Przetargi.pl
Obsługa prawna dla Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój

Miasto Jastrzębie Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego 60
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 47 85 133 , fax. 0-32 47 85 350
  • Data zamieszczenia: 2016-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jastrzębie Zdrój
    Al. Józefa Piłsudskiego 60 60
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 0-32 47 85 133, fax. 0-32 47 85 350
    REGON: 00052368900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa prawna dla Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój obejmująca w szczególności: 1. sporządzanie opinii prawnych i udzielnie porad prawnych w zakresie szeroko rozumianej działalności Urzędu Miasta, w tym m.in. przygotowywanie opinii prawnej nt. zasadności kierowania zawiadomienia o podejrzenie popełnienia przestępstwa oraz (jeżeli taka jest opinia) przygotowanie treści tego zawiadomienia; 2. sporządzenie projektów umów i opiniowanie umów, porozumień; 3. pomoc w opracowaniu aktów prawa miejscowego, uchwał, zarządzeń Prezydenta, i innych regulacji wewnętrznych, zarządzeń wewnętrznych, regulaminów, instrukcji itp.; 4. rozpatrywanie skarg i wniosków; 5. obsługa prawna z zakresu prawa zamówień publicznych, w tym uczestnictwo w pracach komisji przetargowych w charakterze członków komisji; 6. reprezentowanie zamawiającego przed organami wymiaru sprawiedliwości, organami administracji publicznej i urzędami; 7. uczestniczenie na życzenie zamawiającego w prowadzonych z udziałem zamawiającego rokowaniach i negocjacjach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego; 8. zapewnienie w ramach powyższych działań wszelkich wymaganych prawem czynności niezbędnej do skutecznej ochrony interesów zamawiającego; 9. osobiste uczestnictwo w ważnych posiedzeniach zwoływanych przez władze miasta; 10. redagowanie pism o znaczeniu prawnym i urzędowym dla zamawiającego; 11. windykacja należności; 12. nadzór nad egzekucją należności cywilnoprawnych; 13. obrona interesów zamawiającego w ewentualnych postępowaniach i sporach z jego udziałem; 14. udzielanie wyjaśnień, co do obowiązujących przepisów prawa; 15. informowanie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym; 16. obsługa prawna projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, o ile realizowane projekty nie posiadają odrębnej obsługi prawnej, albo koordynowanie działań podejmowanych przez Zamawiającego w związku z udzielaniem zamówień publicznych w ramach realizowanych projektów unijnych we współpracy z kancelariami prawnymi obsługującymi w/w projekty; 17. pełnienie zastępstwa prawnego i procesowego przed urzędami i sądami; 18. osobista obecność co najmniej jednej osoby z uprawnieniami radcy prawnego lub adwokata na sesjach Rady Miasta, a na żądanie Przewodniczącego Komisji i Prezydenta Miasta uczestnictwo w posiedzeniach tych organów również poza godzinami funkcjonowania Urzędu; 19. zapewnienie obsługi prawnej poza siedzibą Urzędu Miasta, jeżeli jest to niezbędne do wykonania określonej czynności; 20. wykonywanie innych czynności niezbędnych do należytego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia; 21. wykonawca będzie wykonywał ww. czynności w terminach gwarantujących ich należyte wykonanie, z należytą starannością wymaganą przy świadczeniu tego rodzaju usług i z należytą troską o finanse publiczne oraz interes prawny Zamawiającego; 22. wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia minimalnego standardu świadczonych usług, na okoliczność czego zobowiązany jest do wyznaczenia koordynatora obsługi prawnej jako odpowiedzialnego za całokształt spraw prowadzonych przez kancelarie prawną; 23. wykonawca zapewnia świadczenie obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego według ustalonego z Zamawiającym harmonogramem pracy; 24. wykonawca zapewni kontakt telefoniczny, e-mailowy lub faxem w pozostałych godzinach urzędowania Zamawiającego pod wskazanymi numerami telefonów, adresem e-mailowym; 25. dodatkowo, w sprawach nagłych i nieprzewidzianych Zamawiający wymaga od Wykonawcy dojazdu radcy prawnego lub adwokata do siedziby Zamawiającego poza ustalonym harmonogramem dyżurów, w ciągu 30 minut od jego telefonicznego wezwania; 26. czynności wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego w dniach i godzinach pracy Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój. Zamawiający wymaga aby w/w czynności świadczone były co najmniej przez 5 dni w tygodniu w wymiarze co najmniej 7 godzin dziennie, w tym czasie wymagana jest obecność w siedzibie Zamawiającego co najmniej 1 osoby spełniającej warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.2.2. SIWZ. Do ilości godzin objętych dyżurem w siedzibie Urzędu Miasta nie wlicza się obsługi pełnionej poza siedzibą Urzędu, w tym podczas sprawowania zastępstwa procesowego przed sądami i innymi organami; 27. wykonawca upoważniony jest do korzystania z dwóch pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Miasta wraz z ich wyposażeniem ruchomym. 28. wykonawca zawrze umowę najmu jednego pomieszczenia i poniesie wszelkie koszty wiążące się z jego utrzymaniem, a w szczególności należności za czynsz najmu, telefon, wywóz nieczystości, centralne ogrzewanie, na zasadach określonych we wzorze umowy na najem pomieszczenia stanowiącej załącznik nr 10 do siwz. 29. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności zawodowej z tytułu czynności objętych zakresem umowy zlecenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykwalifikowanej kadry
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach