Przetargi.pl
Obsługa Cmentarza Komunalnego w Chełmku w 2012

Gmina Chełmek ogłasza przetarg

  • Adres: 32-660 Chełmek, ul. Krakowska 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8449040, 8449000 , fax. 033 8449019
  • Data zamieszczenia: 2011-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmek
    ul. Krakowska 11 11
    32-660 Chełmek, woj. małopolskie
    tel. 033 8449040, 8449000, fax. 033 8449019
    REGON: 00052776000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa Cmentarza Komunalnego w Chełmku w 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot umowy obejmuje nastepujący zakres obowiązków administratora: 1. Prowadzenie pełnej, zgodnej z aktualnymi w tym zakresie przepisami prawa, dokumentacji cmentarnej tj.: księgi osób pochowanych, prowadzonej wg numeracji narastającej lub w układzie rocznikowym (księgi istniejące) księgi grobów, księgi cmentarnej zawierającej alfabetyczny spis osób pochowanych, książki obiektu budowlanego, ewidencjonowanie cmentarza za pomocą programu komputerowego, stanowiącego własność Zamawiającego, Wykonawca zapewnia odpowiedni sprzęt komputerowy. 2. Przestrzeganie obowiązującego regulaminu cmentarza przyjętego Uchwałą Nr XLI/293/10 Rady Miejskiej w Chełmku z dnia 21.01.2010 roku ze zmianami oraz egzekwowanie jego postanowień wobec osób korzystających z obiektu. 3. Załatwianie spraw formalno - organizacyjnych dotyczących funkcjonowania cmentarza oraz udzielanie informacji osobom zainteresowanym. 4. Zawarcie polisy ubezpieczeniowej od ognia i zdarzeń losowych, obejmującej budynek i obiekty zlokalizowane na terenie cmentarza (tj. ogrodzenie, zdroje, chodniki). 5. Zawarcie umowy na dostawę wody i energii elektrycznej oraz regulowanie należności za te media. Wywóz w miarę potrzeby nieczystości płynnych ze zbiornika zlokalizowanego przy budynku grabarza. Średnie zużycie energii w ciągu miesiąca wynosi około 310 kwh. Zużycie wody kształtuje się na poziomie około 3m3 miesięcznie. 6. Wyznaczanie miejsc pod szczelne groby, zgodnie z projektem zagospodarowania Cmentarza Komunalnego, przekazanym przez Zamawiającego. Projekt zagospodarowania cmentarza może ulec zmianie. Z uwagi na specyficzne uwarunkowania dotyczące terenu, pochówek dokonywany będzie wyłącznie w szczelnych grobach, uwzględniających pełne zabezpieczenie przed przenikaniem skażeń do gruntu. Wykluczony będzie pochówek do grobów ziemnych. 7. Wykonanie i odbieranie robót w zakresie budowy grobów oraz nadzór nad wykonywaniem nagrobków, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 8. Nadzorowanie przeprowadzanych ekshumacji. 9. Wykonywanie czynności związanych z wykopaniem grobu oraz wykonaniem szczelnego grobu murowanego: grób jednomiejscowy, grób dwumiejscowy w pionie, grób czteromiejscowy, grób dla dzieci grób pod urny, z uwzględnieniem parametrów wynikających z właściwych przepisów prawa. 10. Prowadzenie bieżących napraw i konserwacji obiektów, urządzeń i elementów cmentarza w szczególności: budynku grabarza - wynikające z normalnego zużycia, w tym: przeglądy, prowadzenie książki obiektu, konserwacja i naprawa instalacji elektrycznej, sprzętu i wyposażenia, urządzeń sanitarnych bieżące sprzątanie, mycie okien, drzwi itp ogrodzenia, oświetlenia, sieci wodociągowej - utrzymanie i konserwacja urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w tym studzienek i innych punktów czerpania wody - zapewnienie możliwości korzystania z tych punktów. szaletu i urządzeń sanitarnych - zapewnienie dostępu do szaletu. 11. Bieżące utrzymanie czystości na terenie cmentarza oraz na terenie przyległym - w tym: parking, chodniki i trawniki przed cmentarzem w odległości 2 m od ogrodzenia (łączna powierzchnia terenu utwardzonego do utrzymania wynosi około 1705 m2.) tj.: zamiatanie zamiatanie alejek, odśnieżanie głównych ciągów komunikacyjnych w okresie zimowym, likwidowanie zastoisk wody, śniegu, gołoledzi, łącznie z posypywaniem i oczyszczaniem alejek. 12. Zapewnienie dostatecznej ilości kontenerów na śmieci, utrzymanie porządku wokół nich oraz bieżące usuwanie śmieci i wywóz na składowisko na własny koszt. Przybliżona ilość odpadów wynosi 10 m3 miesięcznie. 13. Przesyłanie Zamawiającemu informacji dotyczącej ilości odpadów na koniec każdego kwartału. 14. Wykonywanie prac pielęgnacyjno - konserwacyjnych zieleni tj.: pielenie alei i kwater, pielęgnacja krzewów, koszenie i grabienie trawników w miarę wzrostu roślin, grabianie i zamiatanie liści, wykonywanie oprysków, dwukrotnie w ciągu roku sprzątanie grobów nieposiadających opiekuna. Powierzchnia do koszenia na terenie cmentarza oraz na terenie przyległym wynosi około 6500 m2. 15. Montaż i konserwacja tablic informacyjnych, zawierających regulamin. 16. Informowanie Zamawiającego o potrzebie dokonywania wszelkich niezbędnych prac remontowych, zarówno nie obciążających Wykonawcy, jak również wymagających dodatkowych środków finansowych. 17. Zamawiający ma prawo wydawać Wykonawcy pocztą elektroniczną polecenia dotyczące wykonania w trybie pilnym prac związanych z bieżącym utrzymaniem cmentarza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach