Przetargi.pl
Naprawy i konserwacje elementów małej architektury na obiektach rekreacyjnych administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Szczecinie

Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu 125A
    71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 811684232
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawy i konserwacje elementów małej architektury na obiektach rekreacyjnych administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykaz obiektów objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.2. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do SWZ. 3. Wykonawca zobowiązany będzie – na własny koszt i we własnym zakresie – również m. in. do:1) oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 2) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji prac, określonych przepisami p.poż. i bhp,3) uporządkowania terenu po zakończeniu prac, w tym usunięcia szkód powstałych podczas wykonywania prac,4) poniesienia całkowitej odpowiedzialności za szkody, spowodowane działalnością wynikłą z realizacji przedmiotowych prac, powstałe u Zamawiającego i osób trzecich.4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu prace, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.5. Rękojmia i gwarancja:1) Wykonawca udzieli rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru prac,2) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru prac,3) Warunki gwarancji zostają ustalone w załączniku nr 7 do SWZ,4) W przypadku, gdy gwarancja producenta na zastosowane materiały, urządzenia przekracza okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę, wówczas Wykonawca przekaże Zamawiającemu – wraz z dokumentacją odbiorową - dokumenty pozwalające na skorzystanie z uprawnień wynikających z gwarancji producenta. 6. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50870000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach