Przetargi.pl
Naprawa uszkodzeń elewacji z cegły klinkierowej na budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38

Sąd Okręgowy w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40028 Katowice, ul. Francuska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 070 169 , fax. 326 070 593
  • Data zamieszczenia: 2018-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Katowicach
    ul. Francuska 38
    40028 Katowice, woj. śląskie
    tel. 326 070 169, fax. 326 070 593
    REGON: 32199700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wymiar sprawiedliwości

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa uszkodzeń elewacji z cegły klinkierowej na budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową, obejmuje m.in. w szczególności: 1. Zabezpieczenie warstwy licowej elewacji klinkierowej. 2. Zakotwienie do warstwy nośnej ściany, poprzez zastosowanie kotew na sucho o długości 350 mm i średnicy 8 mm. Materiał kotew: stal klasy 316 (BS). 3. Zatuszowanie miejsc naprawy zaprawą do fugowania klinkieru. 4. Naprawa odspojonych nadproży. 5. Uzupełnienie ubytków fugą do klinkieru. 6. Wyżyłowanie i wypełnienie zaprawą pękniętych cegieł i kształtek. 7. Zabezpieczenie naprawianej elewacji preparatem hydrofobowym. 8. Montaż obróbek blacharskich przy naświetlach sędziowskich klatek schodowych, wypełnienie szczelin sznurem dylatacyjnym o średnicy Ø 15 mm, a następnie elastyczną masą poliuretanową do wypełnień dylatacji. 9. Zabezpieczenie w obrębie otworów okiennych przy pomocy polietylenowej folii ochronnej gr. 0,2 mm. 10. Realizowanie prac naprawczych na elewacjach należy wykonywać z podnośnika koszowego. W ramach zadania przewiduje się min. wykonanie następujących prac budowlanych: 1. Praca podnośnika koszowego -110 godzin 2. Zabezpieczenie okien folią – około 255 m2 3. Wykonanie ślepych otworów – 180 sztuk 4. Osadzenie kotew elewacyjnych - 180 sztuk 5. Naprawianie uszkodzeń w murze z cegieł – 14 sztuk 6. Spoinowanie ścian fugą do klinkieru – około 77 m2 7. Żyłowanie pękniętych cegieł –około 1 m2 8. Hydrofobizacja powierzchni cegły - 77 m2 9. Uzupełnienie istniejącego uszczelnienia – 262 sztuki 10. Rozebranie i uzupełnienie obróbek blacharskich – około 21 m2 11. Oczyszczenie i uzupełnienie szczelin dylatacyjnych - 105 m2 12. Naprawa uszkodzonych kształtek w murze – 2 sztuki 13. Wywóz i utylizacja gruzu – około 1m3. Przez cały okres prowadzenia prac remontowych, budynek Sądu Okręgowego jest budynkiem czynnym. Przed rozpoczęciem prac remontowych, w trakcie prac wykonywanych z podnośnika koszowego należy wygrodzić teren w obrębie prowadzonych robót w promieniu min. 6 m przy pomocy balustrad o wysokości 1,1 m oraz oznakować za pomocą tablic ostrzegawczych. Prace odbywać się będą w czynnym obiekcie. Wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek, być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą o wyrobach oraz ustawą PB. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagany oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2) 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego na zasobach, którego będzie polegał Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP. 3) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w rozdz. IV ust. 1 pkt 2) SIWZ, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdz. IV ust. 3 pkt 1) lit.a) SIWZ. 4) a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w IV ust. 3 pkt 1) lit.a) SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w lit. a) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis lit. a) w zakresie terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach