16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno ogłasza przetarg
- Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261474572 , fax. 261474571
- Data zamieszczenia: 2018-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
ul. Główna 1
78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
tel. 261474572, fax. 261474571
REGON: 32099164900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: SKARB PAŃSTWA - 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa i konserwacja myjni pojazdów kołowych i gąsienicowych na terenie PWB Konotop - znak postępowania 1020/2018. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa i konserwacja myjni pojazdów kołowych i gąsienicowych na terenie PWB Konotop - znak postępowania 1020/2018. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ, między innymi w: Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru usługi Zakresie prac Zestawieniu urządzeń myjni. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o zakresy prac, specyfikację techniczną oraz zestawienie urządzeń, stanowiąc załączniki do SIWZ. Zestawienie prac i inne dokumenty służące do opisu przedmiotu zamówienia należy traktować jako materiał pomocniczy. W oparciu o powyższe dokumenty Wykonawca sam określi wartość prac i przedstawi ją w formularzu ofertowym. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z ustawą z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) w pełnym wymiarze czasu pracy, zawartej co najmniej na czas realizacji zamówienia pracowników – min. 5 pracowników, wykonujących bezpośrednie czynności związane z realizacją usługi, będącej przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym zamawiający w trakcie realizacji usługi wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i/lub Podwykonawców, wszystkich pracowników realizujących niniejsze zamówienie, przez cały okres trwania umowy na podstawie umowy o pracę. 5. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wymagane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6. Zasady zatrudnienia, kontroli i naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł,
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego wa-runku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEGLĄDY TECHNICZNE, KONSERWACJA I SERWIS URZĄDZEŃ KLIMATYZACJI I WENTYLACJI ZLOKALIZOWANYCH W TEATRZE POLSKIM W SZCZECINIE ( budynek nowy)”
Dodano: 2024-04-16 - PRZEGLĄDY TECHNICZNE, KONSERWACJA I SERWIS URZĄDZEŃ KLIMATYZACJI I WENTYLACJI ZLOKALIZOWANYCH W TEATRZE POLSKIM W SZCZECINIE ( budynek zabytkowy)”
Dodano: 2024-04-16 - PRZEGLĄDY TECHNICZNE, KONSERWACJA I SERWIS URZĄDZEŃ KLIMATYZACJI I WENTYLACJI ZLOKALIZOWANYCH W TEATRZE POLSKIM W SZCZECINIE ( budynek zabytkowy)”
Dodano: 2024-02-19 - PRZEGLĄDY TECHNICZNE, KONSERWACJA I SERWIS URZĄDZEŃ KLIMATYZACJI I WENTYLACJI ZLOKALIZOWANYCH W TEATRZE POLSKIM W SZCZECINIE ( budynek nowy)”
Dodano: 2024-02-19 - Naprawa zestawu do Masowej Dekontaminacji RBA 70 KVI (5AS).
Dodano: 2023-10-25 - Usługa remont sprzętu kwaterunkowego dla 16 WOG w Drawsku Pomorskim Znak postępowania 259/2023
Dodano: 2023-08-14 - EKSPLOATACJA I KONSERWACJA FONTANN MIEJSKICH W ŚWINOUJŚCIU W LATACH 2021-2023
Dodano: 2022-03-03 - Obsługa szaletów miejskich (zamówienie podzielone na 5 części)
Dodano: 2021-01-18 - Eksploatacja i konserwacja fontann miejskich w Świnoujściu w latach 2021-2023
Dodano: 2020-12-17 - Konserwacje, naprawy, usuwanie awarii w obiektach przenośnych, urządzeniach przystankowych znajdujących się na trasach komunikacyjnych oraz wykonywanie i montaż urządzeń na nowo uruchamianych przystankach linii komunikacyjnych
Dodano: 2020-11-13