone w pkt 6 Podstawowych Elementów SIWZ (ppkt. 3 Osoby zdolne do wykonania zamówienia dla części I). W przypadku gdy Wykonawca skorzystał z sumowania łącznego doświadczenia osób, konsultacji muszą udzielać łącznie obie osoby, których doświadczenie zostało zsumowane. 6. Zamawiający szacuje, że łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wynosi około 220 godzin. 7. Na dzień 30 września 2013 r., Zamawiający w ww. zakresie prowadził 143 sprawy sądowe (w tym egzekucyjne). 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia dojazdu radcy prawnego/adwokata do siedziby Zamawiającego w ciągu 60 minut od jego wezwania (telefonicznie). CZĘŚĆ II: Obsługa prawna wydziałów AB, BPR, KD, OR, PP, PU, ŚR i ZA 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miejskiego, Rady Miejskiej w Gliwicach oraz rad osiedlowych w zakresie zadań realizowanych przez następujące komórki organizacyjne: a) Biuro Prezydenta Miasta i Rady Miejskiej - (BPR), b) Wydział Architektury i Budownictwa - (AB), c) Wydział Kadr, Szkoleń i Płac - (KD), d) Wydział Organizacyjny - (OR), e) Wydział Planowania Przestrzennego - (PP), f) Wydział Przedsięwzięć Gospodarczych i Usług Komunalnych - (PU), g) Wydział Środowiska - (ŚR), h) Wydział Zamówień Publicznych - (ZA) w tym w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych przekazanych do realizacji przez komórki organizacyjne wymienione w punktach od a) do g). 2. Szczegółowy zakres merytoryczny obsługi prawnej odpowiada zakresowi zadań komórek organizacyjnych, o których mowa w pkt 1, zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego przyjętym zarządzeniem nr PM-2737/12 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 29 czerwca 2012 r. z późn. zm. 3. W ramach kompleksowej obsługi prawnej Wydziałów wskazanych w pkt 1 Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi: a) doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, b) pełnienia zastępstwa prawnego i procesowego przed urzędami i sądami, c) pełnienia zastępstwa przed Krajową Izbą Odwoławczą. 4. Zamawiający zastrzega, że obsługa w zakresie udzielania konsultacji musi być prowadzona przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, mające łącznie doświadczenie określone w pkt 6 Podstawowych Elementów SIWZ (ppkt. 3 Osoby zdolne do wykonania zamówienia dla części II). W przypadku gdy Wykonawca skorzystał z sumowania łącznego doświadczenia osób, konsultacji muszą udzielać łącznie obie osoby, których doświadczenie zostało zsumowane. 5. Zamawiający szacuje, że łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wynosi około 200 godzin, przy czym w okresie od 1 stycznia 2014 roku do 28 lutego 2014 roku łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wynosi około 50 godzin. 6. Na dzień 30 września 2012 r., Zamawiający w ww. zakresie prowadził 61 spraw sądowych (w tym egzekucyjnych). 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia dojazdu radcy prawnego/adwokata do siedziby Zamawiającego w ciągu 60 minut od jego wezwania (telefonicznie). CZĘŚĆ III: Obsługa prawna wydziałów BRM, BZP, BA, IR, KS i PO 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa Urzędu Miejskiego, Rady Miejskiej w Gliwicach oraz rad osiedlowych w zakresie zadań realizowanych przez następujące komórki organizacyjne: a) Biuro Rozwoju Miasta - (BRM), b) Biuro Zarządzania Płynnością Finansową - (BZP), c) Wydział Budżetu i Analiz - (BA), d) Wydział Inwestycji i Remontów - (IR), e) Wydział Księgowości - (KS), f) Wydział Podatków i Opłat - (PO), g) Wydział Zamówień Publicznych - (ZA) w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych przekazanych do realizacji przez komórki organizacyjne wymienione w punktach od a) do f). 2. Szczegółowy zakres merytoryczny obsługi prawnej odpowiada zakresowi zadań komórek organizacyjnych, o których mowa powyżej, zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego przyjętym zarządzeniem nr PM-2737/12 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 29 czerwca 2012 r. z późn. zm. 3. W ramach kompleksowej obsługi prawnej Wydziałów wskazanych w pkt 1 Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi: a) doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, b) pełnienia zastępstwa prawnego i procesowego przed urzędami i sądami, c) pełnienia zastępstwa przed Krajową Izbą Odwoławczą. 4. Umowa nie obejmuje swoim zakresem obsługi w zakresie zadań: a) Budowa nowoczesnej hali widowiskowo-sportowej PODIUM w Gliwicach b) Przebudowa nawierzchni ulic Starego Miasta w Gliwicach 5. Zamawiający zastrzega, że obsługa w zakresie udzielania konsultacji musi być prowadzona przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, mające łącznie doświadczenie określone w pkt 6 Podstawowych Elementów SIWZ (ppkt. 3 Osoby zdolne do wykonania zamówienia dla części III). W przypadku gdy Wykonawca skorzystał z sumowania łącznego doświadczenia osób, konsultacji muszą udzielać łącznie obie osoby, których doświadczenie zostało zsumowane. 6. Zamawiający szacuje, że łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wynosi około 170 godzin. 7. Na dzień 30 września 2013 r., Zamawiający w ww. zakresie prowadził 80 spraw sądowych (w tym egzekucyjnych). 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia dojazdu radcy prawnego/adwokata do siedziby Zamawiającego w ciągu 60 minut od jego wezwania (telefonicznie). CZĘŚĆ IV: Obsługa prawna wydziałów KAW i NA 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Gliwicach w zakresie zadań realizowanych przez następujące komórki organizacyjne Urzędu Miejskiego: a) Wydział Kontroli i Audytu Wewnętrznego - (KAW), b) Wydział Nadzoru Właścicielskiego - (NA), c) Wydział Zamówień Publicznych - (ZA) w zakresie postępowań o udzielenie zamówień publicznych przekazanych do realizacji przez komórki organizacyjne wymienione w punktach od a) do b). 2. Szczegółowy zakres merytoryczny obsługi prawnej odpowiada zakresowi zadań komórek organizacyjnych, o których mowa w pkt 1 zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miejskiego przyjętym zarządzeniem nr PM-2737/12 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 29 czerwca 2012 r. z późn. zm. 3. W ramach kompleksowej obsługi prawnej Wydziałów wskazanych w pkt 1 Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi: a) doradztwa prawnego i opiniowania dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, b) pełnienia zastępstwa prawnego i procesowego przed urzędami i sądami, c) pełnienia zastępstwa przed Krajową Izbą Odwoławczą. 4. Zamawiający zastrzega, że obsługa w zakresie udzielania konsultacji musi być prowadzona przez osobę lub osoby posiadające uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, mające łącznie doświadczenie określone w pkt 6 Podstawowych Elementów SIWZ (ppkt. 3 Osoby zdolne do wykonania zamówienia dla części IV). W przypadku gdy Wykonawca skorzystał z sumowania łącznego doświadczenia osób, konsultacji muszą udzielać łącznie obie osoby, których doświadczenie zostało zsumowane. 5. Zamawiający szacuje, że łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wynosi około 40 godzin. 6. Na dzień 30 września 2013 r., Zamawiający w ww. zakresie nie prowadził spraw sądowych. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia dojazdu radcy prawnego/adwokata do siedziby Zamawiającego w ciągu 60 minut od jego wezwania (telefonicznie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego,0,,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach