Przetargi.pl
Nowe przestrzenie zdarzeń - adaptacja budynku Rynek 4 w Tarnowie na potrzeby Tarnowskiego Parku Doświadczeń

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Adama Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 68 82 400, , fax. 14 68 82 545
  • Data zamieszczenia: 2017-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
    Adama Mickiewicza 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 68 82 400, , fax. 14 68 82 545
    REGON: 851661323
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl, bip.malopolska.pl/umtarnow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nowe przestrzenie zdarzeń - adaptacja budynku Rynek 4 w Tarnowie na potrzeby Tarnowskiego Parku Doświadczeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego zabytkowego budynku mieszkalnego z usługami przy ul. Rynek 4 w Tarnowie wraz z adaptacją poddasza z przeznaczeniem na potrzeby Tarnowskiego Parku Doświadczeń, w tym między innymi: 1) Prace demontażowe i rozbiórkowe: a) Wykonanie badań stratygraficznych tynków na obecność polichromii wskazanych w pozwoleniu Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. b) Rozbiórka istniejących schodów o konstrukcji drewnianej. c) Demontaż istniejącej stolarki okiennej. d) Demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych. e) Demontaż stolarki drzwiowej zewnętrznej. f) Demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej - w miejscach, gdzie przewidziano nową stolarkę, stolarkę o wartościach historycznych przeznacza się do renowacji wraz z ościeżnicami, nie naruszając konstrukcji ościeży. g) Rozebranie pieców kaflowych, kominków, kuchni węglowych, demontaż grzejników elektrycznych. h) Skucie okładzin ceramicznych w istniejących pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych. i) Demontaż armatury sanitarnej. j) Demontaż parkietów i podłóg, parkiety w pomieszczeniach od strony Rynku, posiadające walory estetyczne należy zdemontować, część nadającą się do renowacji zachować i poddać konserwacji, pozostałe elementy odtworzyć. Parkiety zaimpregnować i pomalować lakierem bezbarwnym. k) Demontaż drewnianych stropów nad parterem i I piętrem. l) Demontaż instalacji, szafek opomiarowania oraz tablic. m) Rozebranie ścianek działowych przeznaczonych do likwidacji. n) Skucie tynków w miejscach występowania zawilgocenia, zagrzybienia i spękań. o) Skucie tynków na sklepieniach i ścianach. p) Pogłębienie poziomu piwnic. q) Wykucie otworów drzwiowych po wykonaniu nadproży. r) Wyburzenia podokienników w otworach okiennych zmienianych na otwory drzwiowe. s) Wykucie bruzd w ścianach pod projektowane kanały wentylacji grawitacyjnej. 2) Prace budowlane, instalacyjne, wykończeniowe: a) Wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych. b) Wykonanie izolacji pomieszczeń piwnicznych, wykonanie posadzek w piwnicy. c) Wyburzenia ścian zgodnie z oznaczeniami w dokumentacji projektowej. d) Budowa nowej klatki schodowej, zapewnienie dostępu do poziomu piwnic z tejże klatki. e) Wymiana stropów drewnianych na stropy WPS: nad parterem i nad I piętrem (z wyjątkiem korytarza wzdłuż pasażu). f) Wykonanie nowych kominów oraz adaptacja istniejących otworów kominowych pod projektowaną wentylację grawitacyjną, kanały wentylacyjne. g) Wykonanie nadproży w miejscach przekuć ścian nośnych. h) Wykonanie zamurowań likwidowanych przejść. i) Naprawa zarysowań ścian, nadproży. j) Wykonanie remontu, konserwacji, impregnacji wskazanych w dokumentacji projektowej konstrukcji drewnianych k) Montaż platformy dla osób niepełnosprawnych. l) Wykonanie tynków wewnętrznych. m) Montaż okładzin ceramicznych na ścianach. n) Wykonanie nowych posadzek, wykończenie posadzek, wykonanie okładziny schodów o) Renowacja i wykonanie balustrad. p) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - montaż drzwi, okien, montaż parapetów. q) Malowanie ścian, sufitów. r) Remont elewacji wraz z wykonaniem badań stratygraficznych tynków na obecność polichromii wskazanych w pozwoleniu Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. s) Renowacja detali kamiennych, balkonu. t) Wykonanie obróbek blacharskich. u) Wykonanie kompletnie wyposażonej kotłowni gazowej. v) Wykonanie instalacji gazowej, c.o., wod.-kan. z lokalnymi urządzeniami przygotowania c.w.u., wew. instalacja ppoż. hydrantowa. w) Oznakowanie dróg ewakuacyjnych, miejsc usytuowania sprzętu ppoż., wyłączników ppoż. zgodnie z wymaganiami prawa i norm, wyposażenie w gaśnice ppoż. x) W istniejących oknach zewnętrznych o konstrukcji aluminiowej w poziomie korytarza komunikacyjnego po stronie elewacji południowej i zachodniej I piętra i II piętra wymiana wszystkich uszczelek gumowych na nowe i uzupełnienie wybrakowania w przeszkleniu tych okien. y) Wykonanie wyłazu na poddasze. z) Wykonanie instalacji elektrycznych obejmujących: • układ pomiarowo-rozliczeniowy 1Pw, • szafkę wyłącznika przeciwpożarowego WPPOŻ, • WLZ zasilający budynek, • rozdzielnicę główną RG, • wewnętrzne linie zasilające, • rozdzielnice obiektowe, • instalację zasilania urządzeń technologicznych, • instalację zasilania gniazd 1-fazowych ogólnego przeznaczenia, • instalację oświetlenia ogólnego wewnętrznego i wejść do budynku, • instalację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, • instalację odgromową i połączenia wyrównawcze, • ochronę przeciwprzepięciowa, • ochronę od porażeń. aa) Wykonanie instalacji teletechnicznej obejmującej: • instalację systemu sygnalizacji pożaru SSP, • instalację systemu oddymiania grawitacyjnego. bb) Prowadzenie dokumentacji przebiegu (dziennika) wskazanych w pozwoleniu konserwatorskim robót z opracowaniem sprawozdań rocznych w ilości 2 egz. oraz wykonanie dokumentacji konserwatorskich z robót budowlanych na obiekcie wskazanych w pozwoleniu Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w ilości 2 egzemplarzy. cc) Opracowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej powykonawczej wymaganej przepisami prawa i wymogami dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia – 2 egz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Handlowy w Warszawie o/Rzeszów, nr rachunku 76 1030 1250 0000 0000 8800 0099, z zaznaczeniem na dowodzie wpłaty: „Wadium – Nowe przestrzenie zdarzeń - adaptacja budynku Rynek 4 w Tarnowie na potrzeby Tarnowskiego Parku Doświadczeń”. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) będące oświadczeniem, że zaistniały okoliczności, w wyniku których Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego (określone w art. 46 ust. 4a oraz 5 Pzp) – bez potrzeby potwierdzania tych okoliczności przez Zamawiającego; 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie gwarancja wadialna powinna wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiona tylko na jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości Wykonawców składających ofertę) pod takim jednak warunkiem, że tenże podmiot jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem, uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców. 5. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; b) Potwierdzenie wniesienia wadium; c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); d) Zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a uPzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej na formularzu udostępnionym w ramach SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. V SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w rozdz. VI SIWZ. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: • w sekcji III.3 i sekcji III.7 ust. 2 oraz w sekcji III.4 ust. 1 należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; • w sekcji III.5.1 Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu; • w sekcji III.7 ust. 1 Wykonawcy składają łącznie. 3) Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach