Przetargi.pl
Obsługa prawną Gminy Miasta Toruń w zakresie Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2015-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa prawną Gminy Miasta Toruń w zakresie Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: obsługę prawną w szczególności w zakresie: prawa zamówień publicznych, prawa administracyjnego, prawa cywilnego, prawa finansów publicznych oraz prawa Unii Europejskiej, która będzie dotyczyć m.in.: a) bieżącego doradztwa prawnego oraz udzielania interpretacji, porad prawnych i wyjaśnień w zakresie stosowania prawa; b) uczestnictwa w spotkaniach i negocjacjach, c) sporządzania opinii prawnych i innych opracowań na piśmie w terminie do 4 dni roboczych od dnia złożenia wniosku o jej wydanie; d) rozwiązywania problemów formalno - prawnych zgłaszanych przez Gminę Miasta Toruń; e) sygnalizowania zapowiedzi nowych lub zmian obowiązujących przepisów związanych ze Zintegrowanymi Inwestycjami Terytorialnymi, poprzez bieżące informowanie o ww. zmianach w szczególności podczas cyklicznych spotkań; f) prowadzenia rokowań, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego; g) uzgadniania i opiniowania pod względem formalno-prawnym projektów umów dotyczących działalności Gminy Miasta Toruń w zakresie Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych w terminie do 4 dni roboczych od dnia złożenia wniosku o jej wydanie; h) świadczenia obsługi prawnej w postępowaniach o udzielenie zamówienia według dyspozycji Gminy Miasta Toruń w zakresie Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych; i) uczestnictwa w posiedzeniach Komitetu Sterującego i Zarządu ZIT BTOF na wniosek Gminy Miasta Toruń; j) w wyjątkowych sytuacjach wyjazdów do Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju w Warszawie (maksymalnie dwa wyjazdy do 21.12.2015 r., dojazd zostanie zapewniony przez Zamawiającego). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Szczegóły organizacyjno-techniczne obsługi prawnej zostaną uzgodnione pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym po zawarciu umowy zgodnie ze złożoną ofertą stanowiącą zał. do umowy. 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 pzp oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wykonanie dodatkowych usług polegających na świadczeniu obsługi prawnej JST, przez okres co najmniej roku
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach