Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
- Data zamieszczenia: 2016-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12 12
40-007 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 3592048, fax. 32 3592048 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa i rozliczanie transakcji opłacanych kartami płatniczymi systemów VISA, VISA ELEKTRON, MASTERCARD, MASTERCARD ELEKTRONIC, MAESTRO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest obsługa i rozliczanie transakcji opłacanych kartami płatniczymi systemów: VISA, VISA ELEKTRON, MASTERCARD, MASTERCARD ELEKTRONIC, MAESTRO, realizowanych w punktach upoważnionych do przyjmowania zapłaty za usługi i towary kartami płatniczymi powyższych systemów, zlokalizowanych w następujących jednostkach:
a) Uniwersytet Śląski - Samodzielna Sekcja Administracyjno-Gospodarcza w Chorzowie ul. 75 Pułku Piechoty 1, 41-500 Chorzów b) Uniwersytet Śląski - Dział Finansowy ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice c) Uniwersytet Śląski - Osiedle Akademickie ul. Niemcewicza 8, 43-400 Cieszyn Akademik DSN d) Uniwersytet Śląski - Osiedle Akademickie ul. Bielska 66 , 43-400 Cieszyn Akademik Uśka e) Uniwersytet Śląski - Osiedle Akademickie ul. Lwowska 8, 41-205 Sosnowiec f) Uniwersytet Śląski - Dom Asystenta nr 3, ul. Paderewskiego 32, 40-282 Katowice g) Uniwersytet Śląski - Dom Asystenta Zajazd Academicus ul. Paderewskiego 6, 43-400 Cieszyn h) Uniwersytet Śląski - Osiedle Akademickie ul. Studencka 15, 40-753 Katowice
2) Zakres zamówienia obejmuje zapewnienie wszelkich niezbędnych świadczeń związanych z obsługą transakcji opłacanych kartami płatniczymi, w tym w szczególności:
- udostępnienie odpowiednio skonfigurowanych terminali oraz dokonanie ich podłączenia w jednostkach Zamawiającego, o których mowa w pkt 1) powyżej, - przeprowadzenie szkoleń w zakresie obsługi terminali i transakcji opłacanych kartami płatniczymi dla upoważnionych pracowników Zamawiającego (szkolenia należy przeprowadzić, w każdej z jednostek wymienionych w pkt 1) powyżej. Listę osób upoważnionych do obsługi terminali z uwzględnieniem podziału na poszczególne jednostki, Zamawiający przekaże Wykonawcy wraz z umową - załącznik nr 1 do umowy), - zapewnienie całodobowej autoryzacji kart płatniczych, - dostarczanie do każdego z punktów, na bieżąco, materiałów koniecznych dla realizacji transakcji, w tym odpowiedniej ilości: papieru (taśm) do terminali, taśm do drukarek, - zapewnienie całodobowej obsługi serwisowej obejmującej usuwanie problemów związanych z dokonywaniem płatności kartami płatniczymi oraz awarii terminali. Czas reakcji serwisu nie może przekroczyć 48 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia przez Wykonawcę (zgłoszenie nastąpi faksem lub e-mailem na adres/faks serwisu podany w ofercie Wykonawcy). Wykonawca potwierdzi niezwłocznie (e-mailem lub faksem) fakt otrzymania zgłoszenia. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania zgłoszenia ze strony Wykonawcy przyjmuje się, iż zgłoszenie nastąpiło w momencie jego wysłania do Wykonawcy w sposób określony powyżej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym dane o ilościach terminali w poszczególnych jednostkach zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661330001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji serwisu
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/uslugi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Najem terminali płatniczych POS i eksploatacja systemu do rozliczania wpłat dokonywanych za pomocą kart płatniczych przez okres 36 miesięcy
Dodano: 2013-12-06 - Najem terminali płatniczych POS i eksploatacja systemu do rozliczania wpłat dokonywanych za pomocą kart płatniczych przez okres 36 miesięcy
Dodano: 2013-11-05 - Świadczenie usług obsługi i rozliczania transakcji bezgotówkowych dokonywanych za pomocą kart płatniczych na potrzeby PARKU WODNEGO Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2012-11-09 - Świadczenie usług obsługi i rozliczania transakcji bezgotówkowych dokonywanych za pomocą kart płatniczych na potrzeby PARKU WODNEGO sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2012-10-19 - Badanie sprawozdania finansowego Szpitala Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach za 2011 rok, nr sprawy 08/ZP/2011
Dodano: 2011-07-21