Przetargi.pl
„Obsługa bankowa budżetu Gminy Bogoria oraz podległych jej jednostek organizacyjnych w latach 2021-2023”

Gmina Bogoria ogłasza przetarg

  • Adres: 28-210 Bogoria, Opatowska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48158674086 , fax. +48158674281
  • Data zamieszczenia: 2020-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bogoria
    Opatowska 13
    28-210 Bogoria, woj. świętokrzyskie
    tel. +48158674086, fax. +48158674281
    REGON: 83040963700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bogoria.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Obsługa bankowa budżetu Gminy Bogoria oraz podległych jej jednostek organizacyjnych w latach 2021-2023”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia w ramach realizacji zadania pn. „Obsługa bankowa budżetu Gminy Bogoria oraz podległych jej jednostek organizacyjnych w latach 2021-2023” • Gmina Bogoria • Urząd Gminy w Bogorii • Samorządowe Centrum Oświaty w Bogorii • Zespół Placówek Oświatowych w Bogorii • Publiczna Szkoła Podstawowa w Niedźwiedziu • Zespół Placówek Oświatowych Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Jurkowicach • Zespół Placówek Oświatowych Publiczna Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Szczeglicach • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bogorii • Jadłodajnia Gminna w Bogorii • Dom Pomocy Społecznej w Pęcławicach Górnych • Gminny Ośrodek Kultury w Bogorii. KODY CPV: 66.11.00.00-4 Usługi bankowe 66.11.30.00-5 Usługi udzielania kredytu Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego budżetu gminy i jednostek organizacyjnych gminy Bogoria, rachunków pomocniczych oraz funduszy celowych (nie wyłączając nowo otwieranych rachunków w trakcie trwania umowy) na warunkach zadeklarowanych w ofercie, 2. Prowadzenie rozliczeń pieniężnych gotówkowych i bezgotówkowych w systemie tradycyjnym i elektronicznym, 3. Zamawiający wymaga aby obsługę bankową budżetu gminy w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2023 roku prowadził bank, który posiada placówkę bankową lub bank który do dnia 31.01.2021 roku utworzy swoją placówkę obsługiwaną przez pracowników banku na terenie miejscowości Bogoria. 4. Objęcie systemem bankowości elektronicznej obsługiwanych jednostek – instalacja, udostępnienie, aktualizacja w siedzibie Zamawiającego i jednostek organizacyjnych – bez opłat, 5. Wykonawca zapewni otwarcie i prowadzenie płatności masowych poprzez system bezpłatnych wirtualnych rachunków klienta podpiętych do ewidencji w zakresie podatków i opłat. Otwarcie takich rachunków będzie dokonywane na wniosek Zamawiającego. 6. Bieżące przekazywanie wyciągów bankowych z ustaleniem salda ,potwierdzenie zgodności salda, telefoniczne uzgadnianie sald rachunków bankowych na hasło, 7. Inwestowanie (O/N) wszystkich środków zgromadzonych na rachunkach bankowych wskazanych przez Urząd Gminy w Bogorii oraz jednostki organizacyjne Gminy, 8. Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bieżących i pomocniczych, 9. Lokowanie środków na innych lokatach krótkoterminowych i długoterminowych dostępnych w ofercie banku z możliwością negocjowania oprocentowania, 10. Przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki Zamawiającego bez pobierania prowizji i opłat, 11. Dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków Zamawiającego bez pobierania prowizji. 12. Bank zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu ze wszystkimi jednostkami, 13.Wykonawca udzieli Gminie Bogoria na jej wniosek kredytu (bez wymogu innych zabezpieczeń poza wekslem) w rachunku bieżącym o zmiennym oprocentowaniu na pokrycie występującego trakcie deficytu budżetu. Wysokość kredytu będzie określana w każdym roku budżetowym przez Radę Gminy w Bogorii. Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym nastąpi w terminie 7 dni od daty dostarczenia wniosku o uruchomieniu kredytu. Bank nie będzie pobierał prowizji za udzielenie kredytu krótkoterminowego oraz innych opłat związanych z jego uruchomieniem oraz wykorzystaniem. Oprocentowanie o stawkę % WIBOR 1 M ustaloną jako średnią arytmetyczną z miesiąca poprzedzającego okres jej obowiązywania, tj. od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca plus stała marża (z oferty). Stopa procentowa ustalana będzie na miesięczne okresy obowiązywania procentowania. 14. „Zerowanie” rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Gminy zgodnie z dyspozycjami Urzędu Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący Urzędu Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego bez opłat i prowizji, 15. Wydawanie opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bez pobierania prowizji i opłat, 16.Z tytułu wykonywania, na doraźne zlecenie Zamawiającego innych czynności poza wymienionymi w przedmiocie zamówienia Bank będzie pobierał opłaty i prowizje zgodnie z obowiązującą w Banku tabelą opłat i prowizji. 17. Wszystkie rachunki Gminy oraz jej jednostek organizacyjnych były obsługiwane na tych samych warunkach. 18. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zagwarantowania niezmienności warunków umowy na niekorzyść Zamawiającego w stosunku do złożonej oferty (np. wysokość opłat, prowizji, stałych współczynników umowy, dokonywanie niekorzystnych dla Zamawiającego zmian wynikających np. ze wzrostu kosztów własnych banku i innych przyczyn zależnych od niego). Zamawiający zastrzega, iż w czasie zmieniającej się sytuacji ekonomicznej banku działającego w warunkach wolnorynkowych, wartości w tabeli opłat, prowizji, oprocentowania rachunków bankowych mogą ulegać zmianie. Jednak zmiany opłat i prowizji nie mogą przewyższać stawek opłat i prowizji zaproponowanych w ofercie przetargowej. Niedopuszczalne jest wprowadzenie niekorzystnych zmian wyłącznie na podstawie powiadomień o decyzji zarządu Wykonawcy lub innego organu Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenia działalności bankowej wydane, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1896 ze zm.), lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku wykonawców. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt.VI.3.1) SIWZ wg Załącznika nr 2 do SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) Oświadczenie wykonawcy, zgodnie z pkt. VI.3.2) SIWZ wg Załącznika nr 2 do SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - podpisane przez uprawnionych przedstawicieli tych podmiotów, wg załącznika nr 5 do SIWZ (załączyć w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów). 5. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp,- wg załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.l pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach