Przetargi.pl
Obsługa geodezyjna i wycena nieruchomości Gminy Tarnobrzeg

Prezydent Miasta Tarnobrzega ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Kościuszki 32
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8226570 , fax. 015 8222504
  • Data zamieszczenia: 2015-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tarnobrzega
    ul. Kościuszki 32 32
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 015 8226570, fax. 015 8222504
    REGON: 83041350900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa geodezyjna i wycena nieruchomości Gminy Tarnobrzeg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa geodezyjna i wycena nieruchomości Gminy Tarnobrzeg ujęta w 4 zadaniach. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przez część na jaką można złożyć oddzielną ofertę należy rozumieć zadanie- wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość zadań zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie I 1. Podział nieruchomości wraz ze stabilizacją nowych punktów granicznych: a) podział na dwie nowe działki - 6 szt. b) każda następna powyżej 2 działek- 20 szt. 2. Wznawianie znaków granicznych oraz wyznaczanie pkt. granicznych a) za pierwszy punkt - 5 szt. b) każdy następny punkt - 10 szt. 3. Wykonanie dokumentacji do celów prawnych a) za działkę - 50 szt. 4. Rozgraniczenie nieruchomości a) za pierwsze dwa punkty-2 szt. b) za każdy następny punkt-6 szt. 5. Wykonywanie dokumentacji nazewnictwa ulic a) za punkt adresowy-100 pkt adresowych 6. Sporządzanie wykazów zmian gruntowych i budynkowych: a) za działkę - 50 szt. b) za budynek - 5 szt. Zadanie II Sporządzenie operatów szacunkowych dla celów: 1. Zbywanie, nabywanie, zamiany, darowizny nieruchomości gruntowych zabudowanych i nie zabudowanych w tym: a) nieruchomości niezabudowanych składających się z jednej działki - 35 szt. b) nieruchomości niezabudowanych składających się z wielu działek - 15 szt. c) nieruchomości zabudowanych wraz ze sporządzeniem uproszczonej inwentaryzacji - 5 szt. 2. Zbywanie, nabywanie, zamiany, darowizny nieruchomości lokalowych - 5 szt. 3. Służebności ( drogi koniecznej, przesyłu) - 10 szt. 4. Przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności w tym: a) nieruchomości, składających się z jednej działki - 10 szt. b) nieruchomości, składających się z wielu działek - 5 szt. 5. Odszkodowania za nieruchomości zajęte od drogi publiczne- 10 szt. 6. Wyceny zasobu nieruchomości -10 szt. 7. Określenia wartości stawki dzierżaw i najmu - 5 szt. 8. Określenie wysokości wynagrodzenia za bezumowne korzystanie z nieruchomości -5 szt. Zadanie III 1. Sporządzenie operatów szacunkowych dla celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu a) nieruchomości, składających się z jednej działki - 20 szt. b) nieruchomości, składających się z wielu działek - 10 szt. c) nieruchomości, składających się z wielu działek - 8 segmentów (150 działek pod garażami wraz z udziałem w drodze dojazdowej) Zadanie IV 1. Sporządzenie operatów szacunkowych dla celu ustalanie opłat adiacenckich-20 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach