Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna ogłasza przetarg
- Adres: 43-400 Cieszyn, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 4794200, 4794350 , fax. 033 4794303, 4794361
- Data zamieszczenia: 2019-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Cieszyn, w imieniu której działa Burmistrz Miasta Cieszyna
Rynek 1
43-400 Cieszyn, woj. śląskie
tel. 033 4794200, 4794350, fax. 033 4794303, 4794361
REGON: 51570900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Cieszynie oraz Rady Miejskiej Cieszyna - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej na rzecz Urzędu Miejskiego w Cieszynie oraz Rady Miejskiej Cieszyna. Zamówienie niniejsze podzielone zostało na dwie części. Zgodnie z art. 36 ust 2 pkt 15 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez wykonawcę oferty wyłącznie na jedną z części. W przypadku złożenia oferty na obie części oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2) ustawy Pzp. część 1: Obsługa Urzędu Miejskiego w Cieszynie, część 2: Obsługa Rady Miejskiej Cieszyna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79100000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium wyłącznie na część 1 zamówienia w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium winno zostać wniesione przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i muszą zawierać co najmniej: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (zamawiającego), poręczyciela/gwaranta oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją, c) kwotę wadium, d) termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, e) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w sytuacji, gdy: • wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, lub • w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, wadium może zostać wniesione przez Pełnomocnika (jednego z wykonawców) występującego w imieniu wszystkich wykonawców, pod warunkiem, że został on do tego upoważniony. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego nr 44 1050 1083 1000 0022 6985 8169. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium – Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Cieszynie”. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę. 7. Wadium w innych dopuszczonych formach (oryginały dokumentów) należy wnieść (zdeponować) w siedzibie zamawiającego, tj.: Urząd Miejski w Cieszynie, Rynek 1, 43 -400 Cieszyn (pokój nr 215) od poniedziałku do piątku w godz. 8:30 – 14:30, a do oferty należy dołączyć poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię. 8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku zamawiającego. 9. Wadium w formie nie pieniężnej zamawiający uzna za skutecznie wniesione – jeżeli przedmiotowy dokument znajdzie się u zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa obsługa prawna
Dodano: 2023-12-01 - Kompleksowa obsługa prawna Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2023-11-23 - Kompleksowa obsługa prawna Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Dodano: 2023-11-17 - Obsługa prawna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach
Dodano: 2023-07-31 - „Obsługa prawna Gminy Knurów w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej – Zadanie 1”.
Dodano: 2023-03-01 - Świadczenie usługi obsługi prawnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 3 w Rybniku
Dodano: 2023-01-16 - Obsługa prawna Urzędu Miasta Tychy w latach 2023-2025
Dodano: 2023-01-03 - Obsługa prawna Urzędu Miasta Tychy w latach 2023-2025
Dodano: 2022-10-27 - Kompleksowa obsługa prawna Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2022-07-21 - Obsługa prawna na rzecz MZDIM Bytom w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021 r.
Dodano: 2020-10-09