Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju ogłasza przetarg
- Adres: 00-926 Warszawa, Wspólna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 273 71 50, , fax. 22 273 89 22
- Data zamieszczenia: 2018-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
Wspólna 2/4
00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 273 71 50, , fax. 22 273 89 22
REGON: 14031558300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: mr.bip.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa badawcza procesu przygotowania i oceny działań komunikacyjnych Funduszy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa badawcza procesu przygotowania i oceny działań komunikacyjnych Funduszy Europejskich 2018. Zadanie obejmuje następujące elementy: 1) badania jakościowe wczesnych form reklamowych na potrzeby kampanii marki Fundusze Europejskie; 2) badania ilościowe uczestników wybranych wydarzeń promocyjnych Funduszy Europejskich realizowanych w ramach Dni Otwartych Funduszy Europejskich; 3) kodowanie ankiet pochodzących ze szkoleń lub spotkań prowadzonych przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79315000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.15 Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ; b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; e) W zakresie badań jakościowych wczesnych form reklamowych: propozycje 4 (czterech) scenariuszy: 2 scenariusze FGI i 2 scenariusze IDI badania spotów. Scenariusze należy przygotować osobno dla grupy przedsiębiorców i osób z kategorii NEET; f) W zakresie badań ilościowych uczestników wybranych wydarzeń promocyjnych Funduszy Europejskich: • Opis sposobu doboru próby, w tym kryteriów warstwowania i sposobu losowania jednostek startowych; • Opis procedury kontroli badania terenowego; • Propozycja kwestionariusza badania uczestników wydarzeń; • Propozycja sposobu analiz pozwalających na uzyskanie wiarygodnych i rzetelnych wniosków, w tym uzasadnienie ich przydatności w kontekście badania. Numeracja zgodna z SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzeniem badań ilościowych metodą CATI i FGI
Dodano: 2024-03-07 - Terenowa realizacja badania „Analiza kompetencji i kwalifikacji w sektorze budownictwa” (badanie sektorowe)
Dodano: 2024-02-08 - Stworzenie makiet wyszukiwarki oraz kluczowych widoków dla portalu https://kwalifikacje.gov.pl” - Zamówienie podobne
Dodano: 2024-01-09 - badanie jakościowe „Relacyjność młodych”
Dodano: 2023-09-26 - badanie jakościowe „Relacyjność młodych”
Dodano: 2023-08-21 - Usługi koordynatora terenowego badań ilościowych projekcie pn. „Tożsamość narodowa w procesie edukacji szkolnej
Dodano: 2022-12-23 - Opracowanie i przeprowadzenie badania społecznego w zakresie aspektów marketingowo-logistycznej obsługi dawców oraz przygotowanie raportu końcowego z tego badania
Dodano: 2022-09-21 - Badanie ilościowe w zakresie wypracowania skutecznych sposobów docierania do osób biernych zawodowo przez Publiczne Służby Zatrudnienia (PSZ)
Dodano: 2022-09-01 - Przeprowadzenie badania jakościowego (wywiady grupowe FGI) dotyczącego doświadczeń matek powracających na rynek pracy po przerwie związanej z wychowywaniem dzieci.
Dodano: 2022-08-17 - „Terenowa realizacja badania „Analiza kompetencji i kwalifikacji w sektorze cyberbezpieczeństwa (Badania sektorowe)”
Dodano: 2022-07-18