Przetargi.pl
NARZĘDZIA CHIRURGICZNE (Nr rejestru DT/27/15)

Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8310142, 8310242 , fax. 61 8310107
  • Data zamieszczenia: 2015-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
    61-545 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8310142, 8310242, fax. 61 8310107
    REGON: 00028885700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NARZĘDZIA CHIRURGICZNE (Nr rejestru DT/27/15)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa Zestawów narzędzi i sprzętu chirurgicznego do zabiegów ortopedycznych (endoprotezoplastyk stawów kolanowych i biodrowych) wraz z kontenerami sterylizacyjnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ. Wymagane warunki: 1. Narzędzia chirurgiczne wykonane ze stali nierdzewnej ( spełniającej wymogi norm krajowych i europejskich), ocechowane nr katalogowym, znakiem CE i nazwą producenta. 2. Twarde wkładki wlutowane w całość części roboczej narzędzia, 3. Możliwość kompleksowej regeneracji narzędzi ( ostrzenie, odnowa powierzchni, przywrócenie kształtu zgodnego z pierwowzorem, przywrócenie pełnej funkcjonalności - odpowiedni nacisk, odpowiednia symetria ostrza, wymiana twardych wkładek zgodnie z procesem) - wymagany certyfikat PN-EN ISO 13485, 4. Zamawiający wymaga wykonania bezpłatnego przeglądu dostarczonych narzędzi raz w roku przez cały okres trwania gwarancji. 5. Zamawiający wymaga bezpłatnego wykonania raz w roku przez okres trwania gwarancji audytu przebiegu procesu sterylizacji wykonywanego w Centralnej Sterylizatorni Szpitala. 6. Zamawiający zastrzega możliwość wezwania do dostarczenia przez Oferentów, na każdym etapie postępowania próbek w ciągu 3 dni roboczych, licząc od dnia wezwania, w postaci wybranych narzędzi w celu weryfikacji zgodności parametrów zaoferowanych produktów z parametrami określonymi w SIWZ. Próbki zostaną wliczone w poczet zamówienia (w przypadku związania kontraktem i uzyskania zamówienia) lub niezwłocznie zwrócone Oferentom (w przypadku nie uzyskania zamówienia). 7. Dopuszcza się tolerancje długości całkowitej narzędzi +/- 2mm w przypadku narzędzi o długości do 200 mm włącznie, oraz tolerancję +/-5mm w przypadku narzędzi dłuższych niż 200mm. 8. Wyroby (dotyczy narzędzi) wykonane są z wysokostopowej stali odpornej na korozję. 9. Wymagane oświadczenie producenta dotyczące zakresu twardości stali użytych do produkcji niżej wymienionych grup wyrobów (dotyczy narzędzi): - haki operacyjne, retraktory, podważki, pincety, kleszczyki, klemy, imadła bez twardej wkładki - min. 42-47 HRC, - nożyczki bez twardej wkładki, dłuta - min. 50-57 HRC, - nożyczki z twardą wkładką ( twarda wkładka - min. 42-47 HRC ) - min. 60 - 64 HRC. 10. Zamawiający wymaga aby narzędzia chirurgiczne były przystosowane do mycia maszynowego, dezynfekcji maszynowej i sterylizacji w autoklawie w temp.134?C. 11. Dostarczone narzędzia muszą być oznakowane laserowo nazwą Szpitala: ORSK Poznań Blok Operacyjny. 12. Oświadczenie producenta lub kopia oświadczenia potwierdzona za zgodność z oryginałem i tłumaczeniem na język polski, jeżeli oryginał występuje w języku obcym, że kosze sterylizacyjne do narzędzi chirurgicznych wykonane są z jednego kawałka blachy, ze stali nierdzewnej, wycinanej laserowo. 13. Termin płatności 60 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury 14. Okres gwarancji na narzędzia - 60 miesięcy. W okresie gwarancyjnym Wykonawca musi naprawić lub wymienić narzędzie/a w terminie 2 dni roboczych licząc od dnia odebrania wadliwego narzędzia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331690002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach