Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Kołczygłowy

Gmina Kołczygłowy ogłasza przetarg

  • Adres: 77-140 Kołczygłowy, Słupska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 8213231 , fax. 0-59 8213597
  • Data zamieszczenia: 2021-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołczygłowy
    Słupska 56
    77-140 Kołczygłowy, woj. pomorskie
    tel. 0-59 8213231, fax. 0-59 8213597
    REGON: 77097951300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kolczyglowy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Kołczygłowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Obsługa bankowa budżetu Gminy Kołczygłowy obejmująca następujące podległe gminie jednostki organizacyjne: a) Urząd Gminy w Kołczygłowach b) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kołczygłowach c) Zespół Szkół w Kołczygłowach d) Zespół Szkół w Łubnie e) Gminne Przedszkole w Kołczygłowach oraz samorządowe instytucje kultury tj. Gminny Ośrodek Kultury w Kołczygłowach, Biblioteka Publiczna w Kołczygłowach. 2. Obsługa bankowa budżetu Gminy Kołczyglowy i jednostek organizacyjnych obejmuje: a) Otwarcie, prowadzenie i zamykanie rachunków podstawowych i pomocniczych, b) Prowadzenie rachunków bankowych z zachowaniem tajemnicy wynagrodzeń, c) Prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych gminy polegające na: obsłudze wpłat i wypłat gotówkowych własnych i obcych; realizacji rozliczeń bezgotówkowych papierowych oraz elektronicznych (poleceń przelewów krajowych i zagranicznych, czeków), d) Utworzenie rachunków VAT i powiazanie ich z rachunkami rozliczeniowymi według schematu wskazanego prze Zamawiającego i jego jednostki budżetowe, e) Sporządzanie wyciągów bankowych z rachunków gminy. 3. Uruchomienie, udostępnienie i obsługa systemu elektronicznego przelewów w następujących jednostkach: a) Urząd Gminy w Kołczygłowach, b) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kołczygłowach, c) Zespół Szkół w Kołczygłowach, d) Zespół Szkół w Łubnie, e) Gminne Przedszkole w Kołczygłowach oraz samorządowe instytucje kultury tj. Gminny Ośrodek Kultury w Kołczygłowach, Biblioteka Publiczna w Kołczygłowach. 4. Zagospodarowanie i przyjmowanie czasowo wolnych środków finansowych na lokaty jednodniowe, miesięczne i inne. 5. Świadczenie usług kredytowych w rachunku bieżącym. 6. Zapewnienie Zamawiającemu uproszczonej możliwości pozyskania gwarancji bankowej lub poręczenia bankowego, zaświadczeń o stanie sald oraz opinii bankowej o sytuacji finansowej gminy. 7. Monitorowanie rachunku poprzez udostępnianie szybkich informacji o stanie sald i wykazie dokonanych i przeprowadzonych operacji. 8. Wykonywanie bankowej obsługi budżetu w oddziale (filii, punkcie) banku mającego siedzibę na terenie miejscowości Kołczygłowy. 9. Bezpłatny transport gotówki – przewóz i odbiór gotówki do siedziby Zamawiającego i jego jednostek w godzinach pracy Urzędu w przypadku gdy Bank nie posiada oddziału (filii, punktu) w miejscowości będącej siedzibą gminy. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji i opłat bankowych z tytułu: a) Otwarcia lokat terminowych, b) Dokonywania przelewów w ramach banku, c) Potwierdzenia salda oraz za wyciągi bankowe (w formie papierowej lub elektronicznej), d) Wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych, e) Prowadzenia bankowości w systemie elektronicznym, f) Prowadzenia obsługi kasowej w zakresie wpłat i wypłat gotówkowych osób trzecich związanych z świadczeniami i zobowiązaniami publiczno-prawnymi tych osób wobec Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, realizacji zleceń płatniczych Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych na rzecz osób trzecich, g) Wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby fizyczne i prawne na rzecz Gminy Kołczygłowy lub wpłat na rachunki bankowe jednostek organizacyjnych. 11. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 66.11.00.00-4 usługi bankowe 66.11.30.00-5 usługi udzielania kredytu 66.11.20.00-8 usługi depozytowe 12. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: 1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: pracowników świadczących usługi prowadzenia i obsługi rachunku bankowego (w tym obsługa kas) oraz kontakt z Zamawiającym w wymiarze niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia określonym niniejszym zamówieniem; 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 12 ppkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 12 ppkt 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 12 ppkt 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach