Przetargi.pl
Nasze wiejskie centrum kultury- przebudowa świetlicy wiejskiej wraz z remontem w Podpniewkach

Burmistrz Gminy Pniewy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-045 Pniewy, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 2938601 , fax. 61 2910097
  • Data zamieszczenia: 2018-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Pniewy
    ul. Dworcowa 37
    62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
    tel. 61 2938601, fax. 61 2910097
    REGON: 000529551
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pniewy.wlkp.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nasze wiejskie centrum kultury- przebudowa świetlicy wiejskiej wraz z remontem w Podpniewkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Nasze wiejskie centrum kultury – przebudowa świetlicy wiejskiej wraz z remontem w Podpniewkach.” Zakres prac obejmuje część robót objętych projektem budowlanym, tj. roboty remontowo-budowlane oraz w zakresie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacyjnej i elektrycznej, zgodnie z przedmiarami robót oraz STWiOR, tj. między innymi: 1)remont ścian (zabudowa wiatrołapu, wykucie otworów drzwiowych, wymurowanie ścianek działowych w pomieszczeniu WC), 2)remont tynków (odbicie starych tynków w pomieszczeniu obecnej salki rekreacyjnej, szatni i w wiatrołapie, wykonanie nowych tynków na ścianach oraz gładzi gipsowych, wykonanie okładzin z płyt g-k na sufitach, licowanie ścian w łazience oraz malowanie ścian i sufitów), 3)remont posadzek – 64,742 m2, 4)remont stolarki (okna uchylne jednodzielne z PVC – 4 szt.; stolarka zewnętrzna: drzwi aluminiowe szklone – 2 szt., drzwi stalowe pełne – 1 szt.; stolarka wewnętrzna: drzwi aluminiowe szklone – 2 szt., drzwi aluminiowe pełne – 1 szt., drzwi stalowe pełne – 1 szt., gotowe ścianki z drzwiami – 4 szt., skrzydła drzwiowe płytowe – 4 szt.), 5)remont stropodachu (demontaż pokrycia z płyt azbestowo-cementowych, wykonanie nowego pokrycia z blachodachówki, ocieplenie stropodachu wełną mineralną, wymiana rynien i rur spustowych), 6)ocieplenie ścian zewnętrznych (ocieplenie styropianem 15 cm - 331,092 m2, ocieplenie styropianem 5 cm – 19,20 m2, wyprawa elewacyjna tynkiem mineralnym – 350,292 m2, tynk szlachetny kamienny mozaikowy – 18,258 m2), 7)wykonanie instalacji wodociągowej (baterie umywalkowe – 4 szt.), 8)wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej (umywalka porcelanowa dla niepełnosprawnych – 1 szt., umywalka porcelanowa – 4 szt., ustępy – 4 szt., ustęp dla niepełnosprawnych – 1 szt., pisuar – 1 szt.), 9)wykonanie instalacji wody p. poż. (hydrant wewnętrzny – 1 szt.), 10)montaż zbiornika bezodpływowego o poj. 9600 l, 11)wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej do zbiornika bezodpływowego, 12)wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej (centrala wentylacyjna nawiewno-wywiewna – 1 szt., nagrzewnica elektryczna wstępna – 2 szt., czerpnia ścienna – 1 szt., wyrzutnia dachowa – 1 szt., zawory wentylacyjne – 8 szt., anemostaty – 5 szt.), 13)wykonanie instalacji centralnego ogrzewania (grzejniki stalowe jednopłytowe – 2 szt., grzejniki stalowe dwupłytowe – 2 szt., grzejniki stalowe trzypłytowe – 1 szt.), 14)wykonanie instalacji elektrycznej. Zakres obejmuje również inne czynności przygotowawcze i inwentaryzacyjne, w tym:, czynności pomiarowe, udział osób pełniących indywidualne funkcje w budownictwie, koszty związane z odbiorem wykonanych robót (protokół kominiarski, świadectwo charakterystyki energetycznej, wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z montażem wyposażenia i oznakowania wynikającego z instrukcji) i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zakres robót uwzględnia również uzyskanie przez Wykonawcę dla Zamawiającego pozytywnej opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, pozytywnego stanowiska Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15. Wymagania dotyczące wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w SGB BS Duszniki O/Pniewy Nr 04 9072 0002 0500 1007 2000 0014 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub numer postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240 ). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie OBEJMOWAŁY ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WSZYSTKIE PRZYPADKI POWODUJĄCE UTRATĘ WADIUM. 4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 15.2.a) IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 7. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 p.z.p. 9. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach