Przetargi.pl
„Obsługa logistyczna wizyt studyjnych za granicą i na terenie Polski realizowanych w 2019 roku, w ramach przygotowań do organizacji wystawy EXPO Horticultural 2024 w Łodzi.”

Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-532 Łódź, ks. I. J. Skorupki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
  • Data zamieszczenia: 2019-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
    ks. I. J. Skorupki 21
    90-532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
    REGON: 00051418200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Obsługa logistyczna wizyt studyjnych za granicą i na terenie Polski realizowanych w 2019 roku, w ramach przygotowań do organizacji wystawy EXPO Horticultural 2024 w Łodzi.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowa obsługa logistyczna wizyt studyjnych za granicą i na terenie Polski. Celem przedmiotu zamówienia jest umożliwienie przygotowania Miasta Łodzi do organizacji wystawy EXPO Horticultural 2024 w Łodzi. W ramach przygotowań przewiduje się m.in. wyjazdy zagraniczne, bądź wizyty zagraniczne w Polsce, połączone z wszelkimi niezbędnymi wydarzeniami bądź spotkaniami oraz ich oprawą. Szczegółowa realizacja zamówienia będzie zależała od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje, że w ramach zamówienia zostaną zrealizowane następujące działania o charakterze powtarzalnym i podobnym: 1. Usługi zakupu biletów 2. Usługi rezerwacji i zakupu noclegów 3. Usługi restauracyjne w Polsce i poza Polską 4. Usługi cateringowe w Polsce i poza Polską 5. Usługi dostarczania przesyłek – transport drogowy, transport lotniczy lub inny 6. Usługi transportu osobowego 7. Usługi zapewniania szczepień 8. Usługi zapewniania wiz 9. Usługi w zakresie obsługi celnej 10. Usługi rezerwacji/rejestracji i opłat konferencyjnych (w Polsce i poza Polską) 11. Inne usługi np. zapewnienie fotografa/kamerzysty/przewodnika i inne. 12. Tłumaczenia symultaniczne/konsekutywne realizowane na terenie Polski i poza terenem Polski 3.2 Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umów o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t. j. Dz. U. 2018 r. poz. 917 ze zm.), tj. dwóch osób wykonujących czynności kasjera lotniczego, osoby te muszą mieć ukończony kurs kasjera lotniczego i posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy kasjera lotniczego. Forma kontroli, sankcje za niewywiązanie się z obowiązku zatrudnienia zostały uregulowane w § 4 pkt 15 i 16 i w § 10 pkt 14 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63512000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nr zgodna z SIWZ 7.2.4 wydruki rezerwacyjne (wygenerowane np. z systemu Amadeus Selling Platform, Globalnego Systemu Dystrybucyjnego Galileo, Electronic Ticket Passenger Itinerary Receipt lub innych) potwierdzające cenę biletu, nazwę przewoźnika, godziny wylotów i lądowań oraz trasy do wszystkich 2 wymienionych miejsc podróży dla PODKRYTERIUM II „Cena za przykładowe rezerwacje biletów lotniczych na trasy eropejskie i pozaeuopejskie” (CRB) i PODKRYTERIUM III „Cena za przykładowe rezerwacje noclegów” (CRN) Wydruki stanowią element oferty składanej przez Wykonawcę, są potwierdzeniem doświadczenia i wiedzy oferenta oraz stanowią element kryteriów oceny oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach