Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach ogłasza przetarg
- Adres: 05-092 Łomianki, Staszica
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227510474 , fax. 227515915
- Data zamieszczenia: 2019-01-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach
Staszica 2
05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
tel. 227510474, fax. 227515915
REGON: 015633558 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.icds.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa informatyczna 14 jednostek znajdujących się na terenie Gminy Łomianki. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna 14 jednostek znajdujących się na terenie Gminy Łomianki w następującym zakresie: 1. zapewnienie sprawnego działania oprogramowania systemowego; 2. zapewnienie sprawnego działania komputerów, serwerów, drukarek, urządzeń sieciowych 14 jednostek znajdujących się na terenie Gminy Łomianki; 3. konfigurowanie i monitorowanie pracy lokalnej sieci teleinformatycznej; 4. zgłaszanie i monitorowanie awarii do zewnętrznych dostawców usług telekomunikacyjnych; 5. udzielanie porad użytkownikom w zakresie obsługi sprzętu informatycznego i oprogramowania; 6. wykonywanie kopii zapasowych systemów operacyjnych serwerów i baz danych (ICDS-codziennie, OPS – codziennie, Centrum Kultury – 1 raz w tygodniu, Biblioteka Publiczna – 1 raz w tygodniu).; 7. instalowanie nowych wersji aplikacji systemowych i użytkowych dostarczonych przez Zamawiającego; 8. instalowanie i konfigurowanie nowych urządzeń (komputerów, drukarek, skanerów itp.); 9. współpraca z serwisem specjalistycznym w zakresie usuwania awarii sprzętowych. Samodzielne przywracanie prawidłowego działania systemu; 10. instalacja i administracja oprogramowania antywirusowego dostarczonego przez Zamawiającego, aktualizacje baz wirusów, systematyczne sprawdzanie i usuwanie szkodliwych programów, a także przedstawienie miesięcznych raportów z dokonanych czynności; 11. dbałość o prawidłowe działanie drukarek - usuwanie ewentualnych awarii jeśli nie wymagają zgłoszenia do serwisu specjalistycznego; 12. Współpraca z Zamawiającym w zakresie badania i utrzymania systemów, odbiorów dostarczanego sprzętu, konfigurowanie sprzętu przez inne podmioty oraz nadzór nad wszystkimi czynnościami firm zewnętrznych dostarczających sprzęt IT i systemy teleinformatyczne użytkowane przez Zamawiającego; 13. znajomość zasad działania sieci rozległych oraz umiejętność zarządzania elementami aktywnymi sieci LAN (switche, routery itp.) 14. Wizyty serwisowe polegające na dokonaniu aktualnych i doraźnych napraw lub konfigurowaniu urządzeń odpowiednio do ich przeznaczenia, a także na konsultacjach oraz doradztwie w użytkowaniu sprzętu komputerowego, na podstawie wezwania przez pracownika Zamawiającego. 15. Administracja usługami hostingowymi we wszyskich obsługiwanych jednostkach ( w tym kontami FTP, poczt e-mailowych, baz danych m.in. MySQL). 16. Dbanie o nieprzerwane działanie (dostępność) usług hostingowych w tym zachowanie ciągłości powierzonych domen, certyfikatów, itp. 17. Dbanie o stałe bezpieczeństwo usług hostingowych w tym wykonywanie kopii zapasowych usług hostingowych m.in. zawartości katalogów, kont pocztowych, baz danych. 18. Monitoring działania serwerów, systemów, utylizacji zasobów 19. Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego dla pracowników obsługiwanych jednostek w zakresie użytkowania sprzętu oraz bezpiecznego korzystania z posiadanych usług (w tym hostingowych) i oprogramowania. 20. Ciągła administracja portalami i stronami internetowymi 21. Dbanie o bezpieczeństwo w/w stron i portali (blokowanie ataków – m.in. malware, DoS, SQL injection, tworzenie białych i czarnych list, regularne robienie kopii z możliwością szybkiego odtworzenia, zapewnienie dwuetapowego dostępu do zaplecza administracyjnego) w zależności od możliwości silnika portalu/strony 22. Planowanie i wdrażanie strategii rozwoju oraz skalowanie platformy klienta dla obsługiwanych jednostek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zła nr 7 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w ust. 1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1 każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie opieki gwarancyjnej i opieki serwisowej nad systemem simple.ERP
Dodano: 2024-04-11 - Świadczenie kompleksowej usługi obsługi opieki gwarancyjnej, opieki serwisowej oraz opieki powdrożeniowej Oprogramowania Rozwiązania Indywidualnego w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie.
Dodano: 2024-04-11 - Świadczenie usług administracji w zakresie sieciowo-serwerowym dla Krajowego Instytutu Mediów
Dodano: 2024-03-15 - ZP 2/2024 OPIEKA POGWARANCYJNA/MAINTENACE, OPIEKA SERWISOWA, OPIEKA POWDROŻENIOWA DLA ZSI (SIMPLE.ERP, XPRIMER, MEDICOM)
Dodano: 2024-03-13 - Świadczenie usług administracji w zakresie sieciowo-serwerowym dla Krajowego Instytutu Mediów
Dodano: 2024-03-01 - Zakup usługi zapewnienia specjalistycznych zasobów z branży IT w zakresie usług sieciowych i bezpieczeństwa systemów i sieci (umowa ramowa).
Dodano: 2024-02-19 - Zakup i wdrożenie systemu do elektronicznej ewidencji i zarządzania zbiorami w ramach projektu Zakupy inwestycyjne dla Muzeum Warszawy – zakup programu do ewidencji zbiorów
Dodano: 2024-02-12 - „Świadczenie kompleksowych usług z zakresu cyberbezpieczeństwa (SOC)”
Dodano: 2024-02-12 - Kompleksowa obsługa informatyczna Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca.
Dodano: 2024-02-09 - Utrzymanie techniczne systemu informatycznego “BiznesPortal”.
Dodano: 2024-02-07