Przetargi.pl
„Nasada kompensacyjna drzew na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice wraz z dostawą materiału roślinnego oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy ul. Szwajcarska Dolina pomiędzy jezdnią a chodnikiem w Czechowicach-Dziedzicach” – z podziałem na zadania

Gmina Czechowice-Dziedzice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2147110 , fax. 32 2147152, 2147182
  • Data zamieszczenia: 2020-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czechowice-Dziedzice
    Plac Jana Pawła II 1
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 32 2147110, fax. 32 2147152, 2147182
    REGON: 52360800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Nasada kompensacyjna drzew na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice wraz z dostawą materiału roślinnego oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy ul. Szwajcarska Dolina pomiędzy jezdnią a chodnikiem w Czechowicach-Dziedzicach” – z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia pod nazwą: „Nasada kompensacyjna drzew na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice wraz z dostawą materiału roślinnego oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy ul. Szwajcarska Dolina pomiędzy jezdnią a chodnikiem w Czechowicach-Dziedzicach” jest nasada kompensacyjna drzew na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice oraz zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy ul. Szwajcarska Dolina pomiędzy jezdnią a chodnikiem w Czechowicach-Dziedzicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: ZADANIE I: „NASADA KOMPENSACYJNA DRZEW NA TERENIE GMINY CZECHOWICE-DZIEDZICE WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁU ROŚLINNEGO”. Zakres prac obejmuje nasadę kompensacyjną drzew na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice wraz z dostawą materiału roślinnego: Lipa drobnolistna (Tilia cordata Mill.) – 18 szt.; Lipa szerokolistna (Tilia platyphyllos L.) – 4 szt.; Klon polny (Acer campestre L.) – 3 szt; Wiśnia piłkowana (Prunus serrulata G.Don.) – 3 szt.; Głóg jednoszyjkowy (Crataegus monogyna Jacq.) – 4 szt.; Dąb szypułkowy (Quercus robur L.) – 4 szt.; Jesion wyniosły (Fraxinus excelsior L.) – 4 szt.; Olsza czarna (Alnus glutinosa Gaertn.) – 29 szt.; Klon jawor (Acer pseudoplatanus L.) – 2 szt.; Brzoza brodwakowata (Betula pendula) – 3 szt.; Klon czerwony 'Brandywine' (Acer rubrum 'Brandywine') – 5 szt.; Klon pospolity ‘Globusum’ (Acer platanoides ‘Globusum’) – 1 szt.; Wiśnia osobliwa 'Umbraculifera' (Prunus glandulosa Umbraculifera) – 2 szt.; Dąb szypułkowy 'Fastigiata Koster' (Quercus robur 'Fastigiata Koster') – 5 szt.; Dąb błotny ’Green Pillar’ (Quercus palustris 'Green Pillar') – 5 szt.; Grab pospolity ‘Fastigiata’ (Carpinus betulus 'Fastigiata') – 5 szt.; Sosna czarna (Pinus nigra) – 2 szt.; pielęgnacja w dwuletnim okresie gwarancyjnym. ZADANIE II: „ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNEJ PRZY UL. SZWAJCARSKA DOLINA POMIĘDZY JEZDNIĄ A CHODNIKIEM W CZECHOWICACH-DZIEDZICACH” Zakres prac obejmuje zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy ul. Szwajcarska Dolina pomiędzy jezdnią a chodnikiem: ręczne przekopanie gleby rodzimej na powierzchni ok. 153 m²; rozwiezienie i rozrzucenie warstwy ziemi urodzajnej, żyznej lub kompostowej o grubości 15 cm; wymodelowanie terenu; zasilenie nawozem mineralnym wieloskładnikowym; wyznaczenie czterech okręgów (o promieniach 1,30 m); ułożenie obrzeża trawnikowego po obrzeżach okręgów w ilości nie mniejszej niż 33 mb; rozłożenie i przymocowanie szpilkami włókniny pod materiał kamienny powierzchnia do wyściółkowania ok. 131,5 m² (włókniny nie układamy w miejscach nasady liliowców i funki); wyznaczenie miejsc sadzenia zgodnie z koncepcją Zamawiającego; doniesienie roślin i wody, posadzenie podlanie; wyściółkowanie powierzchni pod bylinami korą okrywową średniej frakcji – powierzchnia ok. 21,50 m² (grubość warstwy 5 cm); wyściółkowanie powierzchni pod krzewami łupkiem kamiennym czerwonym – frakcja 8/16mm powierzchnia ok. 131,5 m² (grubość warstwy 5 cm); uporządkowanie terenu sadzenia oraz terenu wokół niego, usunięcie oraz wywiezienie wszelkich zanieczyszczeń w tym pojemników, folii itp.; pielęgnacja w okresie gwarancyjnym. Szczegółowy zakres usługi zawiera: - załącznik nr 6 do SIWZ – specyfikacja usługi DLA ZADANIA I i ZADANIA II , - załącznik nr 7 do SIWZ – projekt umowy DLA ZADANIA I i ZADANIA II, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uwaga: Przedstawione w wyżej wymienionych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do art. 31d. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w wyżej wymienionych dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągniecia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez Projektanta i Zamawiającego. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 2. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie) były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy, niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Obowiązek zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę dotyczy w szczególności zakresu: - dot. prac związanych z wykonaniem nasady oraz jej utrzymaniem. Po zawarciu umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności o których mowa wyżej realizujących prace objęte umową. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób realizujących prace objęte umową. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy – załącznik nr 8 do SIWZ DLA ZADANIA I i ZADANIA II.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert: w wysokości: ZADANIE I w wysokości: 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta zł 00/100) ZADANIE II w wysokości: 250,00 zł ( słownie: dwieście pięćdziesiąt zł 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 1.1. formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ DLA ZADANIA I i ZADANIA II; 1.2. formularz cenowy (wypełniony zgodnie z Działem XIII SIWZ – Opis sposobu obliczenia ceny) – załącznik nr 2a do SIWZ dla ZADANIA I, załącznik nr 2b do SIWZ dla ZADANIA II; 1.3. oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 – załącznik nr 3 do SIWZ DLA ZADANIA I i ZADANIA II; 1.4. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.5. dokument pełnomocnictwa osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy lub do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.6. zaleca się dołączenie do oferty przetargowej kopii dowodu wniesienia wadium (przelew), a w przypadku dokumentu – kopii dokumentu gwarancji wadialnej DLA ZADANIA I i ZADANIA II. 2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach