Przetargi.pl
„Naprawy pojazdów samochodowych” dla Polkowickiej Doliny Recyklingu sp. z o.o.

Polkowicka Dolina Recyklingu sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, Dąbrowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48608557725, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polkowicka Dolina Recyklingu sp. z o.o.
    Dąbrowskiego 2
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. +48608557725, , fax. -
    REGON: 368345060
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pdr-eko.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Naprawy pojazdów samochodowych” dla Polkowickiej Doliny Recyklingu sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług: naprawy, konserwacji oraz przeglądów serwisowych samochodów ciężarowych, dostawczych oraz osobowych eksploatowanych przez Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 1 wraz z urządzeniami na nich zamontowanymi takimi jak żurawie przenośne (HDS), dźwigniki hakowe, dźwigniki bramowe oraz zabudowy typu śmieciarka w zakresie zapewniającym ich pełną sprawność techniczną. 2. Usługi będą wykonywane na zlecenie Zamawiającego. Awarie pojazdów zgłaszane będą doraźnie po ich wystąpieniu. Szczegółowy zakres naprawy i czynności konserwacyjnych musi być każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym. 3. Przeglądy serwisowe obejmują wykonanie czynności, odpowiednich dla danego przebiegu kilometrów ilości przepracowanych godzin lub okresu użytkowania, określonych i opracowanych przez producentów poszczególnych pojazdów i urządzeń. Szczegółowy zakres okresowych przeglądów serwisowych musi być każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym. 4. Części zamienne i materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonywania napraw, czynności konserwacji i przeglądów serwisowych dostarcza Wykonawca, muszą to być oryginalne części zamienne, (pod tym pojęciem rozumie się zarówno części zamienne wytwarzane przez producenta samochodów jak i części zamienne tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego, produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi, ustalonymi przez producenta tych pojazdów do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego, w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego pojazdu samochodowego, przyjmuje się, że części zamienne są oryginalne, jeżeli producent tych części zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów i są one tej samej jakości co części stosowane do montażu tych pojazdów) fabrycznie nowe lub regenerowane, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonywania usług z części powierzonych. 6. Przed wykonaniem usługi Wykonawca uzgodni z Zamawiającym jej zakres oraz przedstawi kosztorys (ofertę). Kosztorys musi być przedstawiony Zamawiającemu na piśmie lub w formie elektronicznej pocztą e-mail, a przystąpienie do wykonania usługi jest możliwe po jego akceptacji. 7. Zamawiający dostarczy pojazd pod wskazany adres Wykonawcy: na terenie Polkowic lub w miejscu wskazanym przez Wykonawcę w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za utratę lub uszkodzenie samochodu w okresie od jego wydania przez Zamawiającego do zwrotu po wykonanej usłudze. 8. Wymontowane (zużyte) części zamienne, płyny, itp. zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 9. W przypadku naprawy cena za usługę będzie obejmowała diagnozowanie oraz usunięcie usterki, a w przypadku przeglądu serwisowego/czynności konserwacyjnych – ich pełną realizację. Cena usługi jest ceną brutto zawierającą koszt roboczogodzin oraz użytych części zamiennych i materiałów. Faktura za wykonanie naprawy lub przeglądu ma zawierać dołączony załącznik wyszczególniający wszystkie operacje, użyte materiały i części zamienne w faktycznie zużytych ilościach oraz ksera faktur zakupionych materiałów i części oraz koszty zakupów max.10% ceny zakupionych części zamiennych i materiałów. 10. Wykonawca udzieli min. 6 miesięcy gwarancji na wykonywane usługi, części i materiały. 11. Dopuszcza się wykonywanie usług przez podwykonawców pod warunkiem że Wykonawca weźmie pełną odpowiedzialność za część prac wykonanych przez podwykonawcę – Zamawiający nie dopuszcza faktur częściowych od podwykonawców. 12. Faktyczna liczba zleceń (tj. liczba awarii, konserwacji, a także przeglądów serwisowych/czynności konserwacyjnych) zależeć będzie od zapotrzebowania Zamawiającego. 13. Wykonawca będzie wystawiać faktury nie wcześniej niż w dacie odbioru usługi i pojazdu. 14. Termin napraw objęty umową do 31.12.2019 r. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik do Formularza ofertowego – Oświadczenia Wykonawcy. Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczenie Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, oddzielnie składa ww. dokument.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach