Przetargi.pl
NASADZENIA I PIELĘGNACJA DRZEW NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 14 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W POZNANIU

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 60-811 Poznań, Bukowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 57 48 02 , fax. 261 57 72 04
  • Data zamieszczenia: 2020-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Bukowska 34
    60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 57 48 02, fax. 261 57 72 04
    REGON: 30206765400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NASADZENIA I PIELĘGNACJA DRZEW NA TERENACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 14 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W POZNANIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienia dotyczy nasadzeń kompensacyjnych oraz pielęgnacji drzew na terenie kompleksów administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział gospodarczy na terenie m. Poznania. Nasadzenie kompensacyjne drzew oraz pielęgnacja drzew w oparciu o Ustawę z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody. • Zad. nr 1 – Nasadzenia i pielęgnacja drzew na terenie kompleksu wojskowego zlokalizowanego przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu: Realizacja decyzji administracyjnej wydanej przez Prezydenta Miasta Poznania o sygnaturze: OS-III.6131.2.141.2019 z dn. 22.08.2019 r. Usługa polegać będzie na nasadzeniu 14 sztuk drzew gatunku lipy srebrzystej do 30 dni od daty podpisania umowy oraz ich pielęgnacji do 31.10.2023 r. na terenie kompleksu wojskowego zlokalizowanego przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu. • Zad. nr 2 – Nasadzenia i pielęgnacja drzew na terenie kompleksu wojskowego zlokalizowanego przy ul. Wojska Polskiego 86/90 w Poznaniu: Realizacja decyzji administracyjnych wydanych przez: Prezydenta Miasta Poznania o sygnaturze: OS-III.6131.1.564.2018 r. z dnia 14.11.2018 r., OS-III.6131.1.83.2017 z dnia 28.04.2017r. oraz OS-III.6131.1.83.2017 z dnia 24.05.2017 r. Usługa polegać będzie na nasadzeniu 84 sztuk drzew do 30 dni od daty podpisania umowy gatunków: klonu polnego, klonu pospolitego, wiśni piłkowanej i głogu dwuszyjkowego oraz ich pielęgnacji do 31.10.2023 r. na terenie kompleksu wojskowego zlokalizowanego przy ul. Wojska Polskiego 86/90 w Poznaniu. • Zad. 3 - Nasadzenia i pielęgnacja drzew na terenie kompleksu wojskowego zlokalizowanego przy ul. Rolnej 51/53 w Poznaniu: Realizacja decyzji administracyjnej wydanej przez Prezydenta Miasta Poznania o sygnaturze KOS-III.6131.1.49.2019r. z dnia 01.02.2019 r. Usługa polegać będzie na nasadzeniu 7 sztuk drzew gatunku wiśni piłkowanej do 30 dni od daty podpisania umowy oraz ich pielęgnacji do 31.10.2023r. na terenie kompleksu wojskowego zlokalizowanego przy ul. Rolnej 51/53 w Poznaniu. • Zad. 4 - Pielęgnacja drzew na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu: Realizacja decyzji administracyjnej wydanej przez Prezydenta Miasta Poznania o sygnaturze KOS-III.6131.2.80.2019 z dnia 12.08.2019 r. Usługa polegać będzie na pielęgnacji łącznie 86 sztuk drzew gatunków: lipy srebrzystej, klonu pospolitego, kasztanowca czerwonego i miłorzębu dwuklapowego do 31.10.2023 r. na terenie kompleksu wojskowego zlokalizowanego przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90711500-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: a) wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony formularz – wycena oferenta – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ c) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, e) Dokumenty wymagane w Rozdziale VI SIWZ, f) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - załączniki nr 3 i 4, (nr 7a do SIWZ – jeśli dotyczy). KLAUZULA INFORMACYJNA UWZGLĘDNIAJĄ REGULACJE ZAWARTE W ART. 13 ROZPORZĄDZENIA ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (OGÓLNE ROZPORZĄDZENIE O OCHRONIE DANYCH) (DZ. URZ. UE L 119 Z 04.05.2016, STR. 1). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznani u, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, tel. 261 574 802; 2) inspektorem ochrony danych osobowych jest osoba wyznaczona przez Komendanta 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego tel. 261-574-098; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Nasadzenia i pielęgnacja drzew na terenach administrowanych przez 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu nr sprawy 34/z/2020” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy( w tym gwarancji) przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. * * Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego 5. Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu: a) Potwierdzone kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. b) potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) aktualną polisę ubezpieczeniową obejmującą odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę odpowiadającą wartości składanej oferty. Kopię należy przedłożyć najpóźniej w dniu podpisania umowy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach