Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Związku Gmin Dorzecza Wisłoki z/s w Jaśle oraz prowadzonych Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych źródeł zagranicznych

Związek Gmin Dorzecza Wisłoki ogłasza przetarg

  • Adres: 38200 Jasło, ul. M. Konopnickiej
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 437 026 , fax. 134 437 023
  • Data zamieszczenia: 2018-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Dorzecza Wisłoki
    ul. M. Konopnickiej 82
    38200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 134 437 026, fax. 134 437 023
    REGON: 37040004600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wisloka.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Związku Gmin Dorzecza Wisłoki z/s w Jaśle oraz prowadzonych Projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych źródeł zagranicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na bankową obsługę: a) budżetu Związku Gmin Dorzecza Wisłoki z/s w Jaśle, b) Projektu „Program poprawy czystości zlewni rzeki Wisłoki – Etap III”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POiŚ) w którym uczestniczy 3 Gminy upoważnione do ponoszenia wydatków oraz Beneficjent – Związek Gmin Dorzecza Wisłoki, c) Projektu „Instalacja systemów odnawialnych źródeł energii na terenie gmin należących do Związku Gmin Dorzecza Wisłoki”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego (RPOWP) w którym uczestniczy 8 Gmin - Podmiotów upoważnionych do ponoszenia wydatków, d) Projektu „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin należących do Związku Gmin dorzecza Wisłoki – Zakres I”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego (RPOWP) w którym uczestniczy 4 Gminy - Partnerzy projektu, e) Projektu „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gmin należących do Związku Gmin dorzecza Wisłoki – Zakres II”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego (RPOWP) w którym uczestniczy 5 Gmin - Partnerów projektu 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych: - rachunku podstawowego Związku Gmin Dorzecza Wisłoki z/s w Jaśle /w PLN/ (1 szt.) - rachunków pomocniczych (ok.10 szt.) Związku Gmin Dorzecza Wisłoki z/s w Jaśle w PLN lub EUR, z możliwością zakładania subkont, na których będą naliczane odsetki, - rachunków pomocniczych - dotacyjnych (ok.10 szt.) Związku Gmin Dorzecza Wisłoki z/s w Jaśle w PLN lub EUR. b) przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych, c) udostępnienie elektronicznego systemu obsługi rachunków umożliwiającego bezpieczne, niezawodne i sprawne przeprowadzanie operacji (ok.14 stanowisk) : - realizację zleceń płatniczych w PLN, - realizację zleceń płatniczych w EUR, - stały dostęp do bieżącej informacji o stanie środków i obrotach na rachunkach, - generowanie i wydruk wyciągów z rachunków bankowych oraz dokumentów zawierających pełną informację o poszczególnych transakcjach na rachunku, - stały dostęp do wyciągów historycznych, d) lokowanie wolnych środków w PLN na rachunkach, których oprocentowanie ustalane będzie w wyniku negocjacji, przeprowadzane drogą telefoniczną lub elektroniczną, e) przewalutowanie środków, zakup/sprzedaż waluty obcej z zastosowaniem kursów negocjowanych, także dla sumy zleceń realizowanych w danym dniu oraz bez względu na kwotę transakcji, przeprowadzane drogą telefoniczną lub elektroniczną, f) sporządzanie na prośbę Zamawiającego niezbędnych odpisów dokumentów, zaświadczeń, opinii o rachunkach, obrotach, g) potwierdzanie zgodności podpisów osób upoważnionych do reprezentowania Zamawiającego, np. na dokumentach żądania zapłaty z zabezpieczenia należytego wykonania umów wraz z ewentualną obsługą żądania wypłaty z gwarancji ubezpieczeniowej, 3. Obsługa bankowa ma odbywać się w placówce banku, położonej w odległości maksymalnie do 100 km od siedziby Zamawiającego. 4. Ponadto Zamawiający wymaga spełnienia następujących warunków obsługi bankowej: a) udostępniony elektroniczny system obsługi rachunków bankowych pozwala na przeprowadzanie transakcji w PLN i w EUR w czasie rzeczywistym, b) wdrożenie elektronicznego systemu obsługi rachunków bankowych, w tym przeszkolenie pracowników Zamawiającego, nastąpi bez opłat, c) Zamawiający może korzystać z wpływów bieżących, d) zlecenia Zamawiającego dokonywane pomiędzy rachunkami własnymi realizowane będą bez pobierania prowizji, e) rachunki Zamawiającego uznawane będą kierowanymi na nie środkami w dniu uznania banku Wykonawcy, f) uznanie rachunków Zamawiającego następować będzie bez opłat, g) prowizje i opłaty związane z rachunkami i transakcjami na rachunkach Zamawiającego w PLN lub w EUR pobierane będą z rachunku podstawowego, lub innego wskazanego przez Zamawiającego rachunku, h) oprocentowanie środków pieniężnych Zamawiającego na rachunkach bieżących w PLN ustalane będzie w oparciu o stawkę referencyjną rynku międzybankowego WIBID 1M, jako suma marży i stawki WIBID 1M wyliczonej jako średnia arytmetyczna z 10 ostatnich notowań poprzedniego miesiąca. Wysokość oprocentowania będzie zmienna w okresach miesięcznych. Kapitalizacja odsetek będzie następowała miesięcznie z wyjątkiem rachunku wadium w PLN i rachunku zabezpieczeń w PLN, na których kapitalizacja odsetek będzie następowała na żądanie (w momencie wypłaty wadium lub zabezpieczenia) nie rzadziej jednak niż na koniec każdego miesiąca kalendarzowego. Odsetki muszą być naliczone i zaksięgowane na rachunku w ostatni dzień danego m-ca. i) odsetki od środków pieniężnych w PLN ewidencjonowane będą na rachunku podstawowym lub innych wskazanych rachunkach Zamawiającego, z wyodrębnieniem kwot dotyczących odsetek od depozytów na poszczególnych rachunkach w PLN, j) wyciągi dzienne po każdej zmianie salda na rachunkach bankowych w dniu następnym będą możliwe do wygenerowane z elektronicznego systemu obsługi rachunków, k) konieczne zaświadczenia m.in. o rachunkach, saldach, obrotach sporządzane będą bez opłaty, l) Zamawiający zastrzega sobie możliwość otwarcia rachunków podstawowych i pomocniczych w przypadku utworzenia jednostek (spółek) oraz podpisania indywidualnej umowy na prowadzenie obsługi bankowej, m) jeśli zajdzie potrzeba otwarcia i obsługi większej lub mniejszej niż określonej w rozdziale XIII pkt 6 ilości rachunków bankowych i obsługi większej lub mniejszej ilości zleceń płatniczych, Wykonawca świadczył będzie obsługę bankową na warunkach określonych w SIWZ i za ceny jednostkowe określone w ofercie, n) jeśli zajdzie potrzeba realizacji zleceń płatniczych w PLN i EUR w formie papierowej (np. z powodu braku dostępu do elektronicznego systemu obsługi rachunków) Wykonawca będzie świadczył obsługę w cenie zleceń elektronicznych. 5. Wykonawca nie będzie pobierał innych opłat i prowizji, ponad wymienione w ofercie, za czynności obsługi bankowej Zamawiającego, opisane w niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu, b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: - kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku – Prawo bankowe, a w przypadku, o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o którym mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach