Przetargi.pl
Obsługa badawcza procesu przygotowania i oceny działań komunikacyjnych Funduszy

Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju ogłasza przetarg

  • Adres: 00-926 Warszawa, Wspólna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 273 71 50, , fax. 22 273 89 22
  • Data zamieszczenia: 2018-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
    Wspólna 2/4
    00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 273 71 50, , fax. 22 273 89 22
    REGON: 14031558300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mr.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa badawcza procesu przygotowania i oceny działań komunikacyjnych Funduszy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa badawcza procesu przygotowania i oceny działań komunikacyjnych Funduszy Europejskich 2018. Zadanie obejmuje następujące elementy: 1) badania jakościowe wczesnych form reklamowych na potrzeby kampanii marki Fundusze Europejskie; 2) badania ilościowe uczestników wybranych wydarzeń promocyjnych Funduszy Europejskich realizowanych w ramach Dni Otwartych Funduszy Europejskich; 3) kodowanie ankiet pochodzących ze szkoleń lub spotkań prowadzonych przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79315000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.15 Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ; b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; e) W zakresie badań jakościowych wczesnych form reklamowych: propozycje 4 (czterech) scenariuszy: 2 scenariusze FGI i 2 scenariusze IDI badania spotów. Scenariusze należy przygotować osobno dla grupy przedsiębiorców i osób z kategorii NEET; f) W zakresie badań ilościowych uczestników wybranych wydarzeń promocyjnych Funduszy Europejskich: • Opis sposobu doboru próby, w tym kryteriów warstwowania i sposobu losowania jednostek startowych; • Opis procedury kontroli badania terenowego; • Propozycja kwestionariusza badania uczestników wydarzeń; • Propozycja sposobu analiz pozwalających na uzyskanie wiarygodnych i rzetelnych wniosków, w tym uzasadnienie ich przydatności w kontekście badania. Numeracja zgodna z SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach