Przetargi.pl
Nr sprawy 67/JOD/09 Dostawy Kapsułek Izotopu Jodu 131 I

Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 3 im. dr S. Sterlinga Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-425 Łódź, ul. dr. Seweryna Sterlinga 1/3/16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 63653 96 , fax. 042 6365396
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 3 im. dr S. Sterlinga Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
    ul. dr. Seweryna Sterlinga 1/3/16 1/3/16
    91-425 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 63653 96, fax. 042 6365396
    REGON: 00028879700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kardio-sterling.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nr sprawy 67/JOD/09 Dostawy Kapsułek Izotopu Jodu 131 I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne Dostawy Kapsułek Izotopu Jodu I131 do Diagnostyki i Terapii Chorób Tarczycy o wartości poniżej 133 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093440002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Pzp: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie Zamawiający żąda: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; w szczególności: a) aktualnego zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu celnego i konsygnacyjnego produktów leczniczych, a w przypadku producenta - aktualnego zezwolenia na wytwarzanie produktu leczniczego, wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego albo b) oświadczenia, że ustawa Prawo farmaceutyczne nie nakłada na Wykonawcę obowiązku posiadania zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu celnego i konsygnacyjnego produktów leczniczych w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 2) wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 Pzp- załącznik 3 SIWZ; 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - pkt 3) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów wystawienia przewidzianych dla tych dokumentów. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: Zezwolenie na obrót źródłami promieniotwórczymi i materiałami jądrowymi lub oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia nie wymaga takiego zezwolenia. 1.3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Pzp. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: 1) wypełnionego i podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 Pzp- załącznik 3 SIWZ; 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy produktów odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1) oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane produkty lecznicze są wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z art.28, ust.1 Prawa farmaceutycznego oraz, że na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi oryginał lub poświadczoną przez Wykonawcę kopię wpisu do powyższego Rejestru oraz 2) oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane produkty lecznicze posiadają karty charakterystyki oraz , że na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi oryginał lub poświadczoną przez Wykonawcę kopię. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz oferty wg załącznika nr 1 SIWZ. 2. Wypełniony Przedmiot zamówienia - formularz cenowy wg załącznika nr 2 SIWZ. 3. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie do: a) reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo b) reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, - w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie dla wspólnego pełnomocnika (wynikające z art. 23 ustawy Pzp). 5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu 5.1. oświadczenie Wykonawcy, z tytułu art. 22 i 24 - załącznik 3 SIWZ, 5.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.3. aktualnego zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu celnego i konsygnacyjnego produktów leczniczych, a w przypadku producenta - aktualnego zezwolenia na wytwarzanie produktu leczniczego, wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego, 5.4. zezwolenie na obrót źródłami promieniotwórczymi i materiałami jądrowymi lub oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia nie wymaga takiego zezwolenia. 5.5. oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane produkty lecznicze są wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z art.28, ust.1 Prawa farmaceutycznego oraz, że na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi oryginał lub poświadczoną przez Wykonawcę kopię wpisu do powyższego Rejestru oraz 5.6. oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane produkty lecznicze posiadają karty charakterystyki oraz , że na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi oryginał lub poświadczoną przez Wykonawcę kopię

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kardio-sterling.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach