Przetargi.pl
Naprawy pogwarancyjne drukarek, UPS-ów, switch-y, routerów, monitorów LCD

Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-900 Lublin, ul. Wacława Moritza 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7106300, 7106301, 7106302 , fax. 81 7106300, 7106301, 7106302
  • Data zamieszczenia: 2011-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie
    ul. Wacława Moritza 2 2
    20-900 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 7106300, 7106301, 7106302, fax. 81 7106300, 7106301, 7106302
    REGON: 01068496000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawy pogwarancyjne drukarek, UPS-ów, switch-y, routerów, monitorów LCD
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są naprawy pogwarancyjne drukarek, UPS-ów, switch-y, routerów, monitorów LCD z podziałem na części: Część 1: Naprawy pogwarancyjne drukarek, UPS-ów, switch-y, routerów, monitorów LCD w Rejonie Kielce; Część 2: Naprawy pogwarancyjne drukarek, UPS-ów, switch-y, routerów, monitorów LCD w Rejonie Radom; Część 3: Naprawy pogwarancyjne drukarek, UPS-ów, switch-y, routerów, monitorów LCD w Rejonie Tarnobrzeg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem rodzaju oraz orientacyjnej ilości incydentów stanowią Formularze Cenowe: - dla Części 1 - Formularz cenowy dla rejonu Kielce, - dla Części 2 - Formularz cenowy dla rejonu Radom, - dla Części 3 - Formularz cenowy dla rejonu Tarnobrzeg. Zamawiający (z uwagi na losowy charakter uszkodzeń) zastrzega sobie prawo, do ograniczenia lub zwiększenia ilości napraw poszczególnych urządzeń w stosunku do ilości określonych w Formularzach Cenowych, przy czym w przypadku zwiększenia ilości napraw jednych urządzeń zostaje odpowiednio zmniejszona ilość napraw innych urządzeń. Zwiększenie ilości napraw określonych urządzeń i odpowiednie zmniejszenie ilości napraw innych urządzeń następuje w oparciu o ceny jednostkowe określone w Formularzach Cenowych Wykonawcy i w granicach łącznej wartości przedmiotu zamówienia. Miejsca odbioru i dostarczania urządzeń po naprawie: Część 1 Dział Wsparcia Informatyki w Kielcach Pl. Niepodległosci 2 25-001 Kielce Część 2 Dział Wsparcia Informatyki w Radomiu ul. Bieliny Prażmowskiego 2 26-600 Radom Część 3 Dział Wsparcia Informatyki w Tarnobrzegu ul. Sokola 3a 39-400 Tarnobrzeg Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji napraw urządzeń i dostarczenia ich po naprawie w miejsca wskazane powyżej. Za wykonanie czynności, zużyte materiały jak i dojazd przysługuje Wykonawcy wynagrodzenie wyliczone wg zakresu usługi, zgodnie z cennikiem usług Wykonawcy. Zastosowane części zamienne powinny mieć parametry nie gorsze niż zalecane przez producenta. Wykonawca udziela gwarancji: na wymienione w trakcie naprawy elementy wg gwarancji producenta, lecz nie mniej niż 6 miesięcy; na wykonaną usługę - 6 miesięcy. Czas naprawy, od momentu odebrania przedmiotu zlecenia przez Wykonawcę, do chwili jego dostarczenia do Zamawiającego, ustala się, że nie będzie dłuższy niż 3 dni robocze, z zastrzeżeniem terminu 14-dniowego (dni kalendarzowe) dla sytuacji, w których części należy sprowadzić ze składów celnych. W takim przypadku wymagany jest pisemny wniosek Wykonawcy uzasadniający wydłużenie terminu. W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 3 dni robocze Wykonawca ma obowiązek dostarczyć drukarkę zastępczą, tej samej klasy. Czas od zgłoszenia naprawy faxem do momentu odbioru przedmiotu zlecenia ustala się na: a) w tym samym dniu roboczym do godziny 18.00, gdy zgłoszenie zostanie wysłane do Wykonawcy do godziny 12.00; b) następnego dnia roboczego do godziny 10.00, gdy zgłoszenie zostanie wysłane po godzinie 12.00. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w razie braku potrzeb do ograniczenia wielkości przedmiotu zamówienia maksymalnie o 50%, a tym samym zmniejszenia wartości przedmiotu zamówienia o 50%. Z tytułu tego ograniczenia Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: Część 1: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); Część 2: 700,00 (siedemset złotych); Część 3: 500,00 (pięćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach