Przetargi.pl
Nr spr 66/ZP/18 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 221 000 euro na dostawę środków czystościowych dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi.

Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 93-513 Łódź, Pabianicka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6895911, 42 6895910, 42 6895819, 42 6895404 , fax. 42 6895409
  • Data zamieszczenia: 2018-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
    Pabianicka 62
    93-513 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6895911, 42 6895910, 42 6895819, 42 6895404, fax. 42 6895409
    REGON: 29540300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.kopernik.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nr spr 66/ZP/18 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 221 000 euro na dostawę środków czystościowych dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystościowych, wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych w załączniku nr 2a do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 23 pakiety
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33771000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia należy przedłożyć wraz z ofertą: A\ aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 1) wykonawca, który samodzielnie bierze udział w postępowaniu, musi wypełnić jedno oświadczenie. 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców odrębnie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców je wykazuje. 3) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów do wykonania zamówienia, winien zawrzeć informację o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby 4) oświadczenie winno być złożone w oryginale. 5) oświadczenie w języku obcym winno być składane wraz z tłumaczeniem na język polski 6) zamawiający nie wymaga zamieszczenia w oświadczeniu informacji w zakresie art. 25a ust. 5 pkt. 2. 7) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postepowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. B\ FORMULARZ OFERTOWY – załącznik nr 2 i 2a do SIWZ. C\ Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej. D\ Próbki w ilościach: • Pakiet nr 1- 2 sztuki • Pakiet nr 2- 2 sztuki • Pakiet nr 3- 2 sztuki • Pakiet nr 4- 2 sztuki • Pakiet nr 5- 2 sztuki • Pakiet nr 6- do każdej z dwóch pozycji pakietu po 2 sztuki • Pakiet nr 7- 2 sztuki • Pakiet nr 8- 2 sztuki • Pakiet nr 9- 4 opakowania po 250 listków • Pakiet nr 10- do każdej z dwóch pozycji pakietu po 2 rolki • Pakiet nr 11- 2 sztuki • Pakiet nr 12- 4 sztuki • Pakiet nr 13- 2 sztuki • Pakiet nr 14- 2 sztuki • 15.Pakiet nr 15- 2 sztuki • Pakiet nr 16- 2 sztuki • Pakiet nr 17- 2 sztuki • Pakiet nr 18- 2 sztuki • Pakiet nr 19- 2 sztuki • Pakiet nr 20- do każdej z dwóch pozycji pakietu po 1 sztuce • Pakiet nr 21- do każdej z dwóch pozycji pakietu po 1 sztuce • Pakiet nr 22- do każdej z dwóch pozycji pakietu po 1 sztuce • Pakiet nr 23- do każdej z dwóch pozycji pakietu po 1 sztuce Zamawiający wymaga aby:  próbki miały termin ważności 3 miesiące licząc od dnia otwarcia ofert;  próbki były identyczne jak te zaoferowane w formularzu ofertowym.  Próbki były oznaczone nazwą Wykonawcy oraz numerem pakietu i nr pozycji E\ ulotka w zakresie pakietów wskazanych w załączniku nr 2a do SIWZ F\ Karty charakterystyki produktu w zakresie pakietów wskazanych w załączniku nr 2a do SIWZ G\ Zgłoszenie do internetowego portalu zgłaszania Produktów Kosmetycznych (CPNP) w zakresie pakietów wskazanych w załączniku nr 2a do SIWZ G\ Pozwolenia na wprowadzenie do obrotu lub wpis do rejestru produktów biobójczych w zakresie pakietów wskazanych w załączniku nr 2a do SIWZ Zamawiający informuje, iż próbki służyć mają jednocześnie do oceny kryterium jakość oraz do potwierdzenia warunków bezwzględnie wymaganych. H\ Uprawdopodobnienie, że zastrzeżone przez Wykonawcę dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli Wykonawcę dotyczy sytuacja określona poniżej w Rozdziale XVII pkt. 16);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną