Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Dział Inwestycji i Nadzoru Technicznego ogłasza przetarg
- Adres: 02787 Warszawa, ul. Nowoursynowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 931 480 , fax. 225 931 481
- Data zamieszczenia: 2018-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Dział Inwestycji i Nadzoru Technicznego
ul. Nowoursynowska 166
02787 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 931 480, fax. 225 931 481
REGON: 178400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa konserwacyjna systemu kontroli wjazdu i opłat na parkingu podziemnym SGGW w Warszawie przez okres 12 miesięcy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Obsługa konserwacyjna systemu kontroli wjazdu i opłat na parkingu podziemnym SGGW w Warszawie przez okres 12 miesięcy. 5. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga aby następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę (także dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę: - usuwanie usterek i wad systemu - wymiana uszkodzonych lub zużytych elementów i ich utylizacja - sprawdzenie działania instalacji i urządzeń współpracujących Pełny zakres czynności zawarto w załączniku nr 5 SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: • wykonywania robót wymienionych w pkt 5 SIWZ wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę oraz do przekazania imiennego wykazu osób wykonujących prace objęte przedmiotem niniejszej umowy, ze wskazaniem rodzaju wykonywanych przez nich prac oraz podstawy zatrudnienia, a także jego aktualizowania, na żądanie Zamawiającego oraz do przekazania w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia żądania, dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (według wyboru Zamawiającego: umów o pracę bez ujawniania danych osobowych, comiesięcznych raportów RMUA lub oświadczeń Wykonawcy, o których mowa we wzorze umowy), także jeśli pracodawcą jest podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922), tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. • zapewnienia, w przypadku korzystania z podwykonawców, wykonywania robót wymienionych w pkt 5 SIWZ wyłącznie przez osoby zatrudnione przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę; zobowiązania podwykonawców lub dalszych podwykonawców do tego, aby czynności wymienione w pkt 5 SIWZ wykonywane wyłącznie przez osoby zatrudnione przez nich na podstawie umowy o pracę. 7. W przypadku gdy Wykonawca przy realizacji przedmiotu umowy będzie korzystał z pomocy Podwykonawców, wówczas zobowiązany jest do wskazania w ofercie ( formularzu ofertowym) części zamówienia którą powierzy im do wykonania oraz ich firm. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50710000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie usługi serwisu systemu wytwarzania sprężonego powietrza w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
Dodano: 2024-04-18 - Świadczenie usług serwisu rozdzielni elektrycznych wraz z pełnieniem całodobowego dyżuru pogotowia energetycznego w latach 2024-2025
Dodano: 2024-04-04 - Świadczenie usług serwisu rozdzielni elektrycznych wraz z pełnieniem całodobowego dyżuru pogotowia energetycznego w latach 2024-2025
Dodano: 2024-02-22 - Obsługa systemu automatyki i wizualizacji oraz przeglądy central wentylacyjnych w Urzędzie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy Al. KEN 61 w Warszawie
Dodano: 2023-11-29 - Świadczenie usług konserwacyjnych oraz napraw w tym napraw awaryjnych
Dodano: 2023-10-18 - Usuwanie awarii instalacji elektrycznych w placówkach Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
Dodano: 2022-12-16 - Obsługa techniczna budynku PAP S.A. przy ulicy Brackiej 6/8 w Warszawie
Dodano: 2022-08-27 - Wykonanie prac konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, elektrycznej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów na nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku
Dodano: 2022-01-26 - Wykonywaniu prac konserwacyjnych wraz z usuwaniem awarii instalacji c.o., wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, elektrycznej, ujęć wody, pomp ręcznych i hydroforów na nieruchomościach i lokalach administrowanych przez Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej w Otwocku.
Dodano: 2021-03-23 - usługi serwisu wraz z czynnościami przeglądowymi systemu wentylacji i klimatyzacji w placówkach SPZOZ Warszawa- Ursynów
Dodano: 2021-02-17