Przetargi.pl
NAPRAWY BIEŻĄCE I AWARYJNE SAMOCHODÓW O DMC POWYŻEJ 3,5T W ROKU 2018-2019 - SPRAWA NR 126/2017

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2017-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWY BIEŻĄCE I AWARYJNE SAMOCHODÓW O DMC POWYŻEJ 3,5T W ROKU 2018-2019 - SPRAWA NR 126/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw bieżących i awaryjnych samochodów o DMC powyżej 3,5t użytkowanych przez 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Jednostkę Wojskową 1109, Jednostkę Wojskową 1523 w Inowrocławiu – Skład nr 2 i 3 w Grudziądzu, Centrum Szkolenia Logistyki, Jednostkę Wojskową 3537, Jednostkę Wojskową 3136, według zadań: 1) Zadanie nr 1: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów o DMC powyżej 3,5 t będących na ewidencji jednostek wojskowych w Grudziądzu, 2) Zadanie nr 2: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów o DMC powyżej 3,5 t będących na ewidencji jednostek wojskowych w Chełmnie, 3) Zadanie nr 3: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów o DMC powyżej 3,5 t będących na ewidencji jednostek wojskowych w Brodnicy. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zadanie nr 1: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów o DMC powyżej 3,5 t będących na ewidencji jednostek wojskowych w Grudziądzu. Typ pojazdu Zakres wiekowy pojazdów STAR 266M 1990 STAR 266M2 1982-1987 STAR 944 2004-2006 JELCZ 862 2002-2014 STAR 15.227LC 2002 STAR 1142 1998 STAR 11422V 2000 IVECO EUROCARGO MLC 160E25 2008-2012 STAR 12.220 2006 KAMAZ 5511W 1979 IVECO TRAKKER AD380 T41W 2008 JELCZ 325 1985-1990 IVECO TRAKKER ciągnik siodłowy 2011 STAR 1466 2003-2004 JELCZ P662D43 2008 JELCZ 662D 2007 JELCZ 662C 2003 JELCZ P442 1995-1997 STAR 142CJ 1997-1998 STAR 14.225 2004 JELCZ P442.32 2013-2016 STAR 266 1972-1999 STAR 200 1984-1993 URAL 375 1978 STAR A29 1982-1983 STAR 12.227 2000-2002 STAR 660 M2 1968-1984 STAR 660 M1 1965-1977 STAR 660 1978 JELCZ S 662 D 2013 Poglądowo Zamawiający wskazuje wykaz napraw, które wystąpiły w roku 2016:  Naprawy układów kierowniczych poprzez wymiany tulei drążka reakcyjnego przedniego oraz wymiany tulei łącznika stabilizatora.  Naprawy silników poprzez wymiany uszczelek pod kolektorem wydechowym, wymiany śrub kolektora, wymiany przewodów układu chłodzenia.  Naprawy skrzyń biegów poprzez wymiany uszczelniaczy oraz elementów skrzyni biegów.  Naprawy przekładni kierowniczych poprzez regenerację .  Wymiany resorów wraz ze sworzniami i strzemionami.  Naprawy pomp wtryskowych poprzez wymiany sekcji pompy oraz elementów tłoczących i uszczelnienie pomp.  Naprawy układów wysuwania i poziomowania podpór poprzez regenerację rozdzielacza, wymianę uszczelnień oraz korpusu.  Naprawy pomp wody poprzez wymiany pomp cieczy, uszczelek, przewodów, opasek.  Wymiany resorów parabolicznych, strzemion.  Naprawy ogrzewań postojowych Webasto Air Top poprzez wymiany pomp paliwa, filtra, rozpylaczy, świec żarowych, uszczelek.  Wymiany plandek wraz z linką.  Naprawy układów hydraulicznych.  Naprawy układów obrotu żurawia. Naprawa układu poziomowania i wysuwania podpór.  Programowanie sterownika EDC ABS CI12. 2) Zadanie nr 2: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów o DMC powyżej 3,5 t będących na ewidencji jednostek wojskowych w Chełmnie. Typ pojazdu Zakres wiekowy pojazdów KRAZ 255B 1980 URAL 375 1971-1979 KAMAZ 53213 5511W 1979 STAR 266 1977-1993 STAR 266 M2 1984-1987 STAR 660 M2 1971-1984 JELCZ 862 2004-2008 JELCZ 325 1985 JELCZ S662D 2005 IVECO TRAKKER ciągnik siodłowy 2008 STAR 944 2006 STAR 200 1984-1988 JELCZ P 662 D.43 2016 JELCZ 662 D 2005 Poglądowo Zamawiający wskazuje wykaz napraw, które wystąpiły w roku 2016:  Naprawy pomp wtryskowych poprzez wymiany sekcji pompy oraz elementów tłoczących i uszczelnienie pomp.  Naprawy silników poprzez naprawę instalacji lini CAN oraz wymiany filtrów: wstępnego paliwa, powietrza, oleju.  Naprawa urządzenia dźwigowego poprzez wymianę kół zębatych, łożysk bębna linowego, regeneracje bębna linowego. 3) Zadanie nr 3: Naprawy bieżące, naprawy awaryjne samochodów o DMC powyżej 3,5 t będących na ewidencji jednostek wojskowych w Brodnicy. Typ pojazdu Zakres wiekowy pojazdów STAR 266 1975-1999 STAR 266M2 1981-1989 STAR 944 2002-2004 STAR 200 1986-1990 STAR 12.227 2003 STAR 744 1998 STAR 1142 1995 IVECO EUROCARGO MLC 160E25 2011-2012 STAR A29 1981 JELCZ 662D 2007 JELCZ 325 1988 JELCZ P 662 D.43 2013 STAR 660 M2 1984 JELCZ 662 D 2007 Poglądowo Zamawiający wskazuje wykaz napraw, które wystąpiły w roku 2016:  Regeneracja przekładni kierowniczych. 3. Ilość napraw będzie w pełni uzależniona od faktycznych awarii pojazdów i potrzeb Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest dysponować/posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw bieżących i obsługi technicznej pojazdów wyszczególnionych w ust. 2 zgodnie z technologią producenta poszczególnych marek pojazdów. 5. Wykonawca zobowiązany jest dysponować/posiadać stacjonarny warsztat naprawczy, oprzyrządowanie i wyposażenie oraz dysponować personelem wykonującym naprawy i obsługę techniczną pojazdów, który został przeszkolony w danym zakresie. 6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać potencjał techniczny, umożliwiający badanie skuteczności działania hamulców poszczególnych osi oraz stanu technicznego zawieszenia, układów jezdnych i układu kierowniczego naprawianych pojazdów Zamawiającego. 7. Wykonawca zapewnia wszelkie akcesoria, materiały, urządzenia własnym staraniem i na swój koszt. Cena za 1 rbh musi uwzględniać wszystkie elementy składowe związane z wykorzystaniem niezbędnych materiałów, płynów, akcesoriów, narzędzi a także kosztów robocizny (nie dotyczy części zamiennych) oraz w przypadku gdy, dotyczy koszty dojazdu (noclegi itp.) pracowników Wykonawców do siedziby Zamawiającego bądź Odbiorcy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi umożliwiającej prawidłowe funkcjonowanie pojazdów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta. 9. Usługa winna być świadczona sukcesywnie na podstawie składanych przez Zamawiającego zamówień/zleceń. Wykonawca przyjmie pojazd Zamawiającego do naprawy na podstawie wystawionego każdorazowo przez Zamawiającego zlecenia naprawy. Jednocześnie potwierdzi na nim fakt przyjęcia pojazdu do naprawy z pełnym (niepełnym) zbiornikiem paliwa oraz napełnionymi płynami eksploatacyjnymi poszczególne układy funkcjonalne pojazdu. W przypadku stwierdzenia uwag do powyższego Wykonawca zaznaczy to wyraźnie w zleceniu naprawy. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania do naprawy lub obsługiwania pojazdów Zamawiającego niezwłocznie - każdorazowo poza kolejnością. Maksymalny czas przyjęcia pojazdu Zamawiającego do naprawy lub obsługi nie może przekroczyć 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (nie dotyczy sytuacji, gdy Zamawiający na swój koszt i swoje ryzyko dostarczy pojazd do naprawy). Ilość napraw będzie w pełni uzależniona od faktycznych awarii i potrzeb Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązany jest naprawić przyjęte do naprawy pojazdy Zamawiającego w trybie „poza kolejnością” – dotyczy naprawy pojazdów dla których nie jest wymagana konieczność uruchomienia indywidualnej produkcji niezbędnych części zamiennych lub innych podzespołów (materiałów). 11. Wykonawcy zobowiązują się do stosowania w czasie napraw autoryzowanych części zamiennych producenta pojazdu (według ich cen udokumentowanego zakupu), dopuszcza się stosowanie zamienników pod warunkiem, że będą spełniać warunki producenta pojazdu. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostarczenia do naprawy własnych części zamiennych (w przypadku, gdy nimi dysponuje). Wykonawca przy braku dostarczenia przez Zamawiającego niezbędnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi zapewnia je we własnym zakresie. 13. Zakres wykonania usługi obejmuje:  wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej (np. wykonanie smarowania pojazdu, diagnostyki niesprawności, sprawdzenie działania po dokonanej naprawie), wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu samochodów objętych przedmiotem zamówienia,  wykonywanie napraw bieżących pojazdów,  wykonywanie napraw pokryć skrzyń ładunkowych,  wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem w pojeździe,  utylizację wymienionych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 ze zm.) oraz ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017 r., poz. 519 ze zm.).  montaż nowych części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych. 14. Wykonanie usługi odbywać się będzie w miejscu wyznaczonym przez Wykonawcę. Dopuszcza się możliwość wykonania przez Wykonawcę usługi naprawy pojazdu w siedzibie Zamawiającego lub Odbiorcy usługi. Koszt dojazdu pracowników Wykonawcy do siedziby Zamawiającego bądź siedziby Odbiorcy usługi ponosi Wykonawca. 15. Sposób transportu, holowania z miejsca awarii do miejsca wykonywania napraw (miejsce wyznaczone przez Wykonawcę) organizuje na własne ryzyko i odpowiedzialność Wykonawca. 16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość transportu pojazdów przeznaczonych do naprawy do miejsca wykonywania naprawy własnym staraniem i na własny koszt (w sytuacji, gdy ze względów organizacyjnych jest to możliwe). 17. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile występuje) aby osoby dokonujące zakresu wskazanego w ust. 13 były zatrudnione na umowę o pracę, w okresie realizacji zamówienia. Pozostałe ewentualne osoby nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę – pozostaje to w gestii Wykonawcy. 1) celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej: Wykonawca w terminie dwóch dni przed datą zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu Wykaz osób przeznaczonych do realizacji usługi, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, które z wyszczególnionych osób są zatrudnione na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, okresu na jaki zawarto umowę oraz wymiaru czasu pracy. „Wykaz” winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli „Wykaz pracowników …” stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi odpowiednie klauzule. 2) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej (zgodnie z art. 29 ust. 3a p.z.p.) oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże Zamawiającemu oryginalne dokumenty potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób określonych powyżej. Niespełnienie wymagań, o których mowa w ust. 2 skutkować będzie obowiązkiem zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w sposób i wysokości określonej w § 8 Ogólnych Warunkach umowy. W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy 18. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają „Ogólne Warunki Umowy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50114100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w łącznej wysokości dla wszystkich zadań: 4.000,00 zł 2. Wykonawca, który składa ofertę na kilka zadań zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3. Wysokość wadium na poszczególne zadania:  Zadanie nr 1: 2 700,00 zł  Zadanie nr 2: 600,00 zł  Zadanie nr 3: 700,00 zł 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy. Oferta Wykonawcy, który odmówi wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą podlega odrzuceniu z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a Ustawy. 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w ust. 6 pkt. 2-5, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas Zamawiający zaleca złożenie go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 9. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 6 pkt 2-5 , należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego – budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem „KASA” – numer sprawy), natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy zaleca się załączyć do składanej oferty (Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 –13.00). lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 10. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 14. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy), który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa PZP (art. 46 oraz art. 148 Ustawy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy – według wzoru określonego Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 3) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. 4) Oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie zatrudnienia – według wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ (pkt 23). Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach