Przetargi.pl
OBSŁUGA GEODEZYJNA URZĘDU GMINY JABŁONNA NA LATA 2024-2026

GMINA JABŁONNA ogłasza przetarg

  • Adres: 05-110 Jabłonna, ul. Modlińska 152
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JABŁONNA
    ul. Modlińska 152
    05-110 Jabłonna, woj. mazowieckie
    REGON: 013270442
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://jablonna.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA GEODEZYJNA URZĘDU GMINY JABŁONNA NA LATA 2024-2026
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na obsłudze geodezyjnej Urzędu Gminy Jabłonna, w zakresie sporządzania map, badań katastralnych oraz usług pomiarowych w tym:1) wykonanie map z projektem podziału nieruchomości;2) wykonanie map do celów prawnych, map do celów sądowych i badania hipoteczne;3) rozgraniczenie nieruchomości z wykonaniem trwałej stabilizacji punktów;4) ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych;5) wznowienie punktów granicznych z wykonaniem stałej stabilizacji punktów granicznych;6) Wskazanie pasa drogowego/ tyczenie ogrodzenia / tyczenie linii rozgraniczającej w terenie;7) aktualizacja danych ewidencyjnych i inwentaryzacja lokali;8) wykonanie opracowania geodezyjno-prawnego niezbędnego do uregulowania w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm.) własności nieruchomości zajętych pod gminną drogę publiczną 9) wykonanie opracowania geodezyjno-prawnego niezbędnego do uregulowania w trybie ustawy z dnia 13 lipca 2023 r. o szczególnych rozwiązaniach dotyczących regulacji stanu prawnego niektórych dróg ogólnodostępnych (Dz. U. 2023.1722)Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ oraz wzór Umowy stanowiąca Załącznik nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71350000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Pozostałe informacje dotyczące wadium znajdują się w rozdziale XIII SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa poniższe warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie: co najmniej dwa zamówienia o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia o minimalnej wartości 50 000,00 zł brutto każde;2) dysponują lub będą dysponowali co najmniej jedną osobą (geodetą), która będzie brała udział w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne, wraz z przepisami przejściowymi, w zakresie określonym w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne oraz posiadała doświadczenie w wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 opracowań geodezyjno-prawych niezbędnych do uregulowania w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm.) własności nieruchomości zajętych pod gminną drogę publiczną3. Jeżeli wykonawca w celu spełniania warunku wymienionego w pkt 1) i 2) powołuje się na zasoby innych podmiotów lub osób, to osoby te lub podmioty muszą brać udział w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach