Przetargi.pl
„Naprawa usterek w robotach budowlanych wykonanych w ramach Projektu „Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 503 na odcinku Elbląg-Tolkmicko-Pogrodzie”.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 10602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5346265 w. 22 , fax. 895 399 876
  • Data zamieszczenia: 2016-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Pstrowskiego
    10602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5346265 w. 22, fax. 895 399 876
    REGON: 51075125000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Naprawa usterek w robotach budowlanych wykonanych w ramach Projektu „Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 503 na odcinku Elbląg-Tolkmicko-Pogrodzie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie usterek stwierdzonych podczas VII przeglądu gwarancyjnego przeprowadzonego w dniu 15.03.2016 r., VIII przeglądu gwarancyjnego przeprowadzonego w dniu 30.06.2016 r., usunięcie usterek zgłaszanych przez mieszkańców oraz naprawy nie objęte projektem rozbudowy i naprawy eksploatacyjne. Naprawa usterek obejmuje m.in. - naprawę poboczy, - naprawę skarp wraz z umocnieniem, - naprawę obudów i umocnień przepustów drogowych i pod zjazdami, - odwodnienie korpusu drogowego, regulację rowów, naprawę umocnień rowów, naprawę umocnień skarp, przedłużenie przepustów drogowych, - naprawę uszkodzonych elementów dróg i ulic oraz ciągów pieszo-rowerowych, - naprawę uszkodzonych elementów bezpieczeństwa ruchu, - naprawę posadowienia, przestawienie źle ustawionych oraz wymianę uszkodzonych słupków pasa drogowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach: a) Dokumentacji – naprawy usterek; b) Specyfikacjach technicznych; c) Przedmiarze robót; d) Zdjęciach; e) Protokołach z przeglądu gwarancyjnego; f) Dokumentacji projektowej, g) Wzorze umowy, które Zamawiający udostępnił w wersji elektronicznej na stronie internetowej: www.zdw.olsztyn.pl/ zamówienia publiczne/Aktualne do progów UE/Roboty budowlane. Oryginały dokumentów dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności dokumentacja projektowa, dokumentacja techniczna są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 1.2. W okresie realizacji umowy wykonawca jest zobowiązany do dysponowania osobami oraz potencjałem technicznym (narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi), w asortymencie i ilościach niezbędnych do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia. 1.3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia. 1.4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j.Dz. U. z 2016 r., poz. 380 z późn. zm.)i ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.). 1.5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 2. Wszelkie materiały rozbiórkowe nie nadające się do powtórnego użycia Wykonawca ma obowiązek wywieźć i zutylizować własnym staraniem i na własny koszt. Wykonawca zutylizuje odpady i przedstawi dokumenty z utylizacji odpadów zgodnie z ustawa o odpadach. Złom metalowy należy oddać do skupu złomu , a środki pieniężne wpłacić do kasy Zamawiającego lub przelać na jego rachunek bankowy. Materiały z rozbiórki nadające się do powtórnego użycia Wykonawca przewiezie na plac składowy wskazany przez Zamawiającego odległości 30 km od terenu robót. Szczegółowe zasady postępowania z materiałami z rozbiórki podano w ST. 2.1. Tam, gdzie w Dokumentacji Technicznej oraz w innych dokumentach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uznaje rozwiązania gwarantujące spełnienie parametrów technicznych, ekologicznych, jakościowych i estetycznych określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót bądź w dokumentacji projektowej. Jeśli specyfikacja bądź dokumentacja projektowa nie określa takich parametrów, za rozwiązania równoważne przyjmuje się rozwiązania spełniające wymagania określone przez Zamawiającego przy przyjęciu parametrów rozwiązań zastosowanych w projekcie technicznym przy zachowaniu zgodności, przez odniesienie się w kolejności preferencji do: - Polskich Norm przenoszących normy europejskie; - norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie; - europejskich ocen technicznych, rozumianych jako udokumentowane oceny działania wyrobu budowlanego względem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z późn. zm.), wspólnych specyfikacji technicznych, rozumianych jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych określone zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 października 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniającego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylającego decyzję Rady 87/95/EWG i decyzję Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12); - norm międzynarodowych; - specyfikacji technicznych, których przestrzeganie nie jest obowiązkowe, przyjętych przez instytucję normalizacyjną, wyspecjalizowaną w opracowywaniu specyfikacji technicznych w celu powtarzalnego i stałego stosowania w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa; - innych systemów referencji technicznych ustanowionych przez europejskie organizacje normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2, przy opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw; 4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r. poz. 883, z 2015 r. poz. 1165 oraz z 2016 r. poz. 542). 2.2. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy, gwarancji jakości na okres min. 3 lat. Okres udzielenia gwarancji jakości dla wszystkich robót będzie zależeć od zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie, zgodnie z kryterium oceny ofert. 3.Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę, w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, wszystkich pracowników fizycznych oraz operatorów maszyn i urządzeń, pracowników biurowych i kadry kierowniczej, za wyjątkiem kierownika budowy i kierowników robót, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia. W przypadku gdy czynności w zakresie realizacji zamówienia zostaną powierzone do wykonania podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy ww. pracowników podwykonawcy i dalszego podwykonawcy. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć w umowie z podwykonawcą wymóg zatrudnienia przez podwykonawcę i dalszych podwykonawców pracowników, o których mowa powyżej, na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy podwykonawców, prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu w Centralnej Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej lub innych równoważnych rejestrów oraz wykonujących osobiście i samodzielnie powierzone im czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczy powyższy wymóg zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, znajdują się w Załączniku nr 7 do SIWZ. 3.1. Informacje dotyczące podwykonawców: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Warunki realizacji zamówienia przy udziale Podwykonawców określają postanowienia wzoru umowy stanowiących Załącznik Nr 5. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalania wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach