Przetargi.pl
Nierytmiczną, detaliczną, dostawę paliw płynnych dla pojazdów oraz sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pozarnej w Tarnowie

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Klikowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6317004 , fax. 14 6317007
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Klikowska 39
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6317004, fax. 14 6317007
    REGON: 851665226
  • Adres strony internetowej zamawiającego: kmpsp@straz.tarnow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nierytmiczną, detaliczną, dostawę paliw płynnych dla pojazdów oraz sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pozarnej w Tarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia stanowić będzie detaliczna dostawa paliw płynnych na stacjach Wykonawcy. Tankowanie odbywać się będzie do zbiorników w pojazdach oraz do kanistrów dla sprzętu silnikowego, stanowiących własność Zamawiającego. 2) Dostawy realizowane będą w terminie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. w formie doraźnych tankowań na stacjach Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. 3) Podane ilości paliw stanowią wielkość szacunkową. 4) Ilość, wyszczególnienie: a) Paliwo o oznaczeniu E5 w ilości ok. 7500 litrów. b) Paliwo o oznaczeniu B7 w ilości ok. 55000 litrów (rodzaj w zależności od pory roku). W tym dla poszczególnych części zamówienia: Część 1 - dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie i JRG Nr 1 stacjonujących przy ul. Klikowskiej 39, • Paliwo o oznaczeniu E5 w ilości ok. 5000 litrów, • Paliwo o oznaczeniu B7 w ilości ok. 29000 litrów (rodzaj w zależności od pory roku). Część 2 - dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie – JRG Nr 2 - stacjonujących przy ul. Błonie 2A, • Paliwo o oznaczeniu E5 w ilości ok. 2300 litrów, • Paliwo o oznaczeniu B7 w ilości ok. 21000 litrów (rodzaj w zależności od pory roku). Część 3 - dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie - JRG Nr 2 - stacjonujących na terenie posterunku w Siedliskach, • Paliwo o oznaczeniu E5 w ilości ok. 200 litrów, • Paliwo o oznaczeniu B7 w ilości ok. 5000 litrów (rodzaj w zależności od pory roku). 5) Faktyczne zużycie zależne będzie od ilości, rodzajów i wielkości zdarzeń, w których będą użyte siły i środki Państwowej Straży Pożarnej. W związku z tym nie ma możliwości określenia minimalnych i maksymalnych ilości paliw, które zostaną zakupione u Wykonawcy. Paliwa winny spełniać wymagania Polskich Norm: PN-EN 228+A1: 2017-06 benzyna bezołowiowa, PN-EN 16709:2015-11 olej napędowy, Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) i posiadać świadectwa jakości. Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na sprzedaż paliw płynnych. Stacja paliw musi znajdować się na terenie miasta Tarnowa dotyczy części 1 i 2. W stosunku do zamówienia dla Części 3 odległość tam i z powrotem może wynosić nie więcej jak 10 km. Stacja paliw Wykonawcy musi pracować w cyklu 24 godzinnym oraz w niedziele i święta - dotyczy części 1 i 2. Dojazd do stacji paliw Wykonawcy od siedziby Zamawiającego musi odbywać się tam i z powrotem drogą publiczną zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym w szczególności dla samochodów ciężarowych o ładowności powyżej 12 t. Stacja paliw Wykonawcy musi posiadać warunki do bezpiecznego tankowania oraz wjazdu i wyjazdu zespołów ciągnik samochodowy z naczepą o długości co najmniej 12 m oraz samochodów o dopuszczalnej masie nacisku na oś do 11,5 t, średnicy zawracania 24 m i wysokości pojazdów do 4 m. Stacja paliw Wykonawcy musi być wyposażona w dystrybutor paliwa oznaczonego symbolem B7 o wydajności minimum 80 l/min dotyczy części 1 i 2, nie dotyczy części 3. Wykonawca musi oferować zarówno paliwo o oznaczeniu E5 jak i B7 na tej samej stacji. 6) Stacja paliw Wykonawcy musi dysponować systemem stałego monitoringu jakości paliw. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości dostarczanych paliw. W przypadku stwierdzenia złej jakości paliw koszty stosownych badań poniesie Wykonawca. 8) Wymagania organizacyjne: Rozliczanie tankowania odbywać się będzie na podstawie zbiorczych faktur wystawianych w okresie rozliczeniowym 1 raz w miesiącu. Dopuszcza się stosowanie kart flotowych do przeprowadzania tankowania. Płatność za dostawę następować będzie przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto, w terminie minimum 14 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego faktury. Tankowanie oraz wszystkie wpisy do odpowiednich dokumentów odbywać się będą wyłącznie przez pracownika Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: • działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień (koncesje, zezwolenia, licencje lub wpis do jedynego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, członkostwo w określonej organizacji, od którego uzależnione jest prawo do świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę); • Wykonawca powinien posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami lub energią zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz. 755 ze zm.) - w tym celu należy dostarczyć kserokopię aktualnej koncesji podpisaną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach